Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperPepeijn schreef:ik kan toch wel een beetje sympathie opbrengen voor bjorn, want hij wilt dit waarschijnlijk erg graag en hij denkt misschien dat dit een manier is om eronder uit te komen. maar, ik heb het al eens eerder gezegd, toch krijg ik net als lovely het gevoel dat het allemaal wat snel en geforceerd gaat.
holly schreef:Het punt bij jou is dat het om koop gaat, en of je dat wel terug kan draaien. Mocht dat nog kunnen dan zou ik zeggen, als je twijfelt doe het dan niet, want je gaat je er niet fijn voelen.
isabelle schreef:je hebt 4 weken na het tekenen van het koopcontract de tijd om er vanaf te komen, zeg maar de ontbindende voorwaarden, die datum staat als het goed is ook in je koopovereenkomst, kijk die eens goed na en maak dan je definitieve beslissing!
is die datum al verstreken dan betaal je idd 10% boete aan de verkoper!
is die datum nog niet verstreken is er helemaal niks aan de hand en kun je nog alle kanten op!
Vippie schreef:Als ik al je reacties zo eens lees kan ik maar 1 ding zeggen:
Dag Björn!
Als hij zo weinig respect voor je heeft is hij het niet waard om mee samen te wonen. Laat hem lekker dat huis kopen en zn gang gaan. Als jij je geld erin steekt of je handtekening zet ben je als het gedoe met je ex uit de hand loopt zwaar de klos financieel. je bent nog te jong om je in een dergelijk steekspel te mengen.
Liefde maakt blind, maar doe in godsnaam je ogen open of die roze bril af en kom terug op aarde.
Succes met beslissen... sterkte meis...
griebels schreef:Ik weet niet of je het durft, maar ik zou naar die ex toestappen (face to face) en hem zeggen dat je heus niet naar de politie zal gaan om de dingen die hij doet, maar dat je zijn bedreigingen beu bent. Dat je gewoon over straat wilt kunnen zonder bang te zijn omver gereden te worden. Hij zal niet verwachten dat jij het lef hebt zo ineens voor zijn neus te staan, en zal je dus ook niets doen...
Koortje schreef:Sorry, heb alle reakties nog niet gelezen want ik zit op mn werk, maar mijn eerste mening is/was: waarom zijn jullie dan voor dat huis gegaan? Die neeft woonde er toch al een stuk langer? Waarom niet ergens anders orienteren?
Ik zal vanavond nog wel even verder reageren, moet nu werken!
Yuri"]
[quote="griebels schreef:Ik weet niet of je het durft, maar ik zou naar die ex toestappen (face to face) en hem zeggen dat je heus niet naar de politie zal gaan om de dingen die hij doet, maar dat je zijn bedreigingen beu bent. Dat je gewoon over straat wilt kunnen zonder bang te zijn omver gereden te worden. Hij zal niet verwachten dat jij het lef hebt zo ineens voor zijn neus te staan, en zal je dus ook niets doen...
griebels"]
[quote="Yuri"][quote="griebels schreef:Ik weet niet of je het durft, maar ik zou naar die ex toestappen (face to face) en hem zeggen dat je heus niet naar de politie zal gaan om de dingen die hij doet, maar dat je zijn bedreigingen beu bent. Dat je gewoon over straat wilt kunnen zonder bang te zijn omver gereden te worden. Hij zal niet verwachten dat jij het lef hebt zo ineens voor zijn neus te staan, en zal je dus ook niets doen...