Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat een #$%@#$%

DuoPenotti schreef:Pff, mijn ergernis
Koop een tinker, die zijn liever lui dan moe
Koop een tinker die zijn rustig
nou mijn merrie heeft die memo niet gekregen.
Met rijden is ze doorgaans gelukkig braaf, flink voorwaarts maar wel te doen.
Wel altijd terug rijden, je hoeft haar nooit voorruit te rijden.
Maar longeren
Vandaag maar weer eens gedaan.
Echt ze rent, rent en rent, overhaaste draf, van daaruit in galop en raced rond alsof er een sabeltandtijger achter haar aan zit.
uiteindelijk helemaal staan pompen met uitgespreide neusgaten...zo na een half uur vliegen dan wel uiteindelijk te kunnen stappen met de neus aan de grond....
Echt ik wil diet niet, ik wil die slome saaie tinker die liever lui is dan moe.

.
Suzanne F. schreef:Nou ja de ouders zijn vaak superdruk met het maken van de surprises en als die het niet doen dan krijgt er een kindje gewoon een doos met plakband erom ofzo. Er is veel ongelijkheid in de surprises.
Niobe schreef:Ja en dat werk je dus wel in de hand als ouders eraan mee gaan helpen. Lekker die kinderen zelf laten doen en ze meegeven dat de een gewoon wat minder handig en creatief is dan de ander.
Suzanne F. schreef:Nou ja de ouders zijn vaak superdruk met het maken van de surprises en als die het niet doen dan krijgt er een kindje gewoon een doos met plakband erom ofzo. Er is veel ongelijkheid in de surprises.
Mando schreef:Koop een haflinger die zijn zo leuk.
Ja als je wilt leren surfen, op je bek wilt gaan en nog moet lachen om hun humor.