Goeie morgen allemaal!
Nou de nachtzuster had bijna naast me kunnen komen liggen.
Ze moest mij elk uur even wakker maken, maar ik werd om 03.00 niet wakker.
Om 03.15 werd ik ook niet wakker en toen heeft ze de dokter er maar bij geroepen.
Die schijnt in mijn ogen te hebben gekeken met een lampje maar ik werd weer niet wakker.
Wel was mijn ademhaling weer erg traag en oppervlakkig en lach ik weer gigantisch te rochelen.
Ze besloten te vragen of er alleen de nacht nog een plaatsje op de ic was, dus ik ben verhuisd.
Vanmorgen om 07.00 werd ik netjes wakker en begon te kletsen met mijn broer.
Alleen was mijn broer wel erg veranderd
Hij was ineens grijs, met een dikke bierbuik.
Vanmorgen is er een echo gemaakt van mijn longen en die blijven smerig en vies.
Als er binnen 3 dagen geen verbetering optreed dmv het plasmiddel en de tabletten gaan ze een operatie overwegen.
En daarbij het vocht weg zuigen.
Daarbij willen ze uiteraard ook kijken hoe het vocht daar komt.
Ondertussen lig ik vanaf half 10 weer gezellig naast mijn broer, die alleen maar ligt te sjansen met een stagiare die hier rondloopt.
Vanmorgen op het bezoekuur waren mijn ouders van de partij en ze hadden stiekem 1 van mijn jackrussels mee gesmokkeld!
Dus ik heb ook nog even heerlijk met mijn mormel mogen knuffelen.
De pijnstillers zijn weg verhoogd nu, want ik heb gisteravond laat nog ligen krijsen van de pijn.
Maar ik kreeg ook de laagste dosering.
Als de pijn nu blijft ga ik aan de Valium om de spieren te ontspannen waardoor de pijn een stuk dragelijker zal worden.
Zo ik heb net even mijn middagmaaltijd besteld, en ga over een kwartiertje lekker patat eten