De nieuwe Iphone 17

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:30

Casarell schreef:
Hier iemand met een oude XS.. die het verder nog prima doet, maar mijn batterij wordt wel minder nu.

Dus ik ga ook voor de 17 pro.. maar weet alleen nog niet welke kleur ik zal nemen.. oranje of zilver.. >;)
En ik kom er echt niet uit.. :')

Welke kleur hebben jullie gekozen en waarom?

Ik twijfelde tussen donkerblauw en zilver. Ik ben voor de zilvere gegaan en daar ben ik erg blij mee! Mijn man vond de donkerblauwe te mannelijk voor mij haha. Ik heb er een beige hoesje omheen van Ideal of Sweden. Door het hoesje zie je de kleur bijna niet en het beetje zilver wat je ziet kleurtje een beetje rozig door het hoesje haha.

Mandyy

Re: De nieuwe Iphone 17

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:01

Ik zou voor zilver gaan omdat ik het idee heb dat dat achteraf beter zou verkopen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:46

Mijn 12mini loopt ook op zn eindje.. maar die 17, ik vind ze echt zo groot.. :\ en de pro ook nog eens veel te duur :') maar het lijkt wel dat je toch verplicht aan de grote telefoon moet..

Met rijden past deze nog in mn kontzak, maar groter gaat niet meer passen denk..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:56

Hier hetzelfde :j Ik heb de 12 mini, en ik ben heel hard aan het duimen dat er weer eens een mini komt, want alles groter dan deze telefoon is gewoon veel te onpraktisch.
Ik blijf de 12 mini sowieso gebruiken totdat de bank-apps enzo niet meer werken, dus ik ga er vanuit dat ik hem nog zeker tot 2028 kan gebruiken.. maar daarna wordt het zoeken. Ik zou nooit van Apple af willen, dus dan maar zo veel mogelijk met de apple watch doen en de veel te grote telefoon thuis als ipad gebruiken :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:56

Dat van die grootte had ik ook maar een pro model past nog in de broekzak, 16 pro en 13 pro wel . Een telefoon met 6.1 inch scherm lukt, tenminste, wanneer je niet in super skinny jeans loopt. Ik heb dus na lang twijfelen toch een 13 pro refurbished gekocht, in nieuw staat met nieuwe batterij.