Op veler verzoek: nieuwe man op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 17:12

Haha Joost, ik had Chrico meteen al een PB'tje gestuurd over die 'trutteschudders met jarretel-aandrijving', maar het bleken idd legerwagens te zijn. Lachen

En als het over DAF gaat, dan krijg ik ook een speciale licensie om het mannenforum binnen te komen, zeker weten! Haha!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:45

Het zijn inderdaad legertrucks. Maar wat is daar mis mee Schijnheilig Het zijn gigantisch mooie voertuigen en supermakkelijk om mee te rijden op welk soort grond dan ook. Ik zal een fotootje plaatsen van mijn favorite uitvoering, dat is de ambulance.
[img]../upload/1056/zweden_7.jpg[/img]

Vinz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 21:36

Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven. (dacht trouwens ook aan zo'n oud degelijk nederlands autootje, maar dit is toch heel iets anders)

Hier dan die van mij:

Afbeelding

De stropdas was maar voor de gelegenheid hoor!
De stropdas was zelfs de reden dat de foto genomen werd, ze hadden me nog nooit met gezien, zal voorlopig nog wel weer even duren.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 22:13

Cool Vinz, EEN MX-5!!!!!!!!!!! Yes, nu weet ik zeker dat we in dat mannenforum kunnen praten over snelle wagens!!! Enneuh, nee maartje, sorry voor jou geen toestemming }>

Hmm, nu ik die baan heb zit ik er trouwens aan te denken om een Mazda Xedos V6 te nemen (tweede hands wel te verstaan). Ik hou wel van een beetje luxe onder mijn kont Haha!. Als ik dan nog iets geld over heb dan komt er zeker een MX-5!! Party!!. Uit welk jaar is die van jou trouwens?? En wat voor motor zit er in?

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 01:07

hahahaha, mannen, je blijft er om lachen. Wat een verschil van voertuigen he. Bij die van mij hoef je geen stropdas om. Maar je heb een leuke wagen (moet ik hellaas ook toegeven) en die strop staat je ook niet verkeerd.

Vinz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 07:15

Het is een oudje uit 1992. Vond het eigenlijk al duur zat. In 1992 werd er nog maar 1 type motor gebruikt: een 1.6 injectie 16-klepper met dubbele bovenliggende nokkenas (DOHC). Later (vanaf 1994) is daar de 1.8 variant bijgekomen. Maar ja, het autootje weegt maar 950 kilo, dus hij heeft er evengoed voldoende zin in Haha! . Dat heeft natuurlijk ook nadelen: vorige week werd ik geflitst Verdrietig

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 09:53

Hmm, en jullie willen serieus een mannenforum? Brrrr.. Dit zijn dus echt dingen waar ik echt niet warm voor kan lopen Lachen Brrrrrrrrr....

Thanks, but no thanks Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-10-26 10:53 ]</font>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 10:19

Is Bart dan toch...??
nee, dat kan toch niet.. Huilen Onze Bart!!!!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 10:27

Ik ben geen autofreak maar hou wel van snelle wagens. Zelf rij ik in een oude Mitsubishi Colt uit het jaar nul.Frusty Bijna een oldtimer maar hij ziet er nog goed uit en brengt me overal heen waar ik naar toe wil. Schijnheilig Het duurt alleen ff. Mijn vriend rijdt meestal in de Renault die we hebben. Een 306 Turbo Diesel met intercooler. Rijdt best wel lekker.Cool Ooit hoop ik nog eens een Subaru Impreza 555 Kwijl , Mitsubishi VI of een Renault Williams te rijden. Het liefst de eerste. En dan wel een stinger erin anders weet je het wel.. Lips are sealed

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Barbara op 2001-10-26 11:28 ]</font>

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 15:18

En zie, dit topic word al weer bijna een mannen topic! Lachen

Bart, je zult er toch aan moeten, en ik ben niet de enige die zit te twijfelen! Lachen.

Ikke wil later een Bentley, maar voor een MB 500CL doe k t ook Lachen

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 22:41

Ik heb een kever uit 1967, een triumph TR7 uit 1977 en een Saab 900 Turbo uit 1985. Helpt dat ook? Helaas heb ik de Peugeot 304 Cabrio deze zomer verkocht...

Grtjs.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 23:12

eerst welkom Vinz
en wie zegt dat vrouwen niet over auto's kunnen praten wacht maar ik haal mijn zus erbei Haha! MEERTJE!!!!!!!!!! hulp nodig (voor foto's van mijn zus de auto gek moet je maar ff in mijn profiel kijken)
en tja welke auto is nou mooier dan deze???
[img]../upload/152/kwijl_crx.jpg[/img]

xxx
Thirz

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 00:55

Wow, thirza... van wie is die!!??? Kwijl Ook mooie wagens, die CRX'jes. Maar geef mij toch maar zo'n MX-5. Stel je toch eens voor, lekker zonnetje, open dak en lekker met een rustig gangetje van 160 over de Duitse autobahn Cool

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 06:29

Whahahahahaha, ik lig hier echt helemaal in een stuip van het lachen.... Ik kom opeens het woord trutteschudder tegen. Dat woord gebruik ik al JAREN, maar niemand kent het..... Maar Joost en Karin wel!!!! Hoe vaak ik al niet heb moeten uitleggen wat een trutteschudder is.... *LOL* *LOL*
Ronduit fun! Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 08:54

Met jarratel aandrijving he!!!!

Wel volledig blijven! Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 09:10

*grin*

Ik ben thuis opgegroeid met Dafjes (inmiddels Volvo), dus dat woord kende ik al toen ik nog in de wieg lag! Haha!

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 18:09

Citaat:
Op 2001-11-02 00:55, schreef maarten:
Wow, thirza... van wie is die!!??? Kwijl Ook mooie wagens, die CRX'jes. Maar geef mij toch maar zo'n MX-5. Stel je toch eens voor, lekker zonnetje, open dak en lekker met een rustig gangetje van 160 over de Duitse autobahn Cool

die heb ik van het i-net afgeplukt hij is mooi he Haha! ik Lovers CRX-jes

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 18:22

Citaat:
Op 2001-10-25 07:47, schreef Death_Squad:
Er staat volgens mij nergens datje pas een èchte man bent als je over auto's en sex praat.
T is wel zo dat mannen hier liever (iig t auto gedeelte) over praten dan vrouwen, k ken weinig vrouwen die een mooie V6 of V8 weten te waarderen Knipoog

Tsja over auto's gesproken ik had bijna een MR2 twin Turbo intercooler gekocht speciaal getuned waardoor er maar liefst 235 pk onder de motorkap lag van dat kleine gewone toyotaatje. Maar is een 5 cil. ook goed ik heb nl net een VOLVO 850 GLE bouwjaar 1994 2,5 l 20V gekocht en daar ligt toch ook 175 PK onder. Het is een fijne auto foto's binnenkort op mijn profiel.

Greetz Merilyn

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Merilyn op 2001-11-02 18:58 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 18:23

ik hier lijdt aan aangeboren Citrofilie en ik kan er geen genoeg van krijgen. De echte mooie grote citro moet nog even wachten, maar voor het idee heb ik dan een ukkepukjescitro, als ik maar de double chevrons op mijn stuur heb.
De grote citro's sturen toch wel fijner.
Helaas moet ik toegeven dat ik op straat meer bekijks had toen ik in de Barchetta van mijn baasje rondtufde (met een bloedgang), op de snelweg was helemaal lachen.
Offroaden in een echte terreinwagen wil ik nog wel eens doen, maar nooitnevernie meer in een halfbakken soes, nooit meer.

Vinz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 19:34

Citaat:
Op 2001-11-02 00:55, schreef maarten:
Ook mooie wagens, die CRX'jes. Maar geef mij toch maar zo'n MX-5. Stel je toch eens voor, lekker zonnetje, open dak en lekker met een rustig gangetje van 160 over de Duitse autobahn Cool

Vooral leuk is met het dak open op de snelweg in de regen rijden. Zie je al die mensen je uitlachen, terwijl je gewoon droog blijft. Met 160 krijg je het alleen van achter terug (van horen zeggen, gelukkig) heeft te maken met de zuiging. De enige wind die je voelt met het dak open komt ook van achter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 20:22

Dat klopt helemaal.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 21:08

Mèn Frusty zie ik toch net in een advertentieblaadje een Kwijl -auto staan: een Mazda 626, 2.5 liter, V6 24V Xerxes, werkelijk alles erop en eraan: ABS, c.v., nieuwe APK en is z.g.o.h en dat voor nog geen 8000 piekjes. Hmm, het enige probleem is dat ik nu nog niet weet of ik straks een lease-bak krijg of niet maar... IK WIL DEZE!!!!!!! Frusty

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:11

Ik verkeer dus in de luxe omstandigheden dat ik dagelijks gebruik kan maken van de Duitse Autobahnen *LOL* en dat ook graag en regelmatig doe! Anderhalve week terug had ik alleen echt heel vette pech Boos! , Ik heb op m´n "Maja-de-bij"-cabrio een seisoen-nummerplaat (is goedkoper in de verzekering, mijne is aangemeld vanaf 1 april tot 31 okt) en wilde nog even lekker racen voordat ik hem naar de zaak ging brengen voor de winterpauze. Draai ik de Autobahn op, is er 1,5 min ervoor zo´n grote tankauto omgekiept, waar de bezine uitliep. Autobahn meteen afgesloten, stond ik daar Boos! . Ik had wel-is-waar nog het grote geluk dat ik nog over de invoegstrook terug kon komen (in tegenstelling tot mijn vriendin, die 100 m voordat ze van de Autobahn af wilde, stil kwam te staan en 3 uur!!! moest wachten voordat ze de vangrail open braken, zodat ze via de andere kant weg kon komen Boos! !).
Maar goed, ik heb een man die absoluut auto-freak is en heb na 13 jaar huwelijk toch wel het één en ander opgestoken en kan ook aardig over auto´s mee-beppen Lachen !
Nog een hééél groot voordeel is dat we altijd leuke auto´s hebben (gehad).
Het nadeel is, dat als mijn man weer wat anders wil, altijd dat verkocht wordt, waar ik zo van zwijmel (ik ben nog steeds verdrietig dat ik m´n beelschone Lovers turquois-blauwe Kefer-cabrio niet meer heb Verdrietig )

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 11:17

Citaat:
Op 2001-11-01 23:12, schreef Thirza:

.....en tja welke auto is nou mooier dan deze???
../upload/152/kwijl_crx.jpg[/img]

xxx
Thirz

.....Eeeeh, de mijne Verward (Porsche 911 cabrio, geel Lachen met zwart leer en zwarte kap, of die van mijn man , die heeft een rode auto !).

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-11-05 11:20 ]</font>

LUNA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 12:02

Gave CRX!!!:~
Ik heb ookn altijd een CRX gehad tot ik samen met m'n vriend (nu man) een auto heb gekocht.
Hij kon gratis deiesel tanken aan de zaak dus hebben we nu een Peugeot 406 diesel.
Ook wel een fijne auto maar als je van een CRX de overstap moet maken naar een dieseltje...... Huilen

Mijn man heeft een Nissan Pick Up, ook een superfijne auto!!