Siggislief schreef:Hopelijk krijg je hem Dinsdag of Woensdag binnen?
Dat doen ze tegenwoordig ook nog wel eens zonder dat je het eigenlijk wilt.
Serieus? Want ik heb de hoop al laten varen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Siggislief schreef:Hopelijk krijg je hem Dinsdag of Woensdag binnen?
Dat doen ze tegenwoordig ook nog wel eens zonder dat je het eigenlijk wilt.
Serieus? Want ik heb de hoop al laten varen.


Kabayo schreef:In heb bij PostNL vaak dat ze te druk zijn en de hele week niet kunnen komen en dan droppen ze het ergens in het centrum bij een pakketpunt. Kan ik er weer heen en parkeergeld betalen. En ik betaal dan ook nog gewoon verzendkosten… heel irritant
DebGizmo schreef:Kun je het niet standaard op een pakketpost laten leveren? Of vervalt je garantie dan ook?
Suzanne F. schreef:Nou nu heb ik het.![]()
Niet Zalando maar Amazon. Ook met DHL. Staat bij: Bezorgd in brievenbus. Nou heel knap want dat past nooit. Ook geen busje gezien, geen bel gehoord. Niks. Amazon zegt wachten tot de 22e en dan gaan ze actie ondernemen. Nou fijn weer dit.
eigenlijk belachelijk want hoe zou ik moeten aantonen dat het niet zo is? Lijkt me eerder dat zij aan moeten tonen van wel. Anders zou de chauffeur alles achterover kunnen drukken. Suzanne F. schreef:Nou nu heb ik het.![]()
Niet Zalando maar Amazon. Ook met DHL. Staat bij: Bezorgd in brievenbus. Nou heel knap want dat past nooit. Ook geen busje gezien, geen bel gehoord. Niks. Amazon zegt wachten tot de 22e en dan gaan ze actie ondernemen. Nou fijn weer dit.
Citaat:Goedemiddag M,
Bedankt voor je bericht aan Zalando!
We hebben inmiddels informatie ontvangen van DHL, en daaruit blijkt dat het pakket per ongeluk verkeerd is afgeleverd.
DHL is momenteel bezig om dit te corrigeren, zodat het alsnog op de juiste manier bij jou terechtkomt.
We begrijpen dat dit vervelend en verwarrend kan zijn, en willen je daarom vriendelijk vragen om ons te laten weten of je het pakket inmiddels toch hebt ontvangen.
Zodra we jouw terugkoppeling hebben, kunnen we verdere stappen bepalen.
Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.
Ik wens je een fijne dag.
Met vriendelijke groeten,
Citaat:Bedankt voor je bericht!
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt kunnen vinden met de aanvullende informatie van DHL.
We hebben een onderzoek opgestart bij DHL, onze bezorgpartner, en zij hebben bevestigd dat de koerier je pakket heeft achtergelaten op adres.
De tracking laat zien dat dit op 09.10.2025 was. Aangezien je hebt aangegeven dat dit niet het geval is, heb ik het volgende van je nodig om je verzoek te verwerken; Graag de juridische verklaring die bij deze e-mail is gevoegd invullen en deze naar mij op te sturen. Zie voor meer informatie ook onze gedetailleerde privacyverklaring hieronder*.