Welke **** doet nou zoiets?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:14

Wat een ongelofelijk zieke man!
Arme Sambal Verdrietig Verdrietig
écht te stom voor woorden :@
Sterkte ermee, moon Lovers Verdrietig

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 23:21

Wat ongelooflijk ziek zeg! Kun je hem daar niet voor aanklagen? Boos!

Iig heel veel sterkte! Scheve mond

jen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 00:11

Wat een misselijke rotstreek, ik zou ook helemaal gek worden als ze dat bij onze beesten deden Boos! Dat die duivenmelker het niet leuk vind dat je kat daar zit ok, maar om nou meteen die kat te vermoorden dan ben je gewoon niet normaal Misselijk Sterkte ermee Ach gut

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 09:53

het is inderdaad een rotstreek, maar waarom doe je in vredesnaam geen aangifte????? Ik snap dat niet hoor, je bent pissig kan ik me iets bij voorstellen, maar ik had allang op het bureau gestaan, inclusief dode kat. Ze lachen je echt niet uit hoor, dieren vergiftigen is een kwalijke zaak en verboden bij de wet.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 12:29

Alsof dat ik maar een klein beetje bewijs heb.....

En nee een kat vermoorden is geen waarschuwing genoeg, dat is namelijk 3 jaar geleden, en in de tussentijd hebben we een kat die 5 jaar is (gosh zo lang hebben ze het nog nooit volgehouden) en die is toch ook niet dood?
Lekker veel onbegrip...

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 14:00

Jezus wat een zieke geest geest heeft die gene dan.

Sambal lijkt heel erg op mijn kat, het hoofd dan.

Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 15:16

frostwood schreef:
Lekker veel onbegrip...

Dieren doden is nooit goed, alleen snap ik wel een stukje frustratie van je dieren op moeten laten eten omdat het de natuur is. Niet om het goed te praten natuurlijk, maar als iemand veel dieren aan een kat verliest ( zeg niet dat het de jouwe is!) Dan word je soms zo boos dat je niet rationeel meer nadenkt. Ik treur ook om mijn duiven die ik kwijtraak... Maar alles wat duivenmelkers te horen krijgen: het is de natuur.

Nogmaals het is geen excuus en ik wil niets goedpraten, maar misschien was de denkbeeldige druppel in de emmer voor die man bereikt! Dat hij een andere aanpak had moeten bedenken staat buiten kijf.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 17:07

irish_lady"]
[quote="frostwood schreef:
Lekker veel onbegrip...

Dieren doden is nooit goed, alleen snap ik wel een stukje frustratie van je dieren op moeten laten eten omdat het de natuur is. Niet om het goed te praten natuurlijk, maar als iemand veel dieren aan een kat verliest ( zeg niet dat het de jouwe is!) Dan word je soms zo boos dat je niet rationeel meer nadenkt. Ik treur ook om mijn duiven die ik kwijtraak... Maar alles wat duivenmelkers te horen krijgen: het is de natuur.

Nogmaals het is geen excuus en ik wil niets goedpraten, maar misschien was de denkbeeldige druppel in de emmer voor die man bereikt! Dat hij een andere aanpak had moeten bedenken staat buiten kijf.
[/quote]

Ik heb al zo'n 3 keer verteld dat die duiven in en KOOI zitten, en er dus niks kan gebeuren, het enigste wat er kan gebeuren is dat de kat tegen de draad gaat hangen, alleen zo stom is ie nou ook weer niet, want als ie eenmaal in die tuin komt, kan ie dr ook niet meer uit.

Ik word er een beetje gek van dat mensen mij er de schuld van gaan geven dat mijn kat dood is.
Meneer had heus wel even kunnen komen melden dat hij het niet prettig vind dat er katten over zijn schutting lopen, het is immers nog geen 50 meter van zijn naar onze voordeur.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 17:08

x4you schreef:
Jezus wat een zieke geest geest heeft die gene dan.

Sambal lijkt heel erg op mijn kat, het hoofd dan.

Afbeelding

Jah best wel een beetje Lachen

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:56

Een kat die tegen het draad gaat hangen of bij de kooi zit zorgt bij de vogels die erin zitten voor veel stress!! Daarbij moet jou kat gewoon niet bij anderen in de tuin komen. Zeg niet dat je hem dan maar mag doden maar de emmer kan een keer overlopen. Daarbij denk ik dat ze bij de politie niet veel met zo'n melding kunnen doen. Het is meer voor jezelf dat je hem aangeeft. Maar verder kan je ook niets bewijzen. Als je posters ophangt (zolals iemand anders voorstelde) met zijn afbeelding en een tekst kan hij jou aanklagen. Dat lijkt me dus niet zo'n slim plan.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:44

flowerxxx schreef:
Daarbij moet jou kat gewoon niet bij anderen in de tuin komen.

En hoe wil je dat een kat duidelijk maken.
Onze kat zwerft de hele buurt ook af, en we hebben ook regelmatig andere katten in onze tuin. Katten zijn geen honden die je zo vast aan het spit kan zetten!

En anders maakt die man om de vogelkooi maar een 1 of ander gaas/hek waar katten niet onder door kunnen of overheen, en niet bij de kooi kunnen komen. Lijkt me een diervriendelijkere oplossing

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:46

x4you"]
[quote="flowerxxx schreef:

Onze kat zwerft de hele buurt ook af, en we hebben ook regelmatig andere katten in onze tuin. Katten zijn geen honden die je zo vast aan het spit kan zetten!

En anders maakt die man om de vogelkooi maar een 1 of ander gaas/hek waar katten niet onder door kunnen of overheen, en niet bij de kooi kunnen komen. Lijkt me een diervriendelijkere oplossing
[/quote]

Uhhhhhhhhhh beetje krom vind je niet? Wij hebben last van jouw kat, maar mogen onze dieren niet beschermen maar moeten op onze kosten een groot hek bouwen? Zie je zelf niet in hoe krom zoiets is? Waarom moeten mensen pikken dat ze last hebben van jouw dieren? Jij wilt een kat, hou hem dan in je eigen tuin.... Laat mijn paard toch ook niet op andermans gazon grazen?

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:49

een paard is iets anders dan een kat.

Hebben jullie thuis katten?

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:53

Ik kan hier echt zo boos om worden!!! Wat een hufter. Tuurlijk kan een kat irritant zijn, zeker als ie in je tuin schijt en zo, maar daarom ga je hem toch niet vermoorden?! Gooi er dan een emmer water overheen ofzo... zijn ze ook weg.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:58

irish_lady"]
[quote="x4you"][quote="flowerxxx schreef:

[/quote]

Uhhhhhhhhhh beetje krom vind je niet? Wij hebben last van jouw kat, maar mogen onze dieren niet beschermen maar moeten op onze kosten een groot hek bouwen? Zie je zelf niet in hoe krom zoiets is? Waarom moeten mensen pikken dat ze last hebben van jouw dieren? Jij wilt een kat, hou hem dan in je eigen tuin.... Laat mijn paard toch ook niet op andermans gazon grazen?
[/quote]

Ja een emmer water werkt ook wel..
Dus jullie zouden jullie kat in een tuin aan een spit zetten?
Zie als je duiven neemt en je woont midden in een woonwijk kun je zoiets verwachten. Katten zijn nogmaals GEEN honden.
En we hebben het nu over katten en niet over paarden, wat ik totaal iets anders vind. katten grazen ook niet Tong uitsteken soms dan

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:21

frostwood schreef:
En het ergste is, we weten nog gewoon wie het heeft gedaan ook, hij kwam vrolijk aan de deur, owjah ik heb jullie kat maar wat lekker gegeven want hij zat naar mn duiven te kijken.....
VAL DOOD!

Oh Stoom uit je oren

Ik had mezelf niet in kunnen houden en volgens mij die klotevent geslagen

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:26

shadowfaxx"]
[quote="frostwood schreef:
En het ergste is, we weten nog gewoon wie het heeft gedaan ook, hij kwam vrolijk aan de deur, owjah ik heb jullie kat maar wat lekker gegeven want hij zat naar mn duiven te kijken.....
VAL DOOD!

Oh Stoom uit je oren

Ik had mezelf niet in kunnen houden en volgens mij die stinkmoddervent geslagen
[/quote]

Ja idd..
Ik had m gevraagd voor een gezellig avondje eten samen.
en ondertussen even gif door zn eten gemengd Schijnheilig

Nee ik denk dat ik op zo'n moment niet meer toerekenings vatbaar ben!

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:38

Hog, verschrikkelijk

Die man hoort niet thuis op deze wereld,zoiets doe je niet,en al cker niet dan er lekker mee aan de deur komen wiebelen, dit is gewoon té ziek voor woorden.

Tsss , als 'ie mij dat geflikt zou hebben was het oorlog

Ik zou niet weten voor wat ik in staat zou zijn Stoom uit je oren

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:47

ik had die vent echt afgemaakt!! als ze aan mijn poesjes komen, komen ze aan mij!!!!
daarom blijven mijn poesjes ook mooi binnen,en als ze naar buiten willen gaan ze fijn aan het lijntje achterthuis beter dat dan mijn lievelingen dood.

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 21:24

Damn ik kan maar niet begrijpen hoe moeilijk het voor bepaalde mensen is om te lezen wat ik nu al zo'n 4 keer heb moeten vertellen, DE KAT KWAM NIET IN DE TUIN, HIJ LIEP ALLEEN OVER DE SCHUTTING HEEN!
En nu wil ik geen gezeik meer hebben over dat je een kat binnen moet houden e.d.

Maar zeker wel bedankt voor alle lieve dingen, en ik voel me al een stuk beter, maar een nieuwe kat zal er nooit meer komen voor ons, puur omdat ik haar niet eens meer buiten zou durven laten, en een kat kan je niet binnen houden als ze in de buitenlucht opgegroeid zijn.

blackheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 21:35

Precies gelijk heb je.. heb ik ze ook geprobeerd ze aan het verstand te brengen maar ze waren ineens stil!

En wat als een kat door de tuin loopt of over de schutting maakt nog niks uit katten zijnn vrije dieren hoor! Knipoog

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:43

zeg verder ook niks,vind het ook erg voor je hoor.
ik zeg alleen dat IK daarom de poesjes binnenhoud,ik vertel je niet wat je moet doen

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:46

Tuin of schutting, nog niet een reden om een kat te vergiftigen

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 23:47

Wat vreselijK!!!
Wat een piep mensen!! Boos!

Oke, klagen bij de eigenaren ala, maar zoiets