En als het over DAF gaat, dan krijg ik ook een speciale licensie om het mannenforum binnen te komen, zeker weten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vinz, EEN MX-5!!!!!!!!!!! Yes, nu weet ik zeker dat we in dat mannenforum kunnen praten over snelle wagens!!! Enneuh, nee maartje, sorry voor jou geen toestemming }>
. Als ik dan nog iets geld over heb dan komt er zeker een MX-5!!
. Uit welk jaar is die van jou trouwens?? En wat voor motor zit er in?
. Dat heeft natuurlijk ook nadelen: vorige week werd ik geflitst

Bijna een oldtimer maar hij ziet er nog goed uit en brengt me overal heen waar ik naar toe wil.
Het duurt alleen ff. Mijn vriend rijdt meestal in de Renault die we hebben. Een 306 Turbo Diesel met intercooler. Rijdt best wel lekker.
Ooit hoop ik nog eens een Subaru Impreza 555
, Mitsubishi VI of een Renault Williams te rijden. Het liefst de eerste. En dan wel een stinger erin anders weet je het wel..
MEERTJE!!!!!!!!!! hulp nodig (voor foto's van mijn zus de auto gek moet je maar ff in mijn profiel kijken) 
Citaat:Op 2001-11-02 00:55, schreef maarten:
Wow, thirza... van wie is die!!???Ook mooie wagens, die CRX'jes. Maar geef mij toch maar zo'n MX-5. Stel je toch eens voor, lekker zonnetje, open dak en lekker met een rustig gangetje van 160 over de Duitse autobahn
ik
CRX-jes Citaat:Op 2001-10-25 07:47, schreef Death_Squad:
Er staat volgens mij nergens datje pas een èchte man bent als je over auto's en sex praat.
T is wel zo dat mannen hier liever (iig t auto gedeelte) over praten dan vrouwen, k ken weinig vrouwen die een mooie V6 of V8 weten te waarderen

Citaat:Op 2001-11-02 00:55, schreef maarten:
Ook mooie wagens, die CRX'jes. Maar geef mij toch maar zo'n MX-5. Stel je toch eens voor, lekker zonnetje, open dak en lekker met een rustig gangetje van 160 over de Duitse autobahn

zie ik toch net in een advertentieblaadje een
-auto staan: een Mazda 626, 2.5 liter, V6 24V Xerxes, werkelijk alles erop en eraan: ABS, c.v., nieuwe APK en is z.g.o.h en dat voor nog geen 8000 piekjes. Hmm, het enige probleem is dat ik nu nog niet weet of ik straks een lease-bak krijg of niet maar... IK WIL DEZE!!!!!!!
en dat ook graag en regelmatig doe! Anderhalve week terug had ik alleen echt heel vette pech
, Ik heb op m´n "Maja-de-bij"-cabrio een seisoen-nummerplaat (is goedkoper in de verzekering, mijne is aangemeld vanaf 1 april tot 31 okt) en wilde nog even lekker racen voordat ik hem naar de zaak ging brengen voor de winterpauze. Draai ik de Autobahn op, is er 1,5 min ervoor zo´n grote tankauto omgekiept, waar de bezine uitliep. Autobahn meteen afgesloten, stond ik daar
. Ik had wel-is-waar nog het grote geluk dat ik nog over de invoegstrook terug kon komen (in tegenstelling tot mijn vriendin, die 100 m voordat ze van de Autobahn af wilde, stil kwam te staan en 3 uur!!! moest wachten voordat ze de vangrail open braken, zodat ze via de andere kant weg kon komen
!).
!
turquois-blauwe Kefer-cabrio niet meer heb
) Citaat:Op 2001-11-01 23:12, schreef Thirza:
.....en tja welke auto is nou mooier dan deze???
../upload/152/kwijl_crx.jpg[/img]
xxx
Thirz
(Porsche 911 cabrio, geel
met zwart leer en zwarte kap, of die van mijn man , die heeft een rode auto !).