waar ga jij heen in de zomervakantie?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132225
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:03

Ik verplaats dit topic even van PP naar AM Knipoog

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:12

Wij gaan van de zomer eerst 2 weken naar Normandie en daarna verhuizen naar de boerderij die we gekocht hebben. Dus als het goed is uitgerust verhuizen Haha!

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:16

Haha! ik ga aanstaande zaterdag naar Pakistan! voor twee weken Haha!

aparte plek. maar voor mij niet! het is een lang verhaal
ben je benieuwd pb me dan, anders gaan we offtopic!

ben echt helemaal zenuwachtig!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 13:42

Ik ga een 21-daagse rondreis maken door Egypte. Misschien ga ik daarna nog een weekje ponykamp begeleiden voor Vinea, maar dat weet ik nog niet. (Denk het niet eigenlijk). Verder ga ik nog een baantje zoeken, want ik heb 3 maanden vakantie (als ik geen herexamens heb), een beetje centen verdienen kan ook geen kwaad Haha!

Daihyo

Berichten: 88138
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:22

Ik ga op trektocht in Overijssel, te paard. Voor 1,5 week. En misschien nog naar Appelscha (hè Marianne??)

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:26

Ik ga in September helaas pas...
Naar PORTUGAL voor 2 weken. Daar gaan we ook de fokker van mijn paardje verblijden met een bezoekje om de ouders van mijn nieuwe paardje te bewonderen die nog daar staan.

gr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:33

Vakantie wat is dat? Ik ben echt toe aanvakantie, maar helaas no money...Boos!

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 14:36

In de zomervakantie ga ik lekker werken. Heerlijk; eindelijk eens geen files op de weg, dus maar de helft van de reistijd die ik normaal heb. Geen drukte op het werk (alleen hopen dat ze de airco niet te koud zetten).

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 15:56

ik ga in de meivakantie met m'n zussie en ouders naar schiermonnikoog. in de zomervakantie een week naar Terschelling met de vriendinnen. en m'n ouders willen in de zomervakantie ook nog een vakantie boeken, en ga dan misschien mee(ligt eraan waar naartoe, ik zei al: als we buiten europa gaan (*lees: naar Amerika*) ga ik zeker mee Haha! maar ik denk niet dat eht buiten europa zal worden Knipoog maar anders ga ik evengoed wel mee, ik ben al blij als we in nederland naar het strand gaan Tong uitsteken )

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:24

Ik ga 2 weken naar Pineda de Mar in Spanje. (Naast Malgrat de Mar) Eigenlijk zou mn broer meegaan, maar misschien gaat mn vriend mee ipv mn broer.
Mn ouders gaan vooruit met de caravan met de spullen en ik en mn vriend (of broer) komen wat later met het vliegtuig...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 16:27

2 weken naar Frankrijk. Lachen Dat is in iedergeval al zeker.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:31

Luckey schreef:
Bergemo schijnt heel tof te zijn! Maar wat doe je dan op zo`n insectenkamp?


bergemo SCHIJNT heel tof te zijn??? bergemo IS heel tof!!! Haha! ben er 3 jaar geweest..en komend jaar heb ik helaas geldgebrek Schijnheilig maar het si zo'n ontzettend gave manege daar!!!

ik ga btw in de meivakantie naar schiermonnikoog, en in de zomervakantie naar spanje met een vriendin, en in het najaar nog naar tjechie of spanje....

lizzytje
Berichten: 273
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:43

ik ga naar zeewolde Cool Haha! , smaen met mijn ouders en mijn broer, mijn broer neemt een vriend mee en ik een vriendin Pling

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 17:44

Ik ga eerst een paar weken werken.
En ik ga daarna (bijna zeker) naar griekenland dit jaar! cheronicos (en dat heb ik vast verkeerd geschreven Tong uitsteken )
Heb er echt super veel zin in!
Dan nog wat werken en dan weer naar school... (als ik het haal Tong uitsteken )

_AB_
Berichten: 3961
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-04 13:02

Ik heb eigenljk ook geen geld om op vakantie te gaan, maar mijn ouders betalen waarschijnlijk mijn 2 natuurkampen, en voor ponykamp ga ik werken:)
De natuurkampen zijn gelukkig niet zo heel duur. 95 euro voor tien dagen:)
WE slapen dan wel in tenten, maar das juist super gezellig vind ik :d
En er is niet echt een leiding op kamp, dus das ook wel erg leuk :d

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 13:42

Blackje schreef:
Ik ga eerst een paar weken werken.
En ik ga daarna (bijna zeker) naar griekenland dit jaar! cheronicos (en dat heb ik vast verkeerd geschreven Tong uitsteken )
Heb er echt super veel zin in!
Dan nog wat werken en dan weer naar school... (als ik het haal Tong uitsteken )


Ga je naar Kreta? Dan is het vast Chersonissos... Haha! Is erg leuk, daar wil ik ook weer heen! Lekker iedere dag betaalbaar en lekker uit eten... *zucht* en mooie zilveren sieraden kopen... *krijgt bij het idee alleen al weer glinsteroogjes...* je kan leuke uitstapjes maken op Kreta trouwens.

meis_lief

Berichten: 496
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:27

ik ga waarschijnlijk werken om mijn reis naar Zweden te kunnen betalen. Ga een half jaar later voor een jaar weg! Dus reizen ga ik niet....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:30

IK ga van 3 tot 10 juli een weekje naar Ameland met INkie hier van bokt Haha! En dan ben ik 11 juli thuis en dan ga ik van 12 tot 16 juli 5 daagjes op kamp in Ermelo Party!!

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 14:50

vikki"]
[quote="Blackje schreef:
Ik ga eerst een paar weken werken.
En ik ga daarna (bijna zeker) naar griekenland dit jaar! cheronicos (en dat heb ik vast verkeerd geschreven Tong uitsteken )
Heb er echt super veel zin in!
Dan nog wat werken en dan weer naar school... (als ik het haal Tong uitsteken )


Ga je naar Kreta? Dan is het vast Chersonissos... Haha! Is erg leuk, daar wil ik ook weer heen! Lekker iedere dag betaalbaar en lekker uit eten... *zucht* en mooie zilveren sieraden kopen... *krijgt bij het idee alleen al weer glinsteroogjes...* je kan leuke uitstapjes maken op Kreta trouwens.
[/quote]

Haha die bedoel ik inderdaad! Haha!
Heb er al veel positieve verhalen over gehoord! Haha mss kom ik je ngo wel tegen Tong uitsteken
Maar we wilden ook zo een jeepsafari gaan doen. enige ervaring daarmee?

_AB_
Berichten: 3961
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 10:30

Ik mag helaas niet op ponykamp omdat me vriendje vroeg of ik met hem en zijn ouders n weekjte mee wilde naar Hongarije, en dat is ook wel weer erug leuk natuurlijk Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:38

Blackje schreef:
Haha die bedoel ik inderdaad! Haha!
Heb er al veel positieve verhalen over gehoord! Haha mss kom ik je ngo wel tegen Tong uitsteken
Maar we wilden ook zo een jeepsafari gaan doen. enige ervaring daarmee?


Jeepsafari is leuk hoor! Mits je een goede chauffeur achter het stuur hebt zitten... Knipoog Wat ik erg interessant vond was het lepra eiland Spinalonga, de gids wist daar ook erg levendig over te vertellen. En voor een dagje relaxen is een van de waterparken (bv aquasplash) ook leuk om even te bezoeken... en 's avonds even een drankje pakken in 't hof van Holland... Haha! Dit jaar echter geen vakantie voor mij... Verdrietig ... maar vooruit, maart 2005 ben ik weer een paar weekjes in Texas OK dan!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 10:47

ik ga 2 hele weken samen met mijn vriendje naar ons luxe vakantiehuisje in cadzand!!!!
5 minuten wandelen van zee... bubbelbad, luxe keuken, wasmachine
PC !!!! MET INTERNET *LOL*
mooie tuin met lekker zitje, verwarmd terrasje
en....en .....en .....en....
ik neem 2 van mijn paarden mee !!!
die staan dan 10 minuutjes rijden met de oto van mij vandaan Lachen

mariska18
Berichten: 252
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: kudelstaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 11:13

Ik ga lekker 3 weken met mijn vriendje naar hongarije...ook ff mijn oude stageadressen bezoeken. Afgelopen jaar ook geweest en het was echt prachtig!! En ABbi waar ga jij in hongarije heen?

ippolata

Berichten: 1344
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:00

ohh na al die verhalen te lezen kom je echt in de vakatie stemming Cool ik ga 5 dagen naar new york en 2,5 week naar florida waarvan 1 dag met dolfijnen zwemmen!heb kei zin in, iedereen nog veel pleizer met hun vakantie (als iemand toevallig een bijbaantje weet omgeving den bosch voor mij is het zeer welkom!)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 12:10

In april en mei gaan we 2x een lang weekend naar Zeeland, lekker genieten van het niets doen. (mijn ouders hebben daar de caravan weer neergezet dus dat is wel lekker. OK dan!
In juni een week naar Almelo met de paardjes (dan 1 week werken)
In juli 3 weken naar Zweden en Noorwegen trekken met auto en tent. Verward
In aug 2x weer naar Zeeland.
In sept 2x weer naar Zeeland
Oktober niets
November.... een weekje ergens waar het warm is.... Cool

Goh wat een luxe muts ben ik eigenlijk....

Maar als wij een dagje naar Zeeland gaan heb ik al het gevoel dat ik vakantie heb......