Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Dan hebben we álles afgedekt volgens ons en de vakmannen...
Zonnetje81 schreef:Oeh ik ben benieuwd hoe je dit (betaalbaar) bewoonbaar gaat maken of je lat ligt gewoonweg heel laag![]()
. Ik ben alvast een bevroren kont gewend na een toiletbezoek
xIrlijn schreef:Wat heerlijk dit, ik volg mee! En volgens mij heb jij de perfecte instelling om van deze vrij serieuze bouwval een prachtige plek te maken en je in de tussentijd niet gek te laten maken
En even: er gaat echt niks boven een quooker. Dat is elke keer dat je kokend water nodig hebt genieten
. Nog een kleine 2 weken tot de overdracht

Bielsje schreef:Ik kwam er nog redelijk veel tegen met composiet, of ander soort stenen, blad! Maar ja, met de maten moet je dan wel geluk hebben want je zaagt het niet zo even door of plakt er wat aan!

charootje schreef:Grappig.
Ik woon een paar deuren verderop.
DubbelFun schreef:Afzagen met een goede slijptol moet wel lukken hoor, ook 'aanplakken' kan als je goede ondersteuning hebt en mooie rechte randen (zonder profieltje oid). Met een epoxylijm en kit-op-kleur kom je qua afwerking ook een heel eind.
. Simpele klussen kan ik zelf en dan maakt het weinig uit hoeveel dat er zijn, voor zulke "ingewikkelde" klussen heb ik mijn man nodig, maar die moet gewoon lekker aan het werk zijn
Prairy schreef:Nou, als ik zag waarmee de meneer die ons composiet blad met best nog wat moeite heeft door geslepen, ben je met een slijptol wel even bezig
Wij hebben een tijdje geleden een gereviseerde Quooker gekocht voor alleen heet water, dat ding is echt fantastisch. We hadden nog een klein gootsteentje en die hebben we in een houten ontbijt bar gemaakt, afvoer hadden we al laten maken.
Ik gebruik hem echt super veel, voor thee, in een pan ipv water koken op inductie, voor mijn weck activiteiten, schoonmaken van de airfryer bakken, eigenlijk alles waar ik warm water voor nodig heb, evt voeg ik nog wat koud water toe.
Wij hadden ook bedacht 5 jaar in ons huis te wonen voor nieuwbouw tzt, die nieuwbouw komt er wel maar niet in NL
Ben nog steeds erg blij dat we toen wel wat gespendeerd hebben om fatsoenlijk in het huis te kunnen wonen.
Wij hadden gelukkig geen schimmel, alleen het is nog wel steeds een slecht geventileerd en niet het meest gezonde huis.

deedee19 schreef:Ik stuit nu op dit topic. Wat schrijf je heerlijk. Ik ga je volgen hoor.

Ook al wordt dat ook groot. 
Prairy schreef:Vogezen in Frankrijk
Staat nu al een project maar nieuw huis bouwen is waarschijnlijk goedkoperOok al wordt dat ook groot.
Dat project wordt dan hobby bouw als het huis en de enorme kas klaar zijn. Duurt nog een tijdje dus
In het nieuwe huis komt ook echt zeker weten weer een kokend water kraan, het went heel erg snel en scheelt ook weer een apparaat op het werkblad.
. Woensdag komt het verkoopbord en donderdag gaat het online...
Mirjam79 schreef:Wat een leuk en "spannend" topic. Ik ben erg nieuwsgierig, ik volg![]()
Zo benieuwd wat jullie hiervan kunnen maken!
Bellatrix schreef:Foto van je tuinset?
Bielsje schreef:Het hekwerk is nog een beetje een twistpuntje. Ik wil het achter de voordeur en dan om de hele tuin zodat we niet per ongeluk de hond aan kunnen rijden én pakket bezorgers geen hekel aan me krijgen. Manlief wil het om het héle terrein met een elektrisch hek.
Eens zien wie er wint woensdag
DubbelFun schreef:Bielsje schreef:Het hekwerk is nog een beetje een twistpuntje. Ik wil het achter de voordeur en dan om de hele tuin zodat we niet per ongeluk de hond aan kunnen rijden én pakket bezorgers geen hekel aan me krijgen. Manlief wil het om het héle terrein met een elektrisch hek.
Eens zien wie er wint woensdag
Misschien een optie om beide te doen ??
Dus eigenlijk jouw optie met als extra het elektrische hek voor aan de weg. Iedereen blij

Bielsje schreef:Het gaat mijn man erom dat de hond het hele erf heeft, en mij dat pakketbezorgers gewoon aan de deur kunnen komen dus een dubbel hek lijkt me een loose loose situatie dan?
Ik wil ook gewoon mn auto neer kunnen gooien, zonder aan een knopje te hoeven denken. Misschien kan ik namelijk al amper onthouden waar mijn tandenborstel is en die staat al 12 jaar op dezelfde plek