Assertiviteit....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 08:31

Dat klopt misschien wel, dat je dat niet over jezelf kan zeggen, maar je kan jezelf wel vergelijken met hoe je vroeger was. En daar kan ik uit opmaken dat ik nu veel zelfverzekerder ben, veel sneller dingen zeg die ik vind. Daarnaast merkt mijn omgeving dat ook (laatst nog een gesprek over gehad met een vriendin die daar bewondering voor had, omdat ze zelf juist nogal teruggetrokken is) Aangezien ik veel met mensen omga (oa op stal, op de dansschool) die mij al lang kennen.
Dat mensen op bokt het daar niet mee eens zijn, tsja, zeg eens eerlijk, hoe goed leer je iemand nou kennen dmv een paar postjes?

Maar ik vind dat best een interessante: Ken je jezelf goe dgenoeg om over jezelf te oordelen?

Ik vind dus van wel. Ik heb mezelf erg goed leren kennen, oa in een hele moeilijke situatie (waar ik het verder niet over ga hebben) en op mezelf aangewezen in Amerika. Daar heb ik ook behoorlijk wat groepsgesprekken en functioneringsgesprekken gehad.
Maargoed, dit wordt een beetje offtopic. Zal voor de liefhebbers een nieuw topic opstarten Clown

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 08:35

Dit is toch niet offtopic, dit gaat over assertiviteit
Haha!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:44

Hmmm...ik vind dat ik toch ook wel over mezelf kan beweren dat ik assertiever ben geworden dan vroeger hoor... Haha! Heb ik me ook niet eerst door iemand anders laten vertellen... Verward dat idee heb ik zelf...maar misschien moet ik het toch maar eens na vragen... Knipoog

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:50

ik vind ook dat ik vrij assertief ben. Soms een beetje teveel.....

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:57

ucheuche he bas?? Wat zei je assertief?
Meer een beetje bot soms Tong uitsteken
Achja, assertief ben je ook wel

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:10

ja klopt assie, je hebt gelijk. Ik zal mijn leven beteren.... Scheve mond\ (ik vind fjorden hele lieve beestjes Lachen )

groetjes,

prima