Aan een kerel jonger dan mij zou ik echt niet moeten denken!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer.... Supertje schreef:Mijn huidige vriend is 2 jaar jonger dan ik, ik ben 23, hij 21. Blijft langer vers![]()
Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d.IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....

Ik weet niet wat het was maar alles aan hem ergerde me
Vervolgens belde de lekkere-die-hard-vrijgezel-waar-ik-al-sinds-jaar-en-dag-onwijs-mee-flirt en die vroeg of ik samen met hem wilde stappen dus heb hem gesommeerd richting kroeg te komen en daar heb ik heerlijk mee staan flirten. Moet er niet aan denken dat dat niet meer mag zeg. Vervolgens kwamen Hans en Roderick vragen of ik mee ging eten vandaag als double date met een vriendin van me maar dan moesten zijn kinderen ook mee. >;) Eeeek daar had ik hélemáál geen zin in dus heb het aanbod vriendelijk afgeslagen en ben met lekkere-flirt richting een andere kroeg vertrokken. Dat is ook het voordeel van niks-definieren, je kan er nog alle kanten mee uit 
Dacht dat die de hint toch wel begrepen had.

Ik vind op zich 40-20 wel een erg groot verschil, maar als het een hippe gozer is en je allebei weet waar je aan toe bent hoeft het geen probleem te zijn. Kinderen zijn wel iets héél anders en dat lijkt me niet bepaald geslaagd als je nog zo jong bent
Supertje schreef:Wat ik overigens wel ziek vind, meisjes van een jaar of 15 met een vriend van een eindje in de 20 o.i.d.IMO is er dan iets grondig mis met zo'n gozer....
). Van iemand die veel ouder is zou ik me nl serieus afvragen wat die nou met mij moet... Laatst nog een vent van 33 gehad die mn nummer vroeg:
Wat zo iemand dan weer bezielt