Wat was je grootste miskoop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:42

Tazzey schreef:
De Nintendo Switch. Ooit aangeschaft met het idee dat het leuk was om in bad te kunnen spelen maar uiteindelijk heeft hij twee jaar stof liggen verzamelen en is er 20 minuten op gespeeld. Wat een onding is dat. Inmiddels hebben we er twee broertjes blij mee gemaakt die er graag een wilde maar het niet in het gezinsbudget paste.

Same :')
Het enige spel wat ik er echt veel op speelde was Disney Dreamlight Valley, en dat heb ik nu via crossplay ook op de PS5. Wat een verademing... Spel had op de switch enorme lag en nu op de PS5 heb ik ook nog eens veel mooier beeld <3

office

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:46

Knutsel spullen…want het is zo leuk om al die werkjes van andere te bewonderen.
Nou…ik ben dus geen knutselaar…ga dat ook niet worden schat ik zo in.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:50

Eigenlijk mijn beide paarden :=
De pony was de eerste 2 jaar prima, tot ik ermee wilde gaan crossen. Daar bleek hij te weinig lef voor te hebben. Daarna huidige paard gekocht met de intentie om de BB eventing nu wél te kunnen doen, maar zij en ik zijn geen goede combi tijdens het rijden. Minder kijkerig ja, maar te gefocust op prikkels en is dan niet altijd meer betrouwbaar (na 2x vallen op crossterrein bij het inrijden en daarna terugkeren naar huis heb ik die droom opgegeven) Ik heb wel heeeel veel van ze mogen leren!

Steelstofzuiger is inderdaad een ramp. Helaas begaf de normale stofzuiger het en zijn vervanger ook, die juist vrij stil waren. Toen koos mijn vader voor een steelvariant, maar wat een onding zeg. Hij heeft al moeite met broodkruimels zuigen.

Ik lees hier over een airfryer en een ijsmachine, die zou ik juist dolgraag willen hebben :') . Machines in de keuken gaan bij mij wel goed, vind dat veel te leuk haha.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 09:53

office schreef:
Knutsel spullen…want het is zo leuk om al die werkjes van andere te bewonderen.
Nou…ik ben dus geen knutselaar…ga dat ook niet worden schat ik zo in.

Oooh ja mijn moeder net zo. Die kan allerlei dingen in huis halen om "ooit" te gaan doen, maar dat komt er natuurlijk nooit van. Zelfs niet als ik haar elke dag eraan zou herinneren :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:00

Senseo apparaat. Ik drink geen koffie, maar 'voor de visite'. Die 2x per jaar dat er iemand komt vind diegene senseo niet lekker... denk in die 10 jaar 2x gebruikt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:02

Tancreda4 schreef:
Senseo apparaat. Ik drink geen koffie, maar 'voor de visite'. Die 2x per jaar dat er iemand komt vind diegene senseo niet lekker... denk in die 10 jaar 2x gebruikt.

Ik hou van mijn Senseo. <3

IndianSu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:07

Boomloos zadel van Edix. Ligt fantastisch op mijn paard maar ik kan er niet op zitten, dus ik rij er nooit mee. En hier ook een steelstofzuiger, zuigen gaat redelijk maar hij spuugt vanalles uit als je hem uitzet :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:08

Ik heb er ook veel schik mee.
@Tancreda4: als hij zó weinig gebruikt wordt zou je hem eigenlijk voor gebruik een azijnkuurtje moeten geven, maar ik denk dat de visite daar niet op wil wachten :)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:16

Prima2Donna schreef:
Eigenlijk mijn beide paarden :=
De pony was de eerste 2 jaar prima, tot ik ermee wilde gaan crossen. Daar bleek hij te weinig lef voor te hebben. Daarna huidige paard gekocht met de intentie om de BB eventing nu wél te kunnen doen, maar zij en ik zijn geen goede combi tijdens het rijden. Minder kijkerig ja, maar te gefocust op prikkels en is dan niet altijd meer betrouwbaar (na 2x vallen op crossterrein bij het inrijden en daarna terugkeren naar huis heb ik die droom opgegeven) Ik heb wel heeeel veel van ze mogen leren!

Paarden zijn altijd een slechte investering :')
Mijn grootste miskoop was mijn paard ook. Als jaarling gekocht, bijna 3 jaar oud en toen bleek e kreupel te zijn door de gevolgen van een incident. Half jaar later dood, maar wel in tussentijd nog paar k lichter geworden.

Ik woon nu vlakbij een paardenkliniek. Bij ieder moment van zwakte en de neiging om op sporthorses te kijken ga ik tien minuten langs de weg staan en trailers tellen. Weer een kapot beest!

Ja dan genees ik weer helemaal.

_Christina

Re: Wat was je grootste miskoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:23

Een op maat gemaakt hondentuig voor een bedrag met 2 nullen, dat ze ondanks ter plaatste opmeten te groot gemaakt hebben en voor aanpassen moest ik maar langskomen (het was niet om de hoek) en toen kwam Corona en is het er nooit meer van gekomen.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:24

8nnemiek schreef:
De ontsapper om sap uit fruit als appels en druiven te stomen..
Het sap smaakt vreselijk :')

Voor vlierbessensap vonden wij die wel goed.
Maar appelsap beter persen (laten).

Ohja, zo'n elektrische borstel tegen onkruid op de oprit was hier de grootste miskleun :=
Werkt voor geen meter dat ding.
Laatst bijgewerkt door Sansevieria op 29-08-25 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:24

Oh, The Witcher 3 voor de Switch. Half uur gespeeld maar ik snapte de besturing niet en had er geen geduld voor dus die ligt te verstoffen.

Dus wie hem wil overnemen?

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:41

Mijn huidige paard. Vijf jaar geleden gekocht, hooguit 10x mee gereden. Blijkt van alles te mankeren en staat dus al 4,5 jaar met vroegpensioen. Maar hij is ontzettend lief en zolang hij nog gelukkig is met zijn leventje, loopt hij mij niet in de weg.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:49

DubbelFun schreef:
Ik heb er ook veel schik mee.
@Tancreda4: als hij zó weinig gebruikt wordt zou je hem eigenlijk voor gebruik een azijnkuurtje moeten geven, maar ik denk dat de visite daar niet op wil wachten :)

Haha nee denk het niet. Dit topic doet mij wel aan t nadenken. Hij gaat gewoon de deur uit.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:50

Soda stream... ik wil hem niet weg doen. Maar ik vind de prik eigenlijk niet sterk genoeg. Maar ik vind echt veel prik heel lekker. Ik vind cola uit een fles ipv een blikje daarom al wat "flauw". :=

karrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:07

Captain schreef:
Een hond. :')

Huh mijn eerste gedachten is: dan heb je er ook niet heel goed over nagedacht voor je er aan begon, zielig voor het dier!
Of zit er iets anders achter?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:12

karrij schreef:
Captain schreef:
Een hond. :')

Huh mijn eerste gedachten is: dan heb je er ook niet heel goed over nagedacht voor je er aan begon, zielig voor het dier!
Of zit er iets anders achter?

Jaren over nagedacht maar zijn karakter paste totaal niet bij ons. :D Hij heeft nu een ander goed huisje waar hij de mensen wel gelukkig maakt. :D

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:24

Ipl onthaarding van Philips. Dat is niet 1x superrelaxt met een lichtje over je benen schijnen en daarna glad als teflon door het leven gaan, maar elke 2 weken zorgvuldig elke mm beenhuid martelen om vervolgens 'wel wat minder' haar te hebben. Dan maar harige schenen hoor....

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:26

Misschien kunnen we meteen een bokt marktplaats erbij maken van al die spullen :P

Ik was aan het oriënteren op een steelstofzuiger, denk dat ik maar vanaf zie :D

Mijn misskoop is een gewone stofzuiger zonder zak van Phillips, duur ding en doet zijn werk niet.
Volgende word weer een dyson.

De broodbakmachine is hier stuk, al jaren, toch mis ik hem. Lekker op zondag de keuken die al naar brood ruikt.

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:30

MarlindeRooz schreef:
Soda stream... ik wil hem niet weg doen. Maar ik vind de prik eigenlijk niet sterk genoeg. Maar ik vind echt veel prik heel lekker. Ik vind cola uit een fles ipv een blikje daarom al wat "flauw". :=

Maar dan geef je 'm toch gewoon wat pompjes extra..?

@DuoPenotti, wij zijn juist heel blij met de steelstofzuiger/kruimelzuiger/combiding. Wel als extra naast de robotstofzuiger hoor, en de gewone gebruiken we ook nog steeds :Y) Maar voor kleine klusjes zoals kruimels en hagelslag of zand dat onze dochter liefst binnen uit haar schoenen kiept, doet 'ie het uitstekend!

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:42

Ik heb alleen nog maar een steelstofzuiger en dat ding is 100x beter dan de (dure) Miele met zak die ik hiervoor had....
Maar heb ook geen Dyson; daar hoor je hele wisselende verhalen over..
Heb een Shark en als hij morgen stuk is, heb ik morgenmiddag een nieuwe :')!

De grootste miskoop hier is de cross trainer. Tijdens Corona gekocht, eventjes gebruikt en staat nu al sindsdien vreselijk in de weg maar heb m ook nog niet op Marktplaats gezet...

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:42

DuoPenotti schreef:
Misschien kunnen we meteen een bokt marktplaats erbij maken van al die spullen :P

Ik was aan het oriënteren op een steelstofzuiger, denk dat ik maar vanaf zie :D

Mijn misskoop is een gewone stofzuiger zonder zak van Phillips, duur ding en doet zijn werk niet.
Volgende word weer een dyson.

De broodbakmachine is hier stuk, al jaren, toch mis ik hem. Lekker op zondag de keuken die al naar brood ruikt.

De steelstofzuiger van Dyson ben ik wel fan van :P wij hebben de V10

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:55

Hier ook een juicer. Ik vind de sapjes top maar HALLO wat een gedoe om te maken en schoon te maken :+

En daarnaast moestuin spullen. Ik was helemaal enthousiast. Jaar 1 was geweldig, jaar 2 hadden we een slakkenplaag en bijna geen oogst en inmiddels zijn de omliggende bomen dusdanig gegroeid (ik woon in/aan het bos) dat ik niet meer genoeg zon op mijn moestuin stukje heb. Nou top :') het is nu een zandbak voor mijn dochter geworden :+

Dus nu heb ik maar wat fruitstruiken in de voortuin geplant, die gaan wel goed :j

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 11:56

Mijn Techweise stoomreiniger. Blij met het concept hoor! Maar mijn huis is te schoon om er echt satisfying mee aan de slag te gaan. Ik zie geen verschil tussen zelf schoonmaken en dat ding er opzetten :') En in de badkamer op de koude tegels geeft ie zoveel stoom dat ik steeds na een paar seconde moet stoppen omdat ik anders niks zie :D

Dus mocht iemand lifehacks hebben voor dat ding die onze samenwerking beter maken, let me know :')

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:11

mijn ariat fatbaby's stik mooi maar pas er niet in met dikke enkels staan weer te koop