Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:ik heb nu 2 uitzendkrachten die amper 4 maanden hebben geholpen met een piek op de afdeling. Ik ga zeker even met de pet rond en koop een kleinigheidje en zorg voor een moment om ze te bedanken met de collega's en afscheid te nemen.
Vind ik niet meer dan logisch.
, want opeens hoorde we niet meer bij het team
Tatyana schreef:@fokfanaat, het zal na al die jaren ook wel een stukje pessimisme zijn geworden dat iemand binnenkomt met grote woorden, hier weinig van waarmaakt en dan na 1-3 jaar weer vertrekt en doet alsof we werknemer nummer 1 verliezen.

Miss_Mii21 schreef:ierr schreef:2,5 jaar ergens werken is niet lang toch?
Ik werk 12 jaar bij een bedrijf, en ik heb 2 keer een afscheidsfeestje meegemaakt, van gene die er al 15+ jaar werkten. En dat was meer omdat ze met pensioen gingen.
Nee, maar normaal krijg je wel even koffiemomentje en een kaart of iets met het team. Dat gebeurt nu ook niet. Of bij het laatste teamoverleg dat je iets aangereikt wordt. Ik verwacht geen groot feest he, dat lijkt mij niet passend na 2,5 jaar. Maar wel even koffie met het team en iets er bij ofzo. Maar zelfs dat niet.
Doubtless schreef:Loei schreef:Even een doei en bedankt voor de samenwerking. Is een bos bloemen teveel gevraagd?
Een bos bloemen? Nee, dat is niet standaard...
furious schreef:Ik sta echt te kijken van sommige reacties . Ik heb bij iedere (volwassen) baan waar ik langer was dan een half jaar wel een soort afscheid gehad, bijv. wat lekkers bij de koffie of een presentje. Bij mijn Huidige baan hou ik het in de gaten dat we iets regelen, al is het maar een kaartje. Bij vertrek na > 10 jaar, is er echt wel budget vanuit mijn werk.
ierr schreef:2,5 jaar ergens werken is niet lang toch?
Ik werk 12 jaar bij een bedrijf, en ik heb 2 keer een afscheidsfeestje meegemaakt, van gene die er al 15+ jaar werkten. En dat was meer omdat ze met pensioen gingen.
Nexus schreef:Ik ben nog steeds benieuwd wat er in welke CAO hierover staat?! Kan me daar niets bij voorstellen.