DefQon zat. 19 juni 2004

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 10:01

Jah heb wel wat spierpijntjes jah :s vond Pila ook erg goed, niet verwacht Lachen maar straks eerst werken :s en op naar het volgende feestje Sensation Black! Lachen dan maar een minimeeting? Tong uitsteken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:13

Ik ga niet naar sensation... Misschien naar Misteryland (schrijf ik dat goed Verward ) Maar dat schrijnt ook niet alles meer te zijn..

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:16

Miss_Blimm schreef:
Jah heb wel wat spierpijntjes jah :s vond Pila ook erg goed, niet verwacht Lachen maar straks eerst werken :s en op naar het volgende feestje Sensation Black! Lachen dan maar een minimeeting? Tong uitsteken


Wij dan een mini meeting??

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 15:55

Gaan er ook nog mensen naar Impulz outdoor? Daar ben ik namelijk zaterdag te vinden met mijn "ik denk dat het verhaal van kapitein IOrtega best wel eens waar kan zijn" t-shirt Lachen. Heb dr zin in!
Voor alle mensen die achter de bar willen staan op dit soort feesten: Ik ben bezig met ontdekken wie die hele zooi exploiteert op die feesten, waarschijnlijk wordt ik een dezer dagen gebeld om op nog een feest te werken, ik laat het dan weten (maak wel ergens een leuk topic Haha!)

Jokonootje

Berichten: 4866
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 16:02

zucht ik had ook wel graag gewild maar had echt geen centen .. Boos!
Vriend van mij is wel geweest maar had na een half uur al ruzie met de jongens van het Rotterdam Terror Corps ...
Moet een best gevecht zijn geweest als ik zijn hoofd zag Scheve mond
Maar goed hij heeft altijd overal ruzie dus wat dat betreft ...

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:31

Amberto schreef:
Voor alle mensen die achter de bar willen staan op dit soort feesten: Ik ben bezig met ontdekken wie die hele zooi exploiteert op die feesten, waarschijnlijk wordt ik een dezer dagen gebeld om op nog een feest te werken, ik laat het dan weten (maak wel ergens een leuk topic Haha!)


Ja doe dat! Ik hou het in de gaten

@ Miss blimm: Ik was in de war met de data van defqon. De *denk aan mij* was aan alle mensen die wèl naar defqon gingen Knipoog

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 20:59

Haha owh okej Joslover, wou al zeggen, ehm we zijn al geweest Tong uitsteken

Citaat:
Maar goed hij heeft altijd overal ruzie dus wat dat betreft ...


Beetje de sfeer vern**ken dus Scheve mond

Citaat:
Wij dan een mini meeting??


Jah tuurlijk Lachen en uiteraard de mensen die nog meer gaan Haha! maak er nog wel een nieuw topic over/van tegen die tijd okej Lachen