Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik zal me ook kort even voorstellen (er is verder genoeg te vinden over mij denk ik hier op Bokt)
Ik hoop dat jullie niet zo snel gaan als de SS, want dat kon ik niet bijhouden qua activiteit. Ik heb er in ieder geval weer zin in om hieraan mee te doen, mijn lootje te stalken en op naar een geslaagde editie
Charaz schreef:Ik heb al een paar keer op Bokt fotos van paarden van jullie voorbij zien komen, waar staat WFTM voor ?

en bleek dat hij me toen ook echt wel leuk vond maar te jong (hij is 9 jaar ouder
)
)
Ik ben al 16 jaar peettante, tis echt heel bijzonder. marleen_88 schreef:Wat mooi Cheytjuh, dat je peettante mag zijn van een lief jongetje. Al is de aanleiding wel heel rottig.Ik ben al 16 jaar peettante, tis echt heel bijzonder.
Het lied ken ik niet, maar bijzondere afkorting, is weer eens iets anders.
Ook die van jou ken ik niet hatsjoe.
Hoe is het bij jullie met de sneeuw(overlast?) Alle buien zijn hier langs getrokken, dus op beetje snot na, is het hier schoon.
Morgen maar de auto van vriendlief mee, die is wat zwaarder en rijdt wat prettiger met gladheid
ik ken die serie ook niet, is ook weer eens wat anders
heb het eens opgezocht, want ik hou nog wel van die oude series, waarom specifiek die episode gekozen ? (sorry nieuwsgierig
)
Hopelijk nog op tijd qua aanmelding. 
) en onze zoon van 9 wonen we in het mooie Zuidwolde in het zuidwesten van Drenthe. Ik werk voor 2 gemeentes op het gebied van allerlei (woning)bouwontwikkelingen. Ik heb geen paard en we hebben geen huisdieren. Er is denk ik een hoop info te vinden in de afgelopen secret santa topics, denk dat het meeste nog wel klopt, maar zal hier ook actief mee kletsen.
Mijn vriendin heeft echt voor denk wel 2000 euro aan pakketten in haar huis staan
? Leuk dat je ook hier meedoet