Auto ontploft in mijn straat!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:27

Een lekker buitenritje kan ook ernstig verstoord worden:
Man (63) neergestoken in Het Twiske

Bij een steekpartij in het recreatiegebied Het Twiske bij Oostzaan is donderdagavond rond half tien een man zwaargewond geraakt.
Bij het Groenstrand waren een 63-jarige Amsterdammer en een 34-jarige vrouw met enkele kinderen aan het barbecuen. Om onbekende redenen ontstond er ruzie met een man, waarna een worsteling volgde.
De vrouw kwam tussenbeide en raakte hierbij lichtgewond. De 63-jarige man werd neergestoken. Hij raakte ernstig gewond en werd onder begeleiding van de politie per ambulance naar het AMC vervoerd. Zijn toestand is stabiel. De politie is op zoek naar getuigen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:30

Lovely schreef:
Een lekker buitenritje kan ook ernstig verstoord worden:
Man (63) neergestoken in Het Twiske

Bij een steekpartij in het recreatiegebied Het Twiske bij Oostzaan is donderdagavond rond half tien een man zwaargewond geraakt.
Bij het Groenstrand waren een 63-jarige Amsterdammer en een 34-jarige vrouw met enkele kinderen aan het barbecuen. Om onbekende redenen ontstond er ruzie met een man, waarna een worsteling volgde.
De vrouw kwam tussenbeide en raakte hierbij lichtgewond. De 63-jarige man werd neergestoken. Hij raakte ernstig gewond en werd onder begeleiding van de politie per ambulance naar het AMC vervoerd. Zijn toestand is stabiel. De politie is op zoek naar getuigen.


Ja ik had het gelezen Bloos! Nou lekker dan daar staat mijn paard en ik rij altijd buiten in het Twiske... ik begeef me op gevaarlijk terrein zo te zien *LOL*

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:31

Tallie1979 schreef:
Jij weet meer!! Haha!


Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:35

In de buurt van de Jan Evertsenstraat... ???

Tallie1979
Berichten: 22804
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:38

Ik denk dat Faye bij de politie werkt ofzo Haha!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:45

Lovely schreef:
In de buurt van de Jan Evertsenstraat... ???




Het lijkt wel spoorzoekertje *LOL*

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:45

Tallie1979 schreef:
Ik denk dat Faye bij de politie werkt ofzo Haha!


Oh vandaar.. die weet ervan dus Haha!

Vertel op Faye Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:47

Nee hoor, ik ken Amsterdam wel een beetje. Vriend van mij woont in de Van Riebeek en dat is mij al westelijk genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:51

Ik heb op de admiralengracht gewoond en vond het geen prettig buurtje

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 13:25

faye schreef:
Ik heb op de admiralengracht gewoond en vond het geen prettig buurtje


Aha ik snap het. Bij mij valt het op zich wel mee en zolang je een auto hebt en niet veel door de buurt hoeft te wandelen vind ik het niet erg. De straten erom heen zijn wat minder. Ik wil wel in de toekomst richting de zaanstreek verhuizen.

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 14:24

jeetje, je heb t al erg veel reacties anky!
ik schrok me kapot toen je gister avond belde!!!
ik had opgenomen de telefoon nog niet aan mn oor of ik hoorde : ja appelflap Schijnheilig
haha... ik schrok echt, ik dacht er is wat ergs met jou gebeurd ofzo

nog nieuws over de auto?
zie je wel dat ie toch weg was

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 15:13

danifur schreef:
jeetje, je heb t al erg veel reacties anky!
ik schrok me kapot toen je gister avond belde!!!
ik had opgenomen de telefoon nog niet aan mn oor of ik hoorde : ja appelflap Schijnheilig
haha... ik schrok echt, ik dacht er is wat ergs met jou gebeurd ofzo

nog nieuws over de auto?
zie je wel dat ie toch weg was


Nee met mij gelukkig alles goed Haha!

Ik had jou natuurlijk net thuis afgezet en was net zo'n 20 min. thuis toen ik die knal hoorde.

Ja de auto was weg vanochtend.. geen nieuws verder Nou ja ik hoop dat het verder rustig blijft in de straat Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 18:55

Ik kreeg net te horen van mijn contacten bij de politie Tong uitsteken dat het mogelijk brandstichting is en er verder niets bekend is.. tssssk waar gaat het naartoe met deze buurt Verward

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 00:18

AnneOmie schreef:
Ik kreeg net te horen van mijn contacten bij de politie Tong uitsteken dat het mogelijk brandstichting is en er verder niets bekend is.. tssssk waar gaat het naartoe met deze buurt Verward


ja annemieke!!
je woont in een 'lekker' buurtje, haha! *LOL*

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-04 14:55

danifur schreef:
ja annemieke!!
je woont in een 'lekker' buurtje, haha! *LOL*


Ja en bedankt weer he Boos!

Haha!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 23:48

ja sorry


Tong uitsteken Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 01:28

Potjedorie dan schrik je idd eventjes.
Misschien kun je jouw verhaal aan de mijne linken?

Vorige week zaterdag avond rond een uur of 10, was ik st. jakobskruidjes aan het plukken in mijn wei (ja ik ben kierewiet ik weet het Tong uitsteken )
Aan mijn wei ligt een weg, waar nooit iemand komt en die word na de vernieuwing, gebruikt als racebaan.
Op het hoekje van mijn wei gaat de weg de bocht om (van mijn wei vandaan), maar na de bocht blokkeren de bossen mijn uitzicht op dat stuk, waar de weg ophoud (parkeerplaats). Daar houden mannekes zich op met hun uitgebouwde autoo's.
Dat scheurt de hele dag af en aan, langs mijn weide.
Nou goed, ik stond dus vorige week zaterdag bluumpkes te plukken, toen ik weer 2 auto's aan zag komen scheuren.
Ze hadden maximaal 3 meter afstand en moeten haast 60 hebben gereden, maar niemand remde voor de bocht.
Beide met gillende banden door de bocht. Toen verdwenen ze achter de bomen en kaboom. Schrok me wild natuurlijk.
Ik zei nog tegen mijn vriend, als de eerste vol in de remmen gaat, vliegt de tweede er boven op.
Dus wij dachten dat het verhaal zo zou zijn gegaan.
Not.
Iedereen kent elkaar hier als het om auto's gaat, dus het duurde dan ook niet lang voor ik wist wat er nu aan de hand was.
Auto nummer 1, werd blijkbaar al een hele poos achtervolgt door auto nummer 2. Is daarbij een paar keer geramt, en van de weg proberen te duwen.
Auto nummer 1 koos ervoor om hier naar toe te rijden. Nummer 2 volgde al duwend.
Toen ze dus door de bocht waren, heeft auto nummer 2, nummer 1 weer geduwd en deze vloog tegen een boom, waarna nummer 2 er nog eens even vol op in is gaan rijden. Vervolgens is auto nummer 2 gegaan.
Het bleek te zijn dat de persoon uit auto nummer 1, een vriendin had, en de persoon uit auto nummer 2 was de ex.
Hoe gestoord kun je zijn, dat je uit jaloezie iemand van de weg gaat drukken en op hem in gaat rijden?

En dan jouw verhaal eraan vast, revance Tong uitsteken Het zou zo kunnen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:01

Toch nog het nieuws gehaald:

Auto uitgebrand op Admiralengracht

Een auto is donderdagnacht volledig uitgebrand op de Admiralengracht in de Baarsjes.
Rond middernacht hoorden bewoners een doffe knal. Toen enkele mensen poolshoogte gingen nemen bleek de auto in lichterlaaie te staan.
De politie houdt rekening met brandstichting. Eerder op de avond hielden enkele jongeren zich op rond de auto. De politie sluit niet uit dat zij iets met de brand te maken hebben. De politie heeft echter nog geen aanhoudingen kunnen verrichten.

www.at5.nl

WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 16:54

AnneOmie"]
.. en opeens hoor ik me toch een knal Bloos!
[/quote]

Jij bent vast niet geïnterviewd door AT5 Haha! :

[quote="Lovely schreef:
Rond middernacht hoorden bewoners een doffe knal



Hoe klinkt dat trouwens, een doffe knal? Verward Ik ken wel een dof geluid, maar een doffe knal dat wel door bewoners gehoord wordt? Dat noem ik niet dof meer...

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:24

holly schreef:
Potjedorie dan schrik je idd eventjes.
Misschien kun je jouw verhaal aan de mijne linken?

Vorige week zaterdag avond rond een uur of 10, was ik st. jakobskruidjes aan het plukken in mijn wei (ja ik ben kierewiet ik weet het Tong uitsteken )
Aan mijn wei ligt een weg, waar nooit iemand komt en die word na de vernieuwing, gebruikt als racebaan.
Op het hoekje van mijn wei gaat de weg de bocht om (van mijn wei vandaan), maar na de bocht blokkeren de bossen mijn uitzicht op dat stuk, waar de weg ophoud (parkeerplaats). Daar houden mannekes zich op met hun uitgebouwde autoo's.
Dat scheurt de hele dag af en aan, langs mijn weide.
Nou goed, ik stond dus vorige week zaterdag bluumpkes te plukken, toen ik weer 2 auto's aan zag komen scheuren.
Ze hadden maximaal 3 meter afstand en moeten haast 60 hebben gereden, maar niemand remde voor de bocht.
Beide met gillende banden door de bocht. Toen verdwenen ze achter de bomen en kaboom. Schrok me wild natuurlijk.
Ik zei nog tegen mijn vriend, als de eerste vol in de remmen gaat, vliegt de tweede er boven op.
Dus wij dachten dat het verhaal zo zou zijn gegaan.
Not.
Iedereen kent elkaar hier als het om auto's gaat, dus het duurde dan ook niet lang voor ik wist wat er nu aan de hand was.
Auto nummer 1, werd blijkbaar al een hele poos achtervolgt door auto nummer 2. Is daarbij een paar keer geramt, en van de weg proberen te duwen.
Auto nummer 1 koos ervoor om hier naar toe te rijden. Nummer 2 volgde al duwend.
Toen ze dus door de bocht waren, heeft auto nummer 2, nummer 1 weer geduwd en deze vloog tegen een boom, waarna nummer 2 er nog eens even vol op in is gaan rijden. Vervolgens is auto nummer 2 gegaan.
Het bleek te zijn dat de persoon uit auto nummer 1, een vriendin had, en de persoon uit auto nummer 2 was de ex.
Hoe gestoord kun je zijn, dat je uit jaloezie iemand van de weg gaat drukken en op hem in gaat rijden?

En dan jouw verhaal eraan vast, revance Tong uitsteken Het zou zo kunnen...


haha!
wat een verhaal weer holly!
echt hoe triest kun je dan zijn Verward echt erg! haha