zorro schreef:Ieder zijn ding Germie, het is een tip waar niemand iets mee moet.
Klopt. Maar ik geef er mee aan dat wat de 1 kwaliteit vindt, de ander gewoon alleen al vanaf de foto kan beoordelen als geen kwaliteit en niet mooi. Op die foto's van 8 jaar geleden staan hele dunne bloesjes, dus dunne stof, slijt dan altijd snel is mijn ervaring. Ik mis daar gewoon rekken met fatsoenlijke degelijke dikke katoenen tshirts voor max 25 euro (en geen ecokatoen, daar vallen de gaten direct in is mijn ervaring, eco staat vaak voor slechte kwaliteit). En ook een rek met fatsoenlijke truien ontbreekt. Ik draag nooit een blouse of rok, dus heb daar niets aan. En ook spijkerjasjes draag ik niet. Gewoon tshirt of trui. En dan een spijkerbroek met grote zakken zodat je portemonnee en telefoon er goed in passen, of een nette wandelbroek.
Maar wel grappig om te lezen wat sommigen dan kwaliteits winkels vinden en ik denk 'laat maar'. En dan worden mijn tips van de Decathlon of een ander sportzaak met ook gewoon casual kleding geheel genegeerd, maar 1 ding staat daar vast, je koopt WEL kwaliteit. Dan kun je dat hooguit niet zo mooi vinden. Maar het is wel betaalbare kwaliteit.
Kijk ik op de website van de genoemde Summum, dan denk ik van jemig, wat een vreselijke kleding, daar is niets te vinden wat mij ook maar enigzins staat. Geen wonder dat ik die winkel niet ken in de stad, ik zal er wel zo aan voorbij lopen.
Derksen en Derksen heeft dan wat meer leuke kleding, maar ik betaal geen 200 tot 400 euro voor een trui. Een kwaliteitstrui is met 50 euro ook dik betaald.
Bij Daka koop je voor 50 euro een hoodie, terwijl dat gewoon net zo'n soort hoodie is als die voor 200 euro op de site van die derksen staat. Tja, afgezien van of je een hoodie mooi vindt of niet, voor 50 euro heb je dus kwaliteit.
https://www.daka.nl/p/bjorn-borg-borg-e ... c7b4d42fc4
En de veel te dure die echt niet 4 keer zo lang meegaat:
https://www.derksenenderksen.nl/shop/pa ... DHOXZBXdpR
Niet iedereen heeft zo veel centen te makken.
Maar ik kom graag bij de Decathlon of de Daka dus. En die zitten in Groningen.
. Als ik eens op vakantie die richting heen gaat ga ik daar zeker binnen. Ts ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met je kleding. Dat heb ik eens, nu ja de zoon, met pme gehad.... Een Tshirt en die zijn best duur, bleef maar blauw afgeven... Zelfs na een nacht in een emmer met azijn ,dan nog eens in de machine..bleef mijn zoon op een smurf lijken.Bonnetje was ik natuurlijk kwijt dus uit eindelijk is het shirt in de vuilbak beland. Zelf draag ik Tshirts van de Hema ...Ik vind zelf oneline bestellen lastig omdat ik graag stoffen voel...Ik vind niet alles lekker zitten.