Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rien10 schreef:Oprechte vraag, geen victim blaming: waarom zegt niemand eens “chef, je bent een eikel. Wat jij doet kan echt niet. “.
) actie tegen haar durfden te ondernemen, werd ze zelf al de laan uit gebonjourd vanwege fraude. 
rien10 schreef:Oprechte vraag, geen victim blaming: waarom zegt niemand eens “chef, je bent een eikel. Wat jij doet kan echt niet. “.

Cer schreef:rien10 schreef:Oprechte vraag, geen victim blaming: waarom zegt niemand eens “chef, je bent een eikel. Wat jij doet kan echt niet. “.
Bij ons krijg je dan “je kan ook ergens anders gaan werken”
(En dan hebben ze ook ineens een dossier over slecht functioneren ergens vandaan getoverd)
Als iemand geen zelfreflectie heeft, heeft zoiets geen enkele zin want het ligt niet aan hun. Het ligt aan de rest.
En ik vind het verbazend om te lezen dat het op veel plekken blijkbaar zo is .. schokkend wel.
Veel sterkte TS, het is echt een rot situatie
rien10 schreef:Je mond opendoen kan dus verstrekkende gevolgen hebben.
Marlon91 schreef:Ik weet niet in hoeverre je de bedrijfsarts vertrouwd? Misschien kun je met hem ook het gesprek hebben over wat je manager van je eist, dat het langskomen in je oude team je eigenlijk meer onrust geeft, dan dat het je goed doet. Misschien verandert er dan uiteindelijk ook wat?
) en dat ik gewoon op de eigen verdieping moest werken. En hij had geregeld dat ik dan op maandagochtend in het kantoor van zijn secretaresse kon, want dan was ze vrij. Maandagmiddag in het kantoor van de jurist, want dan was zij vrij. Dinsdagochtend weer in een ander kantoor, want vrij, enz. 
Loonslaaf schreef:Of ze intensiveren de 'pesterijen' en dan ziekmelden leidt tot een arbeidsconflict en een zoektocht naar je dossier op niet functioneren.
Mijn doel, herstellen en rennen en dat is momenteel al moeilijk genoeg.
Hutcherson schreef:Wat is de reden dat je eerst weer halverwege je uren moet zitten om een andere baan te zoeken?
Je bent uitgevallen door de werksituatie of zijn er ook nog andere redenen die zorgen voor jouw uitval?