Een groene keuken, en dan de rest van het huis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalla

Re: Een groene keuken, en dan de rest van het huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:41

Bedankt weer!

Vooral de keukens van Rensjee en Anja_Joost vinden we erg mooi en houden we in gedachten bij het uitzoeken.

Rensjee

Re: Een groene keuken, en dan de rest van het huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:36

Ik weet niet of je het goed kan zien op de foto's. Wij wilden eerst voor greeploos gaan maar nu zitten er bovenaan zwarte greepjes over de deurbreedte. Daar wel heel blij mee want geen vingervlekken!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:37

Wij vonden de jade kleur in de keukenzaak onwijs veranderlijk. Uit iedere hoek leek de kleur te variëren.
Soms duidelijk zachtgroen, dan weer richting grijs en bij kunstlicht meer richting taupe/geel.
Heel bijzonder!
Zelf hebben we een glazen serre die veel natuurlijk licht in huis geeft, dus dan komt de kleur onwijs mooi uit straks.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 19:39

Rensjee schreef:
Ik weet niet of je het goed kan zien op de foto's. Wij wilden eerst voor greeploos gaan maar nu zitten er bovenaan zwarte greepjes over de deurbreedte. Daar wel heel blij mee want geen vingervlekken!

Jaa ik had het gezien! Dat is wel fijn. We zijn beide geen huishoudwonders dus het moet gemakkelijk schoon te houden zijn :D

JenniferU

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:39

Ladyingreen schreef:
Wij hebben een groene keuken. Echt groen groen. Donker dennengroen. En het is een bakbeest: kastjes (neppe ook) tot aan het plafond. RVS blad staat er prachtig bij.

Ik hou dus helemaal niet van gekleurde muren, ik hou van gekleurd meubilair met veel wit eromheen. De keuken is zo een soort meubelstuk geworden.

Heel veel kleuren combineren er mooi mee, vooral iets gedempte, lichte kleuren zoals roze, lila, pepermunt groen. Ik zal even kijken of ik je per PB een foto kan sturen.

Zou je mij ook een foto kunnen sturen? Ik volg ook even omdat wij tzt ook en nieuwe keuken willen en die wordt zoiezo groen.