Ik gebruik deze
als ik op een lollige manier aan wil geven wat ik ergens van vindt. Of zoiets. Moeilijk uit te leggen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ikkedus schreef:Een punt is ook NOT done en passief agressief. Alsof je je mening/ opmerking er even in wil wrijven. Tja, ik ga toch echt niet appen zonder leestekens.
Ik gebruik dezeals ik op een lollige manier aan wil geven wat ik ergens van vindt. Of zoiets. Moeilijk uit te leggen.

DuoPenotti schreef:
Ik vind het altijd jammer dat deze boos kijkt.
Ik zou echt graag een aardig kijkende nee zien.
Want zo komt het nee zo hard over.
Ja bijzonder hè die tegenstelling. Hoe kun jenu negatief zien?
Dat doodshoofd gebruik ik nooit. Maar kan daar dus ook niks positief in verzinnen
gebruikt. Soms zie ik het als: "Zo ik heb mijn zegje gedaan en dat was het"

& 
imaudy schreef:DuoPenotti schreef:
Ik vind het altijd jammer dat deze boos kijkt.
Ik zou echt graag een aardig kijkende nee zien.
Want zo komt het nee zo hard over.
Ja bijzonder hè die tegenstelling. Hoe kun jenu negatief zien?
Dat doodshoofd gebruik ik nooit. Maar kan daar dus ook niks positief in verzinnen
Het ligt een beetje aan de persoon diegebruikt. Soms zie ik het als: "Zo ik heb mijn zegje gedaan en dat was het"
(millennial)
zou dit dan bij de Alpha's ik hou van je betekenen?vikawiek schreef:Een punt aan het eind van een bericht komt bij mij (gen z) kortaf over. Verder gebruik ik wel gewoon leestekens, maar alleen bij de allerlaatste zin dus geen punt

Onali schreef:vikawiek schreef:Een punt aan het eind van een bericht komt bij mij (gen z) kortaf over. Verder gebruik ik wel gewoon leestekens, maar alleen bij de allerlaatste zin dus geen punt
Maar doe je dat op je werk ook?
Of op school?
) en bij een essay voor school is er geen interactie. Dat is meer zoals je een boek zou schrijven in mijn hoofd, met bijbehorende interpunctie vikawiek schreef:Nope, ik doe het nergens anders behalve op whatsapp. In een email eindig ik wel iedere zin met een punt, ook de laatste zin. Alleen via whatsapp dat ik het kortaf over vind komen, het ligt aan het medium. Het is informeler, het gaat sneller maar je ziet en hoort geen toon en dus zijn er andere sociale regels bij als bij een email of brief (ja, die schrijf ik nog) en bij een essay voor school is er geen interactie. Dat is meer zoals je een boek zou schrijven in mijn hoofd, met bijbehorende interpunctie
Elisa2 schreef:Freya6 schreef:Misschien ligt het aan mij maar ik kan echt n ie t tegen de duim! Zo naar voelt dat! Ik doe mijn best op een berichtje en krijg je die afstandelijke duim! Ben ik overdreven?
Ik vind het ook niks maar mijn ma is er kampioen in, heb het dus maar geaccepteerd.
Little_Gift schreef:vikawiek schreef:Nope, ik doe het nergens anders behalve op whatsapp. In een email eindig ik wel iedere zin met een punt, ook de laatste zin. Alleen via whatsapp dat ik het kortaf over vind komen, het ligt aan het medium. Het is informeler, het gaat sneller maar je ziet en hoort geen toon en dus zijn er andere sociale regels bij als bij een email of brief (ja, die schrijf ik nog) en bij een essay voor school is er geen interactie. Dat is meer zoals je een boek zou schrijven in mijn hoofd, met bijbehorende interpunctie
En op bokt... Of toch in dit topic
blijkbaar hier ook inderdaad