Cayenne schreef:Mijn man had maar één wens: een vaatwasser![]()
En de rest mocht ik besluiten.... zei hij![]()
Tot ik een prachtige zalmroze keuken liet zien. Dat was nou ook weer niet de bedoeling blijkbaar
Zo flauw
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CobCowgirl schreef:Prairy schreef:Top dat je een alles-in-1 gevonden hebt!
Ja bij mannen werkt dat vaak goed, als het hun idee maar isWaar dat idee vandaan komt hebben we het maar niet over
Dit is inderdaad universeel, hahaha! Ik Pinterest me suf op ons gezamenlijke bord en prijs hem de lucht in als hij daarvan dan iets voorstelt. Heeft niet door dat ik de lijn allang heb uitgezet

Ladyingreen schreef:- Geen trends kiezen! (dus geen zwarte kranen of kozijnen, visgraat tegeltjes, ect) deze vind ik echt heel belangrijk. Want op trends raak je uitgekeken of je wordt weer verleid om iets nieuws te kopen. Zo vind ik het gros bij een woonwinkel best wel heel leuk, maar volgend maand ook en een half jaar later ook weer. Zo blijf je bezig. Maar wat vind ik ECHT mooi. Ga daar naar opzoek. Of wat vind je bijzonder? Eigens? Kun je zelf iets bedenken ipv een plaatje na te maken? Kijk eens tweedehands of bij een authentieke zaak.
- Zelf heel goed nadenken over praktische zaken, merk dat dat vaak niet aan wordt gedacht. Zo wilde ik in de badkamer absoluut geen nisje voor flessen (vies en rommelig) en wilde ik alle handdoeken, wasmanden, ect in een grote kast die opgaat in de wand.
.