Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(En in principe mogen wij ook werken in de trein, alleen doe ik dat zelf nooit).
Sterre98 schreef:Nou zie ik voor mij (imo dan) de perfecte functie. Via een manege waar ik in dienst zou komen de Orun mogen behalen. Dit wil ik al echt jaren.
Enige probleem, het is dik een uur rijden. En dat is ver. Zeker aangezien ik gewoon 2 adresjes met leuke paarden heb die ik mag rijden. Moet nog wel iets van vrije tijd overhouden.
Maar toch blijft deze vacature in mijn hoofd spoken.
Goof schreef:Suzanne F. schreef:Max half uurtje. Liever niet langer.
Eens.
Ik vind het echt zonde van mijn leven om om meer dan een uur per dag reistijd te hebben.
Ik rijd nu, afhankelijk van drukte en files tussen de 20 en 30 minuten enkele reis. Net leuk om even wakker te worden of weer even te ontprikkelen, maar wel echt de max voor mij.
Daarnaast heb ik nu keuzes gemaakt in mijn leven waardoor die reistijd me in de weg zou zitten. Toen ik die reistijd wel had voegde dat naadloos in mijn leven, ik had er echt geen moeite mee. _Christina schreef:Het zou voor mij ook afhangen van hoe lang en vaak een werkdag dan is. Ik ben in het verleden van ca. zeven tot zeven van huis geweest incl 2-3 uur reistijd totaal, excl motor en mezelf klaarmaken, 5 dagen in de week. Dat was echt geen doen. Dan kom je thuis, moet je meteen gaan koken zodat je met je eten nog even op je gat kunt zitten bijkomen en dan moet je zo ongeveer alweer naar bed and repeat
Maar altijd heel druk, dus ik doe er in verhouding best lang over. Ik bel met mijn beste vriendin of mama, of luister een audioboek. 't Is een me-time momentje haha. 
Bowo schreef:Als je bereid bent om 5(?) keer per week, 2 uur per dag in de auto te gaan zitten, zijn er denk ik tijds- en kosten efficiëntere manieren om je ORUN te halen.
Kan je niet beter op zoek naar een leasepaard oid om je ORUN mee te halen? Dan heb je daarna volgens mij ruimschoots baankansen bij diverse maneges.