:D hahaha Bokkers steunen onze Miep, maar we steunen de zusters nog meer
Zeg dat wel. Carmen ga je nest in. Carmen ga af Carmen
Tyrza
Geplaatst: 02-06-04 10:48
Heel veel sterkte meid!!
Kop op en vechten !!!
Miep
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 12:58
Helaas nu geen bericht van het miepje. Ze ligt weer in een diepe slaap. gistermiddag rond 4 uur is ze in slaap gevallen en is nog niet wakker geweest. Er is wederom een sonde ingebracht en de hartslagmeter is weer geinstaleerd.
Net nu we dachten dat het weer wat beter ging...
Wij zijn er kapot van
carola1
Geplaatst: 02-06-04 13:00
ik volg jullie verhaal al een tijdje, wat erg dat het weer slechter gaat. dat is erg moeilijk,die ups en downs. sterkte voor jullie allemaal en ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.
carola
Amy77
Geplaatst: 02-06-04 13:26
Oh jeetje, dat is schrikken zeg, bleek het toch allemaal weer wat teveel voor haar lichaam..Mss helpt het in jullie kracht dat jullie hebben gezien dat ze wakker is geweest en dat ze zichzelf enorm goed beschemd, althans haar lichaam. Het is verschrikkelijk naar om zoiets te zien en mee te maken van dichtbij.. Proberen jullie ook een bepaalde rust te vinden, want ze heeft jullie ook hard nodig he. Wel heel lief en knap dat jullie de moeite nemen ons te laten weten hoe het met Carmen gaat, volg dit topic de hele tijd en ook al ken ik haar niet persoonlijk, denk wel veel aan haar en hoop dat ze gauw weer beter word. Het klinkt een beetje gek, maar toen mijn zusje in coma lag, hebben we op een avond in twee groepen hand in hand gezeten en positieve energie naar mn zusje gestuurd en de memorecorder met haar dierbaren laten horen en toen kwam ze weer bij.. Dus ook ik steek een kaarsje voor Carmen aan. Veel sterkte!
Kido
Geplaatst: 02-06-04 13:31
jeetje weer slecht nieuws sterkte maar!
AnneOmie
Geplaatst: 02-06-04 13:32
Oh wat erg zeg.. was het toch weer te veel voor haar lichaam. Ze is ook wel supereigenwijs en hard voor zichzelf zeg Ik denk dat ze toch maar vastgebonden moet worden in bed ofzo Ze moet blijkbaar tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik hoop dat ze goed uitrust en snel weer wakker wordt. Houdt moed en sterkte.
Marieke
Geplaatst: 02-06-04 13:43
He verdomme
Ing__
Geplaatst: 02-06-04 13:48
Marieke schreef:
He verdomme
ja idd...
jeetje zeg! Hopen dat ze snel weer wakker wordt!
fenja
Geplaatst: 02-06-04 13:58
he verdorie dat is nou net wat we niet wouden wat vervelend dit moet voor jullie als ouders ook iedere keer klappen zijn hoop dat het snel weer wat beter gaat met haar en anders danbokt ze gewoon maar een tijdje niet ook niet met de laptop eerst uitzzieken computeren kan je de rest van je leven nog
veel sterkte en veel beterschap
Farah_
Geplaatst: 02-06-04 13:59
Wat rot, net nu je dacht dat het weer wat beter ging!! Heb gisteren nog een mailkaartje gestuurd
We wachten af op een positiever berichtje!
verana
Geplaatst: 02-06-04 14:55
Jemig Pas op dat jullie zelf er niet onder door gaan Ik heb dit bij mijn eigen ouders gezien nadat ik in het ziekenhuis lag
Veel sterkte
Vera
Geplaatst: 02-06-04 15:47
Hoe kan dat nou Kom op Carmen, hou vol en wordt weer wakker
Anoniem
Geplaatst: 02-06-04 15:52
Damn, misschien toch al weer teveel gedaan.... Hou vol lieve Miep! Potverdikkie Tineke, jullie krijgen het flink voor je kiezen... Ik brand vanavond ook een kaarsje voor onze Miep.
(En dan maar echt superstreng als ze straks weer wakker is hoor. Hoe graag we ook wat van haar lezen, Bokken is nog niet goed voor d'r dus 't moet maar even bij overgebrachte Boktknuffies van ons allemaal blijven. Potverdorie wat is dat eng zeg, die lange slaappartijen....)
BloemBloem
Geplaatst: 02-06-04 16:05
Schrik helemaal, was juist zo opgelucht nu dit weer.....
Heeft er iemand misschien het adres van Miep dan kan ik haar een
kaartje sturen (voor in het ziekenhuis) en weet iemand misschien haar
Real life name anders staat het zo raar .....
Heel veel sterkte gewenst voor de familie van Miep!
Richtje
Geplaatst: 02-06-04 17:03
Jeetje, schrik ervan! Kan me voorstellen dat dit voor jullie ook heel zwaar is, net nu het wat beter ging. Stort de wereld weer even in...... Ik blijf het super vinden dat jullie ons op de hoogte houden
Heel veel sterkte
@flower er is in overleg met de artsen besloten om haar geen kaartjes te sturen. Per email kan wel, maar geen echte kaartjes. Dit zodat de artsen kunnen beslissen wanneer ze wel en niet de kaartjes kan lezen Het e-mail adres staat volgens mij ergens in het vorige topic, en anders in haar profiel.
Miep
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 17:04
Vanmiddag tijdens het bezoekuur heb ik een aantal reactie's van jullie ( en Prive berichten ) voorgelezen. Of ze er uberhaupt iets van mee gekregen heeft weet ik ( en de arts ) niet. De arts zei dat sommige 'slapers' er op reageren en dan wakker worden. Helaas werd ze er niet wakker van, en ze is nu nog niet wakker want als ze ontwaakt worden we weer gebeld.
Sonja, vandaag is je kaartje bezorgd. Deze heb ik mee genomen en op dr nachtkastje gezet. Zó vreselijk lief...
Het word er voor mij en mijn man ( en Carmen's jongere broertje ) niet leuker op zo... Onze zoon ligt ook al in het ziekenhuis en we pendelen een beetje heen en weer. Mijn man zit vaak bij mijn zoon, en ik bij Carmen. Met een beetje geluk word eind deze week mijn zoon overgeplaatst van het militair hospital naar het gewone ziekenhuis in Enschede.
Of de slaap wel zo zeer een 'winterslaap' is is vanmiddag onderzocht. Vanavond hebben we wederom een gesprek met de artsen.
Het leven is zo oneerlijk..
Tyrza
Geplaatst: 02-06-04 17:08
Mama en papa van Miep:
Hou jullie sterk! Een mens kan meer verdragen dan je denkt! En een lichaam kan veel meer verdragen dan men aanneemt.
Hou de moed erin, we staan vierkant achter jullie viertjes!!
RelarDevi
Geplaatst: 02-06-04 17:14
jeetje ik dacht jes het gaat beter met Carmen, en nou dit
net als tyrza sta ik vierkant achter jullie, hou moed.. sterkte!!!
Maaike
Geplaatst: 02-06-04 17:16
he bah dat het nog steeds niet beter gaat.. Heel veel sterkte en ik zal gelijk even een kaartje sturen
Mareska
Geplaatst: 02-06-04 17:24
Ooh wat rot zeg, net nou het wat beter ging...wat vervelend, voor iedereen bij jullie...
Sterkte miep, en as ge nou es uitrust, dat bokken komt later wel
PhiaBink
Geplaatst: 02-06-04 17:46
Hee Ma van Carmen, je laat ons weer schrikken. Ik hoop dat ze een Winter(zomer) slaap heeft en dat ze weer snel bijgetankt is met kracht om weer verder aan te streken.
BloemBloem
Geplaatst: 02-06-04 17:53
Mama miep ik heb een mailtje naar jullie toegestuurd.
Ik denk iig aan jullie, hou de moed erin!
leentje
Geplaatst: 02-06-04 17:55
Opnieuw veel sterkte gewenst voor jullie hele gezin! *knuffel*
Miep
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 18:52
De artsen zijn eruit wat er aan de hand is. Carmen reageerd te heftig op de koortsverlagers, waardoor ze in een coma komt. Op het moment slaapt ze nog, maar heeft ze een snellopend infuus gekregen. Deze moet het lichaam spoelen en de medicijnen min of meer eruit spoelen. Volgens de artsen zal ze dan binnen 4 uur bijkomen. Is dat niet het geval dan word er nader onderzoek gedaan.
Dr longen zijn vanmiddag nog nagekeken en die klinken weer schoon. Dat houd in dat de long onsteking vrijwel weg is. Alleen de koorts daalt nog niet echt, en na bloedonderzoek wijst eruit dat er nog een ontsteking zit. Waar de ontsteking zit weten de artsen nog niet. Ze denken aan een flinke leverontsteking, wij duimen hard dat dat het niet is.
Er is ook positief nieuws, de overplaatsing van mijn zoon is zo goed als rond. Hoogstwaarschijnlijk komt hij zelfs bij zijn zus op de kamer te liggen
Vanmiddag zat ik er even helemaal door, maar na een dutje zie ik alles ook weer een beetje zonniger.