Welke oma onderbroek zit echt heel lekker?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Welke oma onderbroek zit echt heel lekker?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:33

Ik lees ook even mee. Ik ben zelf nog geen onderbroek tegen gekomen die niet snijdt in mijn liezen. Sloggi sneed me dan nog het ergste. Ik heb nu maar weer mijn oudjes van diverse merken aan. En veel te grote met lange pijpen om mijn liezen te ontzien. Maar ik zou heel graag weer normaal ondergoed willen dragen zonder dat t snijdt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:05

Ik had zúlke lekkere slips van de Zwarte Markt, mijn schoonzus nam die mee maar geen Markt meer en slips zijn nu op twee na opperdepop dus nu draag ik de Mady van Zeeman maar ik ben er niet tevreden over :n

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:06

Die van terstal zijn ook heel fijn :j

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:05

Afbeelding

Ik heb deze van de wibra. Beetje onduidelijke foto, aan de voorkant zit een klein stukje kant.
Heb zoveel onderbroeken geprobeerd, de één nog duurder dan de ander, maar deze zit echt het fijnst, is spotgoedkoop en gaat ook lang mee.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:12

Ik heb alleen die van ter stal.

Madie van wibra zat niet fijn met als veel andere.

Vroeger had ik ze van hen ten hoor heb heel veel gezocht voor ik sie van ter stal tegen kwam.

Je hebt taille en of heup slip net wat je fijner vind.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Petrichor schreef:
Hoi!

Sorry voor dit onderwerp, maar ik ben echt op zoek naar dé perfecte “oma-onderbroek”. En dan bedoel ik:
* Hoogte net een tikje onder de navel.
* Volledige bedekking over de billen.
* Blijft goed zitten.
* Kruipt absoluut niet in je bilnaad.

Op dit moment draag ik deze slips van Zeeman:
https://www.zeeman.com/nl-nl/product/sl ... t-120717-2

Qua model zitten ze écht fantastisch. De pasvorm is over het algemeen perfect maar wisseld wel eens per keer.

Helaas gaan deze onderbroeken vreselijk snel kapot soms al na 1 of 2 keer wassen dus ik blijf bezig met nieuwe onderbroeken kopen. Maar omdat ik tot nu toe geen fijnere onderbroek heb kunnen vinden blijf ik ze stug kopen. :+

Ik heb dit model van de hema. doen het langere tijd prima!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:14

Ik heb zeeman ook die in de openingspost staan. Maar ze gaan toch meer dan een jaar mee. Gaat het kwa wassen misschien niet goed?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:33

Weer veel toffe tips!

Een vraag: veel comfi onderbroeken zijn niet van (grotendeels) katoen en doen het dus matig in een 60graden was. Misschien too much een oma-argument maar ik vind 60 graden was voor ondergoed, zeker voor strings, wel echt heel fijn! Zo heb ik het ook geleerd :o

Vinden de dragers van ondergoed met 30/40 graden wasadvies dat minder belangrijk? Of gooien jullie het alsnog in de 60graden was (misschien valt de schade mee?). Gebruiken jullie speciaal (dettol) hygiëne wasmiddel of hebben jullie andere trucjes om het toch hygiënisch schoon te krijgen?

Ik smijt de bamboo sokken van zoon bijv gewoon in de 60 graden was (zijn puberzweetvoeten hebben dat echt nodig en ik koop alleen goedkope sokken van de action). Maar ik zou dat voor 15euro onderbroeken echt zonde vinden. Terwijl ik dat bamboo zo zacht en comfi vind! Maar ja, das 30 graden wasadvies..
Laatst bijgewerkt door troi op Vandaag, 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Ik was op 40 graden met poeder

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Ik was ze op een eco was 40/60 graden

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:46

Ik gooi zelfs van dat seamless gladde spul in de hete was, de meeste spullen kunnen dat prima hebben. Alleen het bamboe ondergoed overleeft dat niet, dat gaat op 40 met Dettol inderdaad.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 20:43

karuna schreef:
Ik heb zeeman ook die in de openingspost staan. Maar ze gaan toch meer dan een jaar mee. Gaat het kwa wassen misschien niet goed?

Ik was op 40 graden, alleen onderbroeken en sokken in die was en alleen vloeibaar wasmiddel. Het probleem is dat het elastiek bij de benen gaat rafelen.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:30

Van de Zeeman ik zweer bij de Linda onderbroeken!! Deze zitten top

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:32

https://www.action.com/nl-nl/p/3213495/ ... ist-slips/

Ik zweer bij deze. Blijven ook goed in de 60 graden was tot nu toe. Eerst vond ik ook die van de Zeeman fijn maar de naden gingen na wat gewichtstoename toch irriteren. En ben niet genoeg aangekomen voor een maat meer :').