Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Kabayo schreef:PostNL was het pas in 2011
Ik zou ook niet betalen. Heb altijd gedacht dat het scam was
Citaat:Van PTT Post naar PostNL
Een lange tijd waren we het enige postbedrijf in Nederland. In 1928 kregen we onze eerste officiële naam: PTT Post. Voor tientallen jaren een bekend begrip. In 1998 liepen we onze laatste rondjes als PTT Post en gingen we tot 2006 verder als TPG Post. Tussen 2006 en 2011 kende je ons als TNT Post, om vanaf 2011 te zijn waar we nu zijn: PostNL.
DuoPenotti schreef:Kabayo schreef:PostNL was het pas in 2011
Ik zou ook niet betalen. Heb altijd gedacht dat het scam was
Die wel ja.
Maar tussen PTT en PostNL zit ook nog een periode.Citaat:Van PTT Post naar PostNL
Een lange tijd waren we het enige postbedrijf in Nederland. In 1928 kregen we onze eerste officiële naam: PTT Post. Voor tientallen jaren een bekend begrip. In 1998 liepen we onze laatste rondjes als PTT Post en gingen we tot 2006 verder als TPG Post. Tussen 2006 en 2011 kende je ons als TNT Post, om vanaf 2011 te zijn waar we nu zijn: PostNL.
senna21 schreef:Kan ik ook een verzoek tot strafporto indienen bij PostNL voor de verkeerd bezorgde post?
Ik breng dat met -een beetje- liefde naar de andere kant van het dorp. Maar ik kan natuurlijk ook zo'n verzoek sturen

. Lughnassadh schreef:Ik betaal nooit. Enerzijds principe, het is niet mijn fout en anderzijds omdat PostNL er al jaren een zooitje van maakt. Kreeg er deze week een binnen dat een pakket te laag gefrankeerd zou zijn. Onbekend welk pakket en of ik even bijna 11 euro wilde betalen. Nope…..
Gelukkig is het dus ook geen 'moetje'. Ik snap wel dat ze het vragen, omdat het hen geld kost uiteindelijk. Maar in dit geval kijk ik dan toch liever naar mijn eigen beurs
En ik ga hier overigens richting afzender ook niks mee doen verder. Ik laat het gewoon gaan. En zeker in dit geval zou ik de afzender er niet mee lastig gaan vallen gezien de huidige situatie in een rouw periode.
Evercreek schreef:Ik werk bij PostNL.
Ik heb niet drie pagina's doorgelezen dus ik weet niet of iemand dit al had gezegd, maar deze ben je nooit verplicht te betalen. Je krijgt het kaartje, als je niet betaald krijg je een herinnering en daarna wordt er niets mee gedaan. Je kan als je wil contact opnemen met de klantenservice, die kunnen eventueel de kosten afboeken zodat je geen herinnering krijgt, maar gezien het zo lang duurt in deze tijd van het jaar voor je een medewerker te spreken krijgt, raad ik dit niet aan; kost alleen maar tijd voor eigenlijk verspilde moeite.