Vandaar dat ze vanacht helemaal schoon was!
*ik wordt hier zo moe van* (luierdeluierdelui
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) was ook in het begin zindelijk en toen ie gewend was aan het huis enz ging ie ineens poepen en plassen in het huis
Misschien dat die van jou dat ook gaat doen na de wenningsfase? Ik hoop het niet, anders valt er zoveel op te ruimen. Gelukkig(als het gebeurt natuurlijk) is het geen grote hond net zoals Onyx, want hoe groter de hond hoe groter de hoop!

Citaat:Op 2001-10-03 20:11, schreef Nonnie:
hoe kun je nou van een hondje verwachten dat hij binnen een week zindelijk is, en daarna dat ie hele ochtenden alleen thuis is? Ik vind dit niet echt gezond voor een pup![]()
.
. Citaat:Op 2001-10-04 00:29, schreef Lunatic:
Mensen die 40 uur per week werken moeten geen hond nemen (ook geen kat wat dat betreft). Het gaat niet zozeer om het uitlaten tussendoor, maar om de tijd die je met je huisdier doorbrengt en de aandacht die je het dier kunt geven.

)
.
.
. Citaat:Op 2001-10-04 13:49, schreef Lunatic:
Tja mensen, blijf maar lekker kortzichtig en negatief. Dat verhoogt echt de sfeer hoor.
Ik had het niet over 's nachts maar overdag. Als een pup slaapt maak je hem natuurlijk niet wakker, maar als hij wakker wordt meteen naar buiten. Ik had het ook niet over kilometers lopen, gewoon naar bijv het grasveld aan de overkant of in de tuin.
Een pup moet het niet leren OPHOUDEN, hij moet leren DAT HET BUITEN MOET. De eerste 6 maanden heeft een pup nog niet voldoende controle over zijn blaas, hij snapt allang wat je bedoelt, maar KAN het nog niet lang ophouden.
Maar ja, doe jullie honden maar lekker tekort. Vind andere dingen maar gewoon belangrijker en vergeet daarbij vooral dat jij dat dier genomen hebt, dat hij afhankelijk van je is en dat jij de verantwoording voor hem hebt![]()
.