Lotgenoten met kleine nachtbrakers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:16

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

Alja schreef:
ruitje schreef:
Ik meld me ook. Een 4 jarige en een w jarige.

Ik roep heel hard dat elk kind een probleem tegen komt in zijn leven. Die van mij hebben een slaapprobleem dus krijgen daarom nooit een drugsprobleem.

Dat zou oneerlijk zijn :')

Bij die 4 jarige ligt het vast aan het geboortejaar :+

Haha, inderdaad. Volgens mij zaten we vier jaar geleden allemaal in hetzelfde topic ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:41

ruitje schreef:
Ik meld me ook. Een 4 jarige en een w jarige.

Ik roep heel hard dat elk kind een probleem tegen komt in zijn leven. Die van mij hebben een slaapprobleem dus krijgen daarom nooit een drugsprobleem.

Dat zou oneerlijk zijn :')

Nou, dat hoop ik dus ook. Qua zwaarte vind ik dat wij de puberteit al wel gehad hebben dus hoop dat ze zich gedeisd houden tegen die tijd, zonder drugs en foute vrienden enzo :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:43

Slecht wijn jaar :')

Echt hoor verootjoo, vanaf dat zij 8 zijn begint onze tijd hoor, hou vol :+

Eefsel2109

Re: Lotgenoten met kleine nachtbrakers

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

Ik meld mij ook met mijn bijna 4 jarige :')

Hier ook de 'als we allemaal maar weer zo snel mogelijk slapen' methode oftewel ze komt 's nachts tussen ons in liggen. Ik hou me ook maar voor dat als ze 16 is dat niet meer doet :+

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:10

Ik heb het gejynxt door mij hier aan te melden. :+ Mijn 2 jarige heeft weer een nieuw level gevonden van : ik wil huidcontact.

We liggen rug aan rug en nu heeft ze haar benen in mijn pyjamabroek gewurmt.

Lekker slapen met 2 voeten op je reet :')

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:17

Yes hier ook een dochter van bijna 2 en een dochter van 5 en meerdere malen per nacht er uit.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:27

Hoe is de ontlasting?

Onze oudste sliep met 5 jaar ook niet door. Echt krijsend wakker worden. Van alles geprobeerd
Uiteindelijk een doorverwijzing naar de kinderarts gekregen. Die vroeg hoe de ontlasting was. Die van onze zoon waren knikkers. Hij bleek dus verstopt te zitten. Met lactuose was het opgelost. Hij sliep veel bij ons in bed. Als ik daardoor niet kon slapen ging ik naar de logeerkamer Hij wordt nu 14. Maar heeft nog steeds weinig slaap nodig.

Onze dochter slaapt slecht in dus die ligt heel vaak bij ons. Die wordt regelmatig wakker
Maar als die bij ons slaapt is ze vrij snel weer aan het slapen. Maar slaapt qua uren ook weinig

Beiden zijn wij later naar bed gaan doen. Zodat ze in de ochtend niet super vroeg wakker waren. Daardoor hielden wij het vol

Mijn jongste van 1.5 slaapt al vanaf drie maanden door, die kan ik beter tellen dat hij wakker was
Maar dat doet zo veel als ouder zijnde

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:29

ruitje schreef:
Ik heb het gejynxt door mij hier aan te melden. :+ Mijn 2 jarige heeft weer een nieuw level gevonden van : ik wil huidcontact.

We liggen rug aan rug en nu heeft ze haar benen in mijn pyjamabroek gewurmt.

Lekker slapen met 2 voeten op je reet :')

Hier standaard met twee knieën in mijn rug, twee voetentegen mijn kont, één per bil :')

Gelukkig is mevrouw voor de verandering voor 20:30 in slaap gevallen en heeft nog niet geroepen.

Ik sta er ondanks alles nog steeds volledig achter dat we hebben besloten geen 'slaaptraining' te doen (na één helse avond, of eigenlijk nog geen uur, want echt, daar wilden we echt niet 'even doorheen').

Ik heb veel meer gehad aan de cursus van 'Liefde van een moeder'. Destijds voor baby's, maar ze heeft er nu ook een voor oudere kinderen. Misschien moet ik die ook maar gaan doen. Gaat vooral in op hoe slaap werkt en hoe je zelf kunt omgaan met het niet/slecht slapen van je kleine. Niet op het koste wat het kost moeten slapen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:33

Wel een goede geboortebeperking, een kind in bed.

Charlotte446

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:24

Slecht slapen breekt je echt op, ik vind het knap dat jullie nog functioneren na 3 jaar :=

Op dit punt zal het meer geluk dan wijsheid zijn als er iets gaat helpen.

Iets met jullie luchtje of een knuffel met geluidsopname aangezien het weer goed is als jullie er zijn? https://knuffelboodschap.nl/product/knu ... o0QAvD_BwE

Kan het iets met vitamines zijn? Mijn 2-jarige vent lijkt een betere weerstand te hebben met extra vitamines. Misschien doet het ook iets voor slapen? Hij krijgt hier o.a. Kindershake. Misschien voor het slapen een klein beetje geven.

Dat zijn 2 makkelijke/redelijk low budget dingen die ik kan bedenken om te proberen.