4 doden bij familie drama Berghem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:41

ik snap er echt nix van de dag ervoor deed ze nog boodschappen voor die verjaardag..

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:14

Flower schreef:
Ja maar buitenstaanders zeggen dat ze een heel normale moeder was. Sorry hoor maar als je zelf problemen hebben hoeven je kinderen daar toch niet onder te lijden Verward

Van buiten zag ze er misschien normaal uit, maar die buitenstaanders kunnen ook niet in het hoofd van die moeder kijken en weten dus ook niet wat daar allemaal in om gaat. Nu ze dood is kunnen ze helaas ook geen testen meer met haar doen en zal niemand ooit weten waarom ze het heeft gedaan en hoe erg ze er zelf in haar hoofd aan toe was.
Maar je hebt gelijk je kinderen hoeven zeker niet te lijden onder jou eigen problemen. Dat is vreselijk.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:41

jezus wat erg zeg...
er gaan nu allemaal dingen door mijn hoofd heen wat er gebeurd zou kunnen zijn Scheve mond

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 15:44

Er stond vandaag een heel stuk in de krant, ook een grote foto van de kindjes. Verdrietig
De moeder wilde waarschijnlijk zo stond het in de 3 of 4 afscheidsbrieven de kinderen 'meenemen' ....Scheve mond
Ik heb hier geen woorden voor als je als moeder zijnde je kinderen dit kan aan doen. Verdrietig
En wat moet dit verschrikkelijk zijn voor die vader.... Verdrietig

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:45

ja opzich logisch, voor zover zoiets logisch kan zijn... als zij het leven als straf ziet, als iets verschrikkelijks waar je het beste zsm vanaf kunt zijn, en haar kinderen dat niet aan wil doen...

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:45

ohw dat was precies wat door mijn hoofd ging en dan lees ik niet de krant Scheve mond

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:47

Annelou schreef:
Er stond vandaag een heel stuk in de krant, ook een grote foto van de kindjes. Verdrietig
De moeder wilde waarschijnlijk zo stond het in de 3 of 4 afscheidsbrieven de kinderen 'meenemen' ....Scheve mond
Ik heb hier geen woorden voor als je als moeder zijnde je kinderen dit kan aan doen. Verdrietig
En wat moet dit verschrikkelijk zijn voor die vader.... Verdrietig

idd... wat een drama voor die kinderen om zo tot hun eind te komen. En dan voor die vader, 1 kind is al erg, twee is nog erger, maar ze allemaal?

Tjezus, en de 'bovenwereld' kan dit niet tegenhouden? Verdrietig

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:55

Vreselijk inderdaad... En dat zoiets kan gebeuren.. sja.. het is niet het eerste geval.. Roermond? 5 kinderen?

Op de een of andere manier ben ik 'blij' dat er niet één kindje is die dit drama heeft overleefd, zoals toen in Roermond.. Die is dan wel niet dood, maar ging wel rechtsstreeks richting living hell..

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:56

Yessy schreef:
ja opzich logisch, voor zover zoiets logisch kan zijn... als zij het leven als straf ziet, als iets verschrikkelijks waar je het beste zsm vanaf kunt zijn, en haar kinderen dat niet aan wil doen...

De psyche van de mens is nu eenmaal niet 'logisch'.. Ingewikkeld brein.. Er kan vanalles in haar hoofd zijn omgegaan..

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:57

Verschrikkelijk! Echt bizar.

Ik had zaterdag een 21-diner bij een jaarclubgenootje in Oisterwijk.
Een ander clubgenootje zat in de trein vanuit Nijmegen naar Den Bosch (op weg naar Oisterwijk dus) en zat achter de trein waar die vrouw voor is gesprongen. Ze heeft iets van 2 uur stilgestaan.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 16:22

ohw bah, ze heeft niets gezien neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 17:41

als je psychisch niet goed zit doe je nu eenmaal vreemde dingen, ook al wordt dit door sommige als egoistisch gezien.

blijft natuurlijk vreselijk