Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
musiqolog schreef:Nul, maar ik ben dan ook alleen. Er is de afgelopen twintig jaar nou eenmaal geen vrouw geweest die iets met mij wilde.
Los daarvan zou ik best kinderen willen. Niet uit alle macht, en het zou ook afhangen met wie ik ze zou grootbrengen (kunnen we dit samen?). Ik kan goed met kinderen om, en ondanks alle gedoe lijkt het me heerlijk om ze volwassen te zien worden. Heb trouwens ook al zitten nadenken over namen, hoe nutteloos dat eigenlijk ook is.

Ladyson schreef:Haha huh, ik heb nog nooit zoveel kindvrijen bij elkaar gezien. Hier ook bewust 0. Ik heb wel t idee dat onder paardenmensen meer kindvrijen zijn tov t gemiddelde.
OleJon schreef:0 en geen kinderwens. Ben er elke dag nog blij om, dat we ze niet hebben.
Vooral in deze rare wereld. En het idee om tot 72 jaar te werken. Wil ik zelf ook niet. Waarom zou ik dat mijn kind wel aan doen?
Ladyson schreef:Haha huh, ik heb nog nooit zoveel kindvrijen bij elkaar gezien. Hier ook bewust 0. Ik heb wel t idee dat onder paardenmensen meer kindvrijen zijn tov t gemiddelde.
En zijn na een dag werken, paard doen, sociale verplichtingen enz gewoon te moe om die kinderen überhaupt te maken