Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

MarlindeRooz schreef:Je kan ook zeggen dat je een bekrompen geest hebt als je wel in alternatieve geneeswijzen gelooft. Dat is het hele punt. Iedereen spreekt vanuit zijn eigen referentiekader. En van mij mag eenieder honderden euro’s naar een alternatieve therapeut overmaken hoor. Doe je ding. Als het jou helpt, prima. Ik lig er niet wakker van. Ik ken zelfs iemand die natuurgeneeskundige is. Met goedlopende praktijk ook. Super leuke vrouw en wij zijn het vaak eens met dingen hoor.
Maar niet iedereen hoeft mij aardig te vinden want ik vind ook niet iedereen aardig. Ik heb gewoon geen zin om mijn tijd en energie te verspillen aan bepaalde zaken. Ik heb bijvoorbeeld echt 0,000 tolerantie voor seksistische opmerkingen. Ik loop dan echt weg. Ga lekker terug naar de 17e eeuw. Joe.
En andere groepen wegzetten als “dom” doen alle kanten van het politieke spectrum. Als je bijvoorbeeld in het wolventopic kijkt hoe daar wordt gesproken over andersdenkenden…
Het demoniseren van andersdenkenden is niet voorbehouden aan welke politieke stroming dan ook. En veganisten werden ook genoemd. Heb ik ook nare ervaringen mee. Maar dat heb ik ook met fanatieke vleeseters. Laat me gewoon met rust dan doe ik dat ook.

MarlindeRooz schreef:Maar Cer je zegt “ik denk dat hier teveel op detail gezeten wordt met letterlijke voorbeelden” en komt dan met AI tekst (wat vaak niet klopt en subjectief is, gebaseerd op jouw eigen algoritme) opgevolgd door je eigen letterlijke voorbeelden met details. Haha!
dat hoeft ook niet. Ik schrijf niet iets om een punt te maken, ik schreef mijn gedachten over dit onderwerpCitaat:Dus ik snap niet zo goed wat je punt is denk ik.
Citaat:Aangezien je zelf ook met voorbeelden uit jouw belevingswereld komt. Maar toch lijk je het topic een andere kant op te willen sturen? Daar ben ik je kwijt.
Citaat:Ik zelf denk dat 100% open-minded niet bestaat. Wel denk ik dat bepaalde mensen meer open-minded zijn dan anderen.