Frozen op kantoor: hoe ontdooi jij in de kantoortuin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:38

c_alsemgeest schreef:
L_iek schreef:
Ik adviseer jullie om bij mij te komen werken. Heb van de week zonder jas buiten gestaan om af te koelen :')

Ja dat is bij ons op kantoor ook... in de winter standje sambal en in de zomer standje noordpool :')

Maar echt. Ik kwam laatst binnen om 7 uur s’ochtends toen was het 26 graden.

Konstantine

Re: Frozen op kantoor: hoe ontdooi jij in de kantoortuin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 14:42

Waar werk jij en zoeken ze mensen? :')

Miss_Mii21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 16:09

Sjaal om, warme kop thee er bij en verwarming naast het bureau opendraaien

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-25 18:12

18 graden bij iemand... En dan zit je de hele dag stil achter de pc? :brr:

Vind het hier ook triest hoor. Ik denk dat 3/4 met echt dikke truien, 2 vesten, een grote sjaal of een stoelverwarming zitten.
Omdat er 3 mensen zijn die het altijd warm hebben (waaronder de leidinggevende).
Oké, trek dan een tshirt aan en zo'n kleine ventilator hebben ze al (gekregen).
Van warm hebben krijg je minder snel klachten dan van het koud hebben.
Ik ga binnenkort toch echt m'n reuma kaart op tafel gooien want zo ga ik het niet vol houden (en met mij meerdere).

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-25 06:43

Ik zit met voornamelijk mannen, die hoor je zelden!
Maar hier is alles grotendeels centraal geregeld dus er kan weinig veranderd worden.
Onze verwarming zit bij het raam dus als ik bij de verwarming zit heb ik warmte bij mijn benen en lichte tocht bij mijn armen :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-25 08:22

Wij hadden laatst een paar weken stadje vriesstand op kantoor. M'n dikste wintertrui en een kleedje hielp iets. Maar eerlijk? Ik ben niet meer naar kantoor gegaan tot het was gefixt. Gelukkig kan ik daarvoor kiezen. Dan blijf ik thuis met m'n sloffen, kleedje en verwarming die ik wel aan zet.

Jaren terug een kantoortje gehad die 14 graden was als ik daar 's ochtends begon. Kantoor werk. Rond 12/1 uur was het pas aangenaam. Toen op onze strepen gaan staan; of je fixt dit of ik kom niet :o Gelukkig is het toen geregeld dat er snachts een kachel bleef aan staan.

Dus niet echt tips... of ja. Ik had handschoentjes zonder vingers, omdat ik snel koude handen krijg met typen. Van back on track. Lekker warm. En een gebreid dekentje van een super lief collegaatje gekregen. Dat helpt op zekere hoogte, maar te koud is toedeledoki. Te koud kan ik me echt niet concentreren....

Tabby123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 07:06

Ik neem altijd een fleecedeken mee naar kantoor. Laatst was het zo koud dat ik echt heb gezegd dat de temperatuur omhoog moet of ik neem een electrische kachel mee. Ze kijken maar wat ze er van vinden maar ga niet een hele dag op kantoor zitten bibberen. Terwijl ik ook thuis lekker warm had kunnen zitten. Dus volgende week gaat die kachel mee en als het koud is gaat hij aan.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 07:10

De kop thee die ik nu in mijn handen heb werkt heel goed tegen koude handen. :D

Eik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 07:47

Ik zorg dat ik als eerste op kantoor ben, zet dan de kachel op standje aangenaam warm. Tegen de tijd dat de mannen op kantoor beginnen te klagen dat het zo warm is, is mijn werkdag bijna voorbij en vind ik die laatste paar uurtjes in wat koudere omgeving werken geen ramp.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 09:40

Ik heb beide airco's op 25 en de radiator op 20. Maar ik heb helaas een koude dag. -O-

Heb al 3 lagen kleding aan en een kop thee. Maar op zulke dagen is er geen temperatuur waarbij ik opwarm. :=

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:02

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 11:08

Mijn eerste winter in een behaaglijk warm kantoor ipv kleumen achter mijn bureau in een hal waar het 14 graden is.