Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Autopech krijgen middenin een kudde olifanten in het Krugerpark in Zuid-Afrika. Al het koelwater was verdwenen.
Autopech krijgen tijdens een rondreis op de bonnefooi in Zuid-Afrika, middenin e
foxy80 schreef:- ten huwelijk gevraagd worden door je ex. De eerste avond van je vakantie. Op duizenden kms van huis. Op een 'groot' eiland van 800 m lang. En nog boos worden omdat ik naar huis wou bellen om dat te vertellen.
laura1987 schreef:Wat een vreselijke verhalen komen hier langs.
Het 'ergste" wat ik heb meegemaakt is dat wij jaaaaaaaren geleden naar Curaçao zouden vliegen. Helaas was er een uitbarsting van een vulkaan in ijsland die voor een aswolk zorgde. Hierdoor werd onze vlucht met dagen vertraagd, waardoor wij uiteindelijk helemaal niet konden gaan omdat mijn werk niet meewerkte.
Dallista schreef:laura1987 schreef:Wat een vreselijke verhalen komen hier langs.
Het 'ergste" wat ik heb meegemaakt is dat wij jaaaaaaaren geleden naar Curaçao zouden vliegen. Helaas was er een uitbarsting van een vulkaan in ijsland die voor een aswolk zorgde. Hierdoor werd onze vlucht met dagen vertraagd, waardoor wij uiteindelijk helemaal niet konden gaan omdat mijn werk niet meewerkte.
Ook voorjaar 2010 zeker?de Eyjafjallajökull
MarijeR schreef:Hoop meegemaakt met vele reizen maar gewapende inbraak/overval in Zuid Afrika en rug gebroken plus operatie en langdurige ziekenhuisopname in Kenia toch wel als minste vakanties…