De nieuwe Iphone 17

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 21:30

Casarell schreef:
Hier iemand met een oude XS.. die het verder nog prima doet, maar mijn batterij wordt wel minder nu.

Dus ik ga ook voor de 17 pro.. maar weet alleen nog niet welke kleur ik zal nemen.. oranje of zilver.. >;)
En ik kom er echt niet uit.. :')

Welke kleur hebben jullie gekozen en waarom?

Ik twijfelde tussen donkerblauw en zilver. Ik ben voor de zilvere gegaan en daar ben ik erg blij mee! Mijn man vond de donkerblauwe te mannelijk voor mij haha. Ik heb er een beige hoesje omheen van Ideal of Sweden. Door het hoesje zie je de kleur bijna niet en het beetje zilver wat je ziet kleurtje een beetje rozig door het hoesje haha.

Mandyy

Re: De nieuwe Iphone 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 00:01

Ik zou voor zilver gaan omdat ik het idee heb dat dat achteraf beter zou verkopen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 07:46

Mijn 12mini loopt ook op zn eindje.. maar die 17, ik vind ze echt zo groot.. :\ en de pro ook nog eens veel te duur :') maar het lijkt wel dat je toch verplicht aan de grote telefoon moet..

Met rijden past deze nog in mn kontzak, maar groter gaat niet meer passen denk..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 07:56

Hier hetzelfde :j Ik heb de 12 mini, en ik ben heel hard aan het duimen dat er weer eens een mini komt, want alles groter dan deze telefoon is gewoon veel te onpraktisch.
Ik blijf de 12 mini sowieso gebruiken totdat de bank-apps enzo niet meer werken, dus ik ga er vanuit dat ik hem nog zeker tot 2028 kan gebruiken.. maar daarna wordt het zoeken. Ik zou nooit van Apple af willen, dus dan maar zo veel mogelijk met de apple watch doen en de veel te grote telefoon thuis als ipad gebruiken :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-25 08:56

Dat van die grootte had ik ook maar een pro model past nog in de broekzak, 16 pro en 13 pro wel . Een telefoon met 6.1 inch scherm lukt, tenminste, wanneer je niet in super skinny jeans loopt. Ik heb dus na lang twijfelen toch een 13 pro refurbished gekocht, in nieuw staat met nieuwe batterij.

CobCowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 08:17

Ik heb sinds deze week de 17 pro Orange en tot nu toe ben ik er superblij mee! Alles werkt (dat was bij mijn oude telefoon niet meer zo haha, dus ben al blij met alle basisfuncties).

En de camera is echt geweldig!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-25 09:48

Dat mag ook wel voor dat geld :))

Fijn van de camera! Dat zou voor mij ook de voornaamste reden zijn te switchen (oh en een fatsoenlijke batterij).

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 10:13

Selina schreef:
Rienn schreef:
Ik twijfel ook. Ik heb nu de 14 pro en ben nog steeds erg blij met deze telefoon en dan vooral de kleur! Maar de batterij van de telefoon, die is zo ontzettend slecht geworden! Nieuwe batterij kan, maar dan ben ik de telefoon mogelijk even kwijt en dat kan niet haha.

Wanneer ik besluit om voor een nieuwe telefoon te gaan, dan wordt het wel de 17 pro.

Ik was mijn telefoon 30 min kwijt met batterij vervangen dus daar hoef je het niet voor te laten.

Ik heb nog de 13 mini, de volgende gaat wel de 17 worden. Maar ik vind de mini zo geweldig qua formaat <3 Dus ik stel het zo lang mogelijk uit :')

klopt! Ik heb het gisteren nagevraagd bij degene bij wie ik altijd het plaatje van mijn scherm laat vervangen. Maximaal een uurtje en kost €99,-. Dikke prima en hoef ik deze niet te vervangen voorlopig.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 14:41

Mijn schoonbroer is in Amerika en heeft een 17 Pro gekocht voor me! Ik krijg 'm volgende week! Ik gebruik nu nog een 11 :D .

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 15:02

Scheelt dat veel geld? Ze missen volgens mij wel het simkaart slot, toch? Geen idee hoe dat werkt met e-sim verder, overzetten zal vast snel geregeld zijn.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-25 16:27

Het scheelt een paar honderd euro. Er zitten twee risico's aan, de ene is dat als je Nederland binnenkomt, je in theorie flink belasting nog moet betalen, dus je bent illegaal bezig als je het groene poortje doorloopt op schiphol. En het tweede nadeel is je garantie. Even eenvoudig regelen via de verkoper is er niet meer bij.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-25 13:13

8nnemiek schreef:
Scheelt dat veel geld? Ze missen volgens mij wel het simkaart slot, toch? Geen idee hoe dat werkt met e-sim verder, overzetten zal vast snel geregeld zijn.

Omgerekend zo'n €400 voor mij, maar ik ben niet woonachtig in NL. Geen idee wat ze daar kosten.

Yessy schreef:
Het scheelt een paar honderd euro. Er zitten twee risico's aan, de ene is dat als je Nederland binnenkomt, je in theorie flink belasting nog moet betalen, dus je bent illegaal bezig als je het groene poortje doorloopt op schiphol. En het tweede nadeel is je garantie. Even eenvoudig regelen via de verkoper is er niet meer bij.

Gelukkig lopen we geen poortjes door op Schiphol :D ! Het garantie risico neem ik voor lief :).

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-25 13:11

Ik heb net de iPhone 17 sage besteld :+: Vodafone had een mooie aanbieding. Mijn 14 Pro verkoop ik, die levert ook nog wel wat op.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-25 10:16

Ik heb de iPhone 17 Pro toch besteld. :oo :):)
Ik stond steeds overal met een lege batterij en irriteerde me steeds meer aan m’n huidige telefoon.