Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:01

Malibu schreef:
Citaat:
jongens wel veel kale koppen, of opgeschoren
veel lonsdale, kisten (wordt vaak geassocieerd met racisme helaas )
meisjes gewoon leuke kleding, of ook lonsdale en kisten

en t oude hakken doen ze steeds minder, ze noemen t nu ook vaak stampen, en dan nie tzo letterlijk zoals t klinkt misschien
maar t ziet er wat soepeler uit dan hakken
meer om en om je knieen naar boven zegmaar ;p
kan t niet echt uitleggen moet je zien :p

idd zo ziet het er tegenwoordig wel uit...

Tegenwoordig ga ik niet zo heel veel meer heen, maar de sfeer is ook heel anders dan vroeger... 't is niet slecht ofzo, maar de tijd dat je iedereen kon aanspreken en super veel vrienden maakte is wel aardig voorbij volgens mij...

Wat ik wel ontzettend mis zijn die "superfeesten" van Hellraiser in Sporthallen Zuid...

Ja dat waren mooie feesten echt die sound is echt vet Cool van die lekkere bassen. Had je ook van die gekken die op die steigers gingen balanceren.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:03

Nimber schreef:
Ook heb ik nog veel foto's van party's en ik sta ook op wat videobanden van ID&T. Tijdens het allerlaatste nieuwjaarsfeest in Rotterdam ben ik tijdens het aftellen in beeld en Mysteryland op bussloo kom ik ook nog een keertej door beeld weg grappig Haha!

Same here een aantal videootjes en ook in Thundermagazine (veel prijvragen gewonnen ook), en (ik geloof) sbs text ofzo daar had je zo'n pagina met party info.

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:07

idd, fantastisch die stonden dan midden op die steigers helemaal uit hun dak te gaan.. En al die gangen, ik ben daar wat de weg kwijt geweest Verward (letterlijk en figuurlijk Haha! )

De dj's leken toen ook wel ff gekker als anders...

Soms draai ik nog wel 's een cd'tje in de auto, met bepaalde nummers krijg ik nog kippevel als ik daar aan terug denk

Nimber schreef:
Citaat:
Mysteryland op bussloo kom ik ook nog een keertej door beeld weg grappig

Welke bussloo was dat? Blubberloo of die 2 jaar daarna???

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:14

ha blubberloo ben ik ook geweest mijn nikies bleven iedere x steken en spierkrampen dat ik had. Vond het ook wel minder dat de bus die voor ons stond in de sloot belande. en dat je daar in de middle of nowhere zat met files van hier tot tokio en geen openbaar vervoer dichtbij.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:24

Ik vind het best wel jammer dati k die ouwe misterylands niet heb meegemaakt Boos! Volgende mij was de echte gabber tijd heel wat beter als nu Haha! De samenhorigheid is weg en dat had ik best wel willen meemaken

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:26

Nagelbijten / Gniffelen weet er alles van, kon me aus weggooien en m'n nike's werden na het wassen stalschoenen...

't Blubber zat gewoon tussen m'n oren.. Onze bus reed gelukkig nog wel terug, maar het was inderdaad wel een flinke opstopping en de bus chauffeur werd helemaal gek toen ie zag hoe iedereen d'r uit zag. Eerst mochten we ook niet de bus in en we kregen allemaal een plastic zak waar we op moesten gaan zitten.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:40

hahah dat doet me aan decibel denken .. was ook outdoor feest en regenen dat het deed hele parkeerplaatss ( was in een land) was een bagger bende we liepen naar de Auto en ik moest weer is op me bek gaan midden in de blubber Haha!
Het was gewoon onwijs glad en met nike air maxxies glij je wel lekker Haha! toen we eindelijk in de auto zaten zaten we vast in de modder! en werden we geduwt door de parkeer wachters hahaha

Tinus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:43

Ben ook naar Decibel geweest, 't vervoer was daar onwijs slecht geregeld en het weer was zoooo slecht Scheve mond We hebben ons toen helemaal scheel betaalt aan een taxi omdat die bussen allemaal stampvol zaten en anders moesten we nog langer wachten Scheve mond

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:45

Tinus19 schreef:
Ben ook naar Decibel geweest, 't vervoer was daar onwijs slecht geregeld en het weer was zoooo slecht Scheve mond We hebben ons toen helemaal scheel betaalt aan een taxi omdat die bussen allemaal stampvol zaten en anders moesten we nog langer wachten Scheve mond

Haha dan hebbie zeker ook wel die parkeerplaats gezien haha..

Mja hoorde van kennisen van mij die ook met die grote bussen waren de deuren gewoon open gingen tijdens het rijden.
Vond het zelf best slecht geregeld..Was blij dat ik met de Auto was hebben jullie ook zo moeite gehad om decibel terein af te komen? Heb der een half uur in de rij gestaan om deruit te komen.
Heb ook nog van 5 tot 6 staan flyeren in de kou :S

Tinus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:02

Ja was één groot modderbad die parkeerplaats Haha!
We waren zo van 't terrein af, alleen moesten bijna 2 km lopen op zoek naar een taxi... >;)

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 16:22

Tinus19 schreef:
Ja was één groot modderbad die parkeerplaats Haha!
We waren zo van 't terrein af, alleen moesten bijna 2 km lopen op zoek naar een taxi... >;)

Ik had modderbad in me kleren gatverdamme ook bij de reactor tent stapte ik in een kuil vol met water en languit met me gezicht in de bagger hahahaha echt vet erg

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:52

Kent iemand de Dj oid Labyrinth vortex.
Dat staat achter op de oudbomber van mijn broer, die heb ik nu als oude jas/paardenjas maar ben eigenlijk wel benieuwd wat/wie het is enzo Haha!
Het is zo'n soort kabouter.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:00

dacht dat het met hellraiser te maken heeft .een feest van hun heette zo waar ik geweest ben (hellraiser the labyrinth) maar kan het ook fout hebben.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:09

ja *zucht* Mysteryland in het Lingebos.... Lovers Dat waren nog eens tijden! Ook de mega music dance experience was altijd kicken maar best commercieel maar ach vink wel leuk. OK dan!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:20

Suzanne F. schreef:
ja *zucht* Mysteryland in het Lingebos.... Lovers Dat waren nog eens tijden! Ook de mega music dance experience was altijd kicken maar best commercieel maar ach vink wel leuk. OK dan!

qlimax is ook geslaagd hoor Knipoog

Ik ben zelf voor alles een beetje, beetje hardcore, beetje hardstyle, trance (vocal trance) allemaal lekker

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:26

nog mensen die naar defQon gaan?

Tinus19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:28

uitverkocht... Verdrietig

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:40

LePopp schreef:
ik heb niet echt een hardcore liefhebber, meer een hardstyle fan. Al vind ik het af en toe geen probleem om Promo of Catscan te horen Haha!. Er zitten trouwens erg veel nummers tussen waarvan je denkt, waar gaat dit over, alleen maar een bass-line...en dat vind ik erg boring...

Chris, jij bent bekeerd, weet je nog Schijnheilig

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:44

ik ga wel!!yippie!!

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 21:12

Suzanne F. schreef:

Mega music dance experience was me 1e feestie 2001 hahaha

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:28

Ik hou echt heel veel van hardcore, mooie muziek vind ik het! Mijn voorkeur gaat ook erg uit naar de Thunderdome cd's!!

Predator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:41

ik hou van hardcore
mn broer had altijd nieuwe cd's toen ik een jaar of 12 was en op een of andere manier kon hij ze vaak niet vinden Schijnheilig
Maar ik moet bekennen dat ik de oudere hardcore toch vaak wat beter vind dan de nieuwe hardcore.. ik weet niet waarom.. Bloos
Maar een 'echte' gabber ben ik niet (tenminste volgens een aantal defenities van zgn 'echte' gabbers Haha! ) want ik hou eigenlijk wel van elke muziek (behalve dan frans bouwer-achtige muziek)
maar ik kan wel hakken Haha! Bloos
dit jaar weer naar thunderdome

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 21:51

Ik hou van terror speedcore beetje rock mettalica en 3 doors down enzo e jumpstyle nordcore darkcore hardcore en tekno

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:56

Whaha, best lollig dit topic Haha!

Ik ga me niet gabber noemen ofzo, ben 14 Tong uitsteken
Nooit naar feestje geweest, wel altijd hakkuh/stampuh/gek doen op schoolfeestjes Haha!

Ik heb geen "gabberkleren" (jawel, 1 polo, maar dat mag m'n vader niet weten Nagelbijten / Gniffelen).
Wel Nikes, en vaker rood-wit-blauwe elastiekjes enzo in m'n haren.

Luister wel bijna dag en nacht hardcore, kan echt niet meer znder leven Haha!
En dan vooral Catscan, Enzyme (Endymion, Nosferatu enzo), Promo, Outblast, Neophyte, Angerfist en zelfs Paul Elstak Bloos!

Heeft iemand nog een duidelijke beschrijving van hoe eigenlijk te hakke?
Doe nu wel een beetj zoeits wat ik leuk vind en de bass bijhoud, maar dat staat ook zo raar geloof ik Tong uitsteken

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:57

Nordcore is toch een Duits terrorlabel? Verward