wat is jullie wens?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:51

Ik weet het programma van Pim Fortuyn niet helemaal. Maar hij heeft inderdaad een paar goede dingen ja.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:57

Met geen eisen stellen bedoel ik dingen als geen kabel(dus 3 zenders), geen riolering, gastank, dat zijn dingen die je tegenkomt in het buitengebied. En als je beweert dat de gemeente de grondprijzen zo duur maakt dan begrijp je het niet helemaal. De makelaars drijven de prijzen op, maar als jullie idd niet slecht verdienen, klopt of de definitie van niet slecht niet of je bent niet serieus aan het kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:05

Citaat:
Op 2001-11-09 14:57, schreef PUCK:
Met geen eisen stellen bedoel ik dingen als geen kabel(dus 3 zenders), geen riolering, gastank, dat zijn dingen die je tegenkomt in het buitengebied.

En voor zoiets in staat van opknappen.
Wat niet voor de luxe is maar omdat het dak lekt en het door de kozijnen binnen regent.
Met 5000 meter grond betaal je hier 9 ton voor.
Dan heb je dus een zeer oud huis waar nog heel veel aan gebeuren moet.

Verder is dit dus ook mijn wens.
Maar ik wil ook weer gezond worden en nog heel lang en gelukkig bij mijn vriend blijven wonen.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:11

Wat een ONZIN!!!! Het huis kan prima in orde zijn, kabel en riolering zijn gemeentezaken, die leg je niet voor jezelf aan, kan wel maar dan ben je wel gestoord, want is mega duur. Gemeentes zijn verplicht dat collectief op te lossn en korting te geven, zij krijgen daar weer subsidie voor van het rijk. Je doet net alsof je een krot koopt als je dergelijke voorzieningen niet hebt, en dat is niet waar. Het is alleen wel aanpassen als je uit een nieuwbouwwoning komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:23

ik schrijf dus juist dat je voor hier voor 9 ton een huis hebt waar het dak vervangen moet worden ,of het moet zijn dat jij altijd graag binnen met een regenjas aan gaat zitten
En dat de kozijnen zo rot zijn dat je door de gaten naar binnen kijkt.

Dus ik heb het helemaal niet over een riool
Dat heb je idd vaak niet ver van de bewoonde werleld. (als dat nog mogelijk is in nl)
ik kom zelf van een boerderij zonder riool maar een put dus weet wel wat het is hoor.

wil je hier een huis wat er beter uitziet
ook zonder riool zit je gewoon aan de 1,2 / 1,3 miljoen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: runningkawa op 2001-11-09 15:25 ]</font>

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:31

Het zijn zeer zeker niet de makelaars die de huizenprijzen opdrijven. geloof me, ik weet wel waar ik over praat. Ik heb het er over gehad met project ontwikkelaars die met gemeentes te maken hebben, en ook met makelaars die op hun beurt met aannemers te maken krijgen (die dus met de grondprijzen te maken hebben). Dat verhaaltje dat makelaars de prijzen opdrijven is een fabeltje. Ik heb het er ook over gehad met mensen die een bouwkavel hebben gekocht van de gemeente zelf, en daar is geen makelaar bij aan te pas gekomen. Het zijn dus de gemeentes die de prijzen opdrijven.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:38

Tja de luxepaardjes die dus blijkbaar een nieuwbouwwoning willen zijn degenen die klagen, dat blijkt maar weer.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:51

Dames dit gaat oftoppic,

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 15:52

You're right Sundancer Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:01

In grote lijnen is de wens van de mensen op deze topic: stallen aan huis, en een wei erbij. Is niet off topic. het is alleen jammer voor bijna iedereen dat het te duur is. Zelfs als ze geen eisen stellen. Ik denk dat bijna alle paardenmensen graag hun paard aan huis willen hebben, zonder dat ze verdere luxe willen aan hun huis of op ander gebied. Speciaal voor Puck: die mensen met die nieuwbouwwoningen, waren echt geen luxepaardjes hoor. Zij hebben ook weer hun redenen om het zo te doen en die redenen ken je niet. Pas dus een beetje op je woorden.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 16:03

Gaaaap dit is idd off topic, en btw ik hoef helemaal niet op mijn woorden te passen hoor Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: PUCK op 2001-11-09 16:08 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 17:29

Ik hoef helemaal geen luxe
Maar ook geen krot voor 9 ton
is dat zo raar?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 18:31

Ik bedoelde jou niet, maar als er gesproken wordt over projectontwikkelaars en bouwkavels heb je het dus over nieuwbouw. vandaar

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 19:53

Wij verkochten 4 jaar gelden ons ouden huis voor 3 ton 1,5 jaar later verkocht de buurvrouw (die geen hoekhuis had en geen twee dakepellen) voor 4 ton en dat huis stelde echt niet veel voor, nu hebben we een groter huis met 5 slaapkamers en daar betaal je nu echt 6,5 ton voor en dat is geen grapje het ligt er echt aan waar je woon. Je kan beter van het westen naar het noorden verhuizen dan anders om

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 20:05

Ach hieruit blijkt wel dat ik gewoon ontzettend blij mag zijn met mijn huisje wat stamt uit 1930 en een stuk grond van 7000 vierkante meter!!! Want heel veel mensen kunnen dit inderdaad niet betalen!!
Voor sommige mensen is het nog wel op te brengen om een rijtjeshuis voor 5 ton te kopen, maar als het al hoger wordt dan dat moet je wel heel wat eigen geld inbrengen!! En dat word dan moeilijk!!!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 21:40

een eigen paard ( maar nu ik zonder baantje zit en mijn ouders geen paard voor me willen kopen , moet ik nog heeeel lang sparen ).
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-03-19 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast op verzoek