Zalando pakket niet geleverd maar status: geleverd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-25 09:10

Siggislief schreef:
Hopelijk krijg je hem Dinsdag of Woensdag binnen?
Dat doen ze tegenwoordig ook nog wel eens zonder dat je het eigenlijk wilt.

Serieus? Want ik heb de hoop al laten varen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 09:34

Zonnetje81 schreef:
Siggislief schreef:
Hopelijk krijg je hem Dinsdag of Woensdag binnen?
Dat doen ze tegenwoordig ook nog wel eens zonder dat je het eigenlijk wilt.

Serieus? Want ik heb de hoop al laten varen.

Heb wel eens gehad dat ik op een Dinsdag/Woensdag had besteld, en dan zou je hem Vrijdag/Zaterdag moeten krijgen..
Uiteindelijk stond ik op Maandag/Dinsdag nog eens bij de postpakketpunt en toen hadden ze hem pas.

Maar weet niet hoe ze dat doen aan huis.

Al moet ik zeggen, PostNL is ook wel een vreselijke hier. Heb 1 keer gehad dat ie voor mijn deur stond,
vertikte het uit de bus te komen en toen ie mij zag staan ging ie toch maar zoeken in de bus want hij kon hem 'niet' vinden..

Einde middag kwam ie weer langs om hem echt te brengen, maar was op dat moment niet echt heel blij.
Je zal maar weg moeten...

scrabbel

Re: Zalando pakket niet geleverd maar status: geleverd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 09:42

Zelf recent gehad met dpd. Bericht bezorgd op mijn adres. Ook gezocht niks gevonden. Dag later belde iemand aan. Het was bezorgd op 59 ipv 99 aan mensen die geen Nederlands spreken. Gelukkig was hun zoon er dus de volgende dag. Pakket was ook opengemaakt. Ik denk dat zonder de zoon ik het pakket nooit weer had gezien.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 10:13

Hier laatst een pakket op " onderweg bezorgtijd onbekend"

Lag gewoon bij postnl punt...
Dmv postcode en huisnummer kon ze hem vinden in het systeem :))

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 10:21

In heb bij PostNL vaak dat ze te druk zijn en de hele week niet kunnen komen en dan droppen ze het ergens in het centrum bij een pakketpunt. Kan ik er weer heen en parkeergeld betalen. En ik betaal dan ook nog gewoon verzendkosten… heel irritant

DPD is eigenlijk altijd goed. Je kan de chauffeur zelfs live stalken :+

DHL heb ik niet vaak maar ook wel eens gehad dat die op bezorgd stond en gerust 3 a 5 dagen later pas kwam. Had toen ook wel een beetje paniek :=

Ik zou nog eventjes wachten, jammer dat zalando niet meewerkend is..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-25 10:24

Pakketpunt was niet meewerkend.

Zalando is ermee bezig voor zover je dat kan controleren. Ik heb melding gedaan en er staat dan dat je mail krijgt als ze klaar zijn met hun onderzoek. Dus ik kan niet zeggen dat ze niet meewerkend zijn. Ik heb niemand fysiek gesproken.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 20:31

Kabayo schreef:
In heb bij PostNL vaak dat ze te druk zijn en de hele week niet kunnen komen en dan droppen ze het ergens in het centrum bij een pakketpunt. Kan ik er weer heen en parkeergeld betalen. En ik betaal dan ook nog gewoon verzendkosten… heel irritant

Ook zo irritant. Hier flikken ze het om te melden dat ik niet thuis was en aangezien ze geen tweede bezorgpoging doen het naar een pakketpunt is. Hoezo geen tweede bezorgpoging? Ik was er gewoon dus er is helemaal geen bezorgpoging gedaan.

Bij DHL ook heel vaak dat ze me zogenaamd 'gemist' hebben, maar dan komen ze tenminste nog een keer langs. Laatst had ik aangegeven dat het rond huis neergezet mocht, toen kon de bezorger natuurlijk niet aanvinken dat ie me zogenaamd gemist had, dus toen was het 'de bezorging is verhinderd'. Dat is alvast een stuk eerlijker.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-25 21:54

Ik krijg vaak DHL Express uit het buitenland en die sturen standaard een paar mailtjes of je het niet liever “handig” bij een pakketpunt op wilt halen. Bloedirritant.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-25 09:26

Update:
Ik heb een mail dat ze geld terug gaan betalen voor 1 van de 2 pakketten.

Dat vond ik raar omdat ik dacht alle twee de pakketten als vermist gemeld waren.

Dus ben weer online gaan inloggen, blijkbaar toch iets mis gegaan dus nu pakket 2 ook als vermist opgegeven. Dus hopelijk komt dat ook goed.

Ik heb mij bestelling gisteren deels opnieuw gedaan en nu net ook de andere items.
Nu zit er op alles een korting.....black friday??

Mijn neerzettoestemming staat uit dat ga ik zo nog eens checken.
Eens kijken of alles goed wil komen!

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 09:47

Black Friday is pas eind november, na Thanksgiving

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-25 10:20

Exitium schreef:
Black Friday is pas eind november, na Thanksgiving

Dan hebben ze gewone korting erop gedaan. Is wel op alle artikelen. De ene -15% de andere -20%.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-25 13:46

Dus eigenlijk heeft die bezorger je nog een dienst gedaan ook en je voordeel gebracht _O-

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-25 14:00

Little_Gift schreef:
Dus eigenlijk heeft die bezorger je nog een dienst gedaan ook en je voordeel gebracht _O-

Als pakket 2 wordt teruggestort wel. Maar 1 item was de laatste dus in die zin niet.

We wachten nog af haha.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 07:09

Kun je het niet standaard op een pakketpost laten leveren? Of vervalt je garantie dan ook?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-25 07:40

DebGizmo schreef:
Kun je het niet standaard op een pakketpost laten leveren? Of vervalt je garantie dan ook?

Hoe bedoel je?

Update:
Normaal is het zalando bestellen, dag erna in huis. Maar het gaat maar moeizaam. Mijn nieuwe bestelling: ze zouden van dhl weer op een onmogelijk tijdstip komen. Heb toen gewijzigd naar: stuur naar pakketpunt.

1 pakket is teruggestort.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-25 08:30

De post is sowieso drama hier op het moment. Alle pakketjes die een dag later zouden moeten worden bezorgd, wordt hier een week later bezorgd. Echter wel met de track and trace en die update steeds de bezorgdatum. Maar elke keer wordt het een dag later en dan uiteindelijk wordt het een week later bezorgd. Dus zou me niks verbazen als het alsnog ineens binnenkomt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 18:03

Nou nu heb ik het. -O-
Niet Zalando maar Amazon. Ook met DHL. Staat bij: Bezorgd in brievenbus. Nou heel knap want dat past nooit. Ook geen busje gezien, geen bel gehoord. Niks. Amazon zegt wachten tot de 22e en dan gaan ze actie ondernemen. Nou fijn weer dit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-25 19:13

Suzanne F. schreef:
Nou nu heb ik het. -O-
Niet Zalando maar Amazon. Ook met DHL. Staat bij: Bezorgd in brievenbus. Nou heel knap want dat past nooit. Ook geen busje gezien, geen bel gehoord. Niks. Amazon zegt wachten tot de 22e en dan gaan ze actie ondernemen. Nou fijn weer dit.

Pffff wat een ellende …….

Ik heb vandaag mn volgende pakket opgehaald uit de kluis. Want ze verzenden met postnl en dhl etc door elkaar heen kom ik nu achter. Dus je kan niet vantevoren weten wat het wordt.

Nou hier ook een update.

Alles is terug gestort maar kreeg vandaag een mailtje dat het onderzoek uitwijst dat dhl het echt bezorgd heeft. Dan moet je via zalando een juridisch formulier invullen. :+ eigenlijk belachelijk want hoe zou ik moeten aantonen dat het niet zo is? Lijkt me eerder dat zij aan moeten tonen van wel. Anders zou de chauffeur alles achterover kunnen drukken.

Ik heb het via verschillende wegen geprobeerd dus dat loopt ook lekker langs elkaar heen. Maar ik heb wel mijn geld terug.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:06

Een foto maken met een lege deurmat : kijk daar ligt het!

Ja van die suffe vragen.

Hier de intercom van de motorhelm kapot. 1 ding ontvangt soms geen geluid maar verzend wel.
Of ik daar een foto van kan maken.

Euh ja? En dan?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:23

Ja geleverd, waar dan? Waarom kunnen zij geen bewijs leveren dan dat het daadwerkelijk op dat adres bezorgd is?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 21:50

Suzanne F. schreef:
Nou nu heb ik het. -O-

Wij hebben op het werk waar we ook een post.nl pakketpunt hebben ook vaak klanten met problemen met Amazon.
Klanten hebben al een mail die zegt dat het is afgeleverd op een pakketpunt. Enkel hebben wij het nog niet ontvangen, regelmatig duurt het dan nog een paar dagen.
Als ze dan zelf contact zoeken met Amazon en een t&t code krijgen blijkt regelmatig dat het op het moment van ontvangen van het bericht het pas verzonden is.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 05:46

Of ik in mijn brievenbus heb gekeken want daar moest het liggen. Eeeh dat ding past natuurlijk niet door de brievenbus. Is een opzetstuk van een stofzuiger. En nee het lag niet bij de voordeur of in de tuin of bij de buren.
DHL had geen foto gemaakt zei Amazon dus geen proof of delivery. Ik krijg gewoon geld terug. Goede service maar vind het echt belachelijk. Ga achter DHL aan en vind dat pakket gewoon terug.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 07:58

Ja precies! Als ze standaard een foto maken is er niks aan de hand.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-25 17:07

Nu krijg ik deze mail:

Citaat:
Goedemiddag M,

Bedankt voor je bericht aan Zalando!

We hebben inmiddels informatie ontvangen van DHL, en daaruit blijkt dat het pakket per ongeluk verkeerd is afgeleverd.
DHL is momenteel bezig om dit te corrigeren, zodat het alsnog op de juiste manier bij jou terechtkomt.

We begrijpen dat dit vervelend en verwarrend kan zijn, en willen je daarom vriendelijk vragen om ons te laten weten of je het pakket inmiddels toch hebt ontvangen.

Zodra we jouw terugkoppeling hebben, kunnen we verdere stappen bepalen.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Ik wens je een fijne dag.

Met vriendelijke groeten,

En van de week deze:

Citaat:
Bedankt voor je bericht!

Wat vervelend dat je je pakket niet hebt kunnen vinden met de aanvullende informatie van DHL.

We hebben een onderzoek opgestart bij DHL, onze bezorgpartner, en zij hebben bevestigd dat de koerier je pakket heeft achtergelaten op adres.
De tracking laat zien dat dit op 09.10.2025 was. Aangezien je hebt aangegeven dat dit niet het geval is, heb ik het volgende van je nodig om je verzoek te verwerken; Graag de juridische verklaring die bij deze e-mail is gevoegd invullen en deze naar mij op te sturen. Zie voor meer informatie ook onze gedetailleerde privacyverklaring hieronder*.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-25 17:26

Gewoon wachten tot dat pakket opduikt en dan volledig retourneren indien je de spullen opnieuw hebt besteld. En dat mailtje heel goed bewaren.