Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-10-04 15:30, schreef Nonnie:
prisca, een pup moet als ie wakker wordt uitgelaten worden, maar ook als ie gegeten heeft, gedronken heeft, gespeeld heeft, maar ook als ie in huis gaat zoeken naar een plekje. hoe wou je dit doen als je er niet bij bent, en wie zegt dat die pup de hele tijd slaapten a=ja, ik heb zelf ook pups gehad en grootgebracht, dus ik weet ook waar ik het over heb
)
nee hoor, helemaal niet juist! alleen maar pups die op een fatsoenlijke manier zindelijk worden gemaakt. zij kunnen er niets aan doen dat ze het gewoon niet kunnen ophouden, wat veel mensen dus kennelijk vergeten, en ze gewoon de fout in laten gaan, en de pup krijgt daarvoor op de kop. Het is toch niet nodig om ze fouten te laten maken, worden ze alleen maar onzeker van

Of heb ik ergens
)
) lees net ff pag. 3: ook onze hond valt in de categorie 'aanstellers' volgens mij..
van een bepaald soort mensen!! Van mij krijgen die dus geen pup mee, nog niet eens een goudvis...
. Afgezien van het feit dat dit ras bedoeld is om kilometers met de paardenkoets mee te lopen, is het ook een nerveus ras die goed zijn energie kwijt moet kunnen. Resultaat een gefrustreerde hond, die gedumpt wordt en bestempeld als vals/onbetrouwbaar/dominant /etc. Gelukkig woont hij nu bij mij en zijn al zijn problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
in de woonkamer. Resultaat: als je pech hebt 's zomers vlooien in het bankstel
en regelmatig 'gelezen' boeken en dat soort ellende.
) Voorheen ging hij rond etenstijd naar de kennel, nu blijft hij tot na het 8-uur journaal binnen. Hij vind het veel gezelliger om in de kamer te zijn als wij er ook zijn, en gaat graag naar de kennel.
.
)
dit is zeker de 4 de keer dat ik dat zeg ik kan ondertussen
van je als je zo praat.
. En ja ik heb 7 jaar geleden oof fl. 950,00 voor mijn pup moeten betalen en dat was voor mij toen in d´r tijd een hoop geld.
. Ze gaat altijd mee en ze heeft echt plezier in haar leven.
.
.
.
van die club daar die alleen maar Labador zaken lopen en daarop
de.
het sloeg echt nergens op. Voor de rest had ik allemaal voldoendes
.
)
) en ze zit hier alleen in (omdat Rocky nog wat bang van penny is, en ROcky is een beetje ziekjes door de inenting van woensdag). Owh owh owh wat zielig.
.
.Citaat:Op 2001-10-05 09:28, schreef stef:
en dat is nou 1 van de redenen waarom ik niet naar cursus ga. Waarom met het hoofd omhoog lopen? Wat een onzin zeg.
Stel je voor dat de hond aandacht voor je moet hebben als hij volgt, inderdaad onzin zeg, duh.
Laatst zijn we een dag naar de efteling geweest, en mijn schoonouders (waar ze dan normaal heengaat) waren er niet, dus is ze thuis gebleven, met een bak vers water, d'r flos, d'r bal etc etc...
Nergens last van, ze piept niet, ze plast niet, niks.
Trouwens Lunatic, zo'n hond als wat jij hebt zou ik geen eens willen. Ten 1e willen wij (nog) geen grote hond, omdat wij een klein huisje hebben, en ten 2e heb ik echt geen 2500 over voor een pup (mensen die dat wel hebben moeten dat zelf weten trouwens, maar ik heb het er niet voor over)
. Je kunt je mobiele tel.nr achterlaten voor als er iets is, je krijgt een nummertje mee, eigen deken en kluif mogen ook mee en je kunt tussendoor even kijken of alles goed gaat als je je zorgen maakt.
Citaat:Was je al eens eerder bij de Efteling geweest? Dan had je geweten dat daar een GRATIS KENNEL AANWEZIG is en de hond dus niet de hele dag alleen had hoeven zitten, omdat jij zonodig naar een pretpark moet. J