Secret Santa Surprise 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 23:05

Jaaa, ook weer van de partij! 2023 had ik overgeslagen, vorig jaar weer mee gedaan, en het was weer super leuk om mee te maken dat ik ook dit jaar weer van de partij ben.

Heel luie even m'n voorstel van vorig jaar erbij gepakt en wat aangepast waar nodig :Y)

Ik ben Ingrid, 39 jaar en ik woon samen met de leukste en liefste 'tuxedo cat' Flappie. Hij heette een paar kilo geleden nog Babypoesj, maar als je 6.6 kilo weegt past dat niet echt meer... Hij is nu 4 jaar en echt mijn grootste vriendje. Verder heb ik twee geweldige merriesvossen; een shet van 20 en een gelderse van 22 jaar. Beiden met pensioen al wandelen ze beiden nog wel regelmatig.

Naast het op stal buiten zijn of met de kat knuffelen op de bank, hou ik erg van lezen (momenteel vooral fantasie en in het engels, maar sta open voor andere genres), onder het genot van een bak rooibos thee (en chocolade ;)) Omdat ik het rijden wel erg ging missen probeer ik minimaal 1x in de maand in Ede in de bossen te rijden op huurpaarden. Dat is echt een oplaad moment voor mij! Verder hou ik van wandelen en fietsen, door de bossen, over het strand... De tijd er voor vrij maken is met de paarden niet altijd even makkelijk, maar ik probeer het wel regelmatig te doen. Verder hou ik er van om spelletjes te doen met vrienden onder het genot van een lekkere Gin & Tonic 8-), probeer ik zo af en toe mijn postcrossing wat levend te houden (dit is een reminder voor mijzelf dat weer te doen) en luister ik veel naar film of epische muziek. Hans Zimmer kan ik duizend keer luisteren, en kijk enorm uit naar 28 februari om hem weer live te zien!

Ik heb super veel zin in secret santa, ben erg nieuwsgierig wie uiteindelijk mijn lootje gaat worden en ik kijk nu al uit naar alle pakketen. En uiteraard de voorpret in de topics vooraf. Met SS in het vooruitzicht is het opeens wat minder erg dat de dagen alweer korter worden en de winter voor de deur staat...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-25 23:24

Mij kriebelt het stiekem ook wel, ondanks mijn voornemen om dit jaar geen SS te doen (ik deed eerder met de doggy ss mee een aantal jaren bv en buiten Bokt om nog met een kleinschalig groepje een boeken SS). Mis het toch een beetje, die voorpret van december met het kopen van spulletjes voor een ander en er wat leuks van maken hahaha.

Het budget is wel goed te doen en ik vind het meelezen ook altijd erg leuk, maar het lijkt me ook heel leuk om eens mee te doen :j

Maar ik heb ook al weinig tot geen advent kalenders meer dit jaar, wat ik eerder nog had, of andere SS edities, dus heb al vanalles minder en vind het sadddd hahaha december is zo’n heerlijke maand en het is zo leuk om pakketjes te maken voor anderen. Ik ga er eens een nachtje over slapen :j

Detroit

Re: Secret Santa Surprise 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 02:53

Helloooo! Ik heb mij ook weer eens aangemeld. Kom nu met een korte voorstelling, maar zal ergens loop der week wat uitgebreider zijn (wegens omstandigheden) .

Ik ben 31 jaar en woonachtig in Amersfoort samen met mijn vriend en hond Morax. In het dagelijks leven werk ik bij een bank. Mijn vrije tijd vul ik o.a. met lezen, gamen (pubg), werken met de hond (o.a. speuren) etc. Ik doe ook graag escaperooms of ga graag uiteten.

Vragen? Stel gerust!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 07:56

Ik heb me ook weer aangemeld voor dit jaar, zin in!
Zal me ook even voorstellen, ik ben inmiddels alweer 37, woon in het midden van het land samen met mijn man en april dit jaar is onze dochter geboren. Ze groeit als kool en ontwikkelt zich hard, zo ontzettend leuk om te zien en we zijn beide heel erg gek op haar.
Dat betekent dat mijn lieve merrie Eva tegenwoordig iets minder intensief gereden wordt, maar ik ben nog steeds graag ook met haar bezig en gelukkig geniet zij van aandacht, wat we ook samen doen.
Huidige hobby’s zijn vooral kind, daarna paard en als er dan nog tijd is ben ik graag in de keuken bezig.

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 09:09

Gisteren had ik niet veel tijd om me voor te stellen, dus bij deze!

Ik ben inmiddels 46 jaar. Woon samen met mijn kat en 2 paarden in noord Limburg. Heb een hele lieve vriend maar we wonen nog niet samen. Ik ga altijd met mijn paard het bos in, of met de mountainbike of gewoon wandelen, zolang ik bomen om me heen heb, ben ik happy. Verder lees ik heel graag (zit al een hele tijd in de roman fase), ik puzzel graag, met name Disney puzzels van 1000 stukjes. Verder kijk ik graag een film of serie. Hou van reizen en uiteten. Om echt tot rust te komen zit ik graag samen met vriendlief in het tuinhuisje voor de kachel, kat op schoot en een lekker biertje en borrelplankje bij de hand.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 09:28

Ik heb de aanmelding ook ingestuurd en het is officieel; Mijn eerste bokt SSS *\o/*
Ben benieuwd. Heb er veel zin in! Lees al jaren mee, en altijd wat terughoudend geweest, maar wil toch eens ervaren hoe het is om zelf erbij betrokken te zijn haha. Ik vind kerst pakketjes maken zo ontzettend leuk namelijk :j Oke, voorstelrondje:

---

Mijn naam is Melissa, bijna 36 jaar oud, en ik woon samen met mijn man, zoon van 12, onze hond Arya en onze kat Sansa, in het 'Zonnige zuiden', ons mooie Zuid-Limburg. Geboren en getogen en een echt Limburgs meisje <3

Mijn grote passie is dieren, met name honden en ik heb in het verleden dus ook al van meerdere werkzaamheden en opleidingen mbt gezelschapsdieren mogen proeven zoals deels opleiding paraveterinair, deels opleiding voeding voor hond en kat, en ben ik vrijwilliger geweest bij de dierenambulance (wat ik echt fantastisch vond en ik hoop dat ik in de toekomst weer wat voor ze kan betekenen). Ik hoop in 2026 een nieuwe opleiding te starten, voor Integraal voedingstherapeut voor Hond & Kat, en als ik dat goed zou doorlopen hoop ik er in de toekomst mijn werk van te kunnen maken. Dat is al jaren DE droom, dus ik ga mijn best doen om hem uit te laten komen :j <3

Iets wat nog met mij in 1 adem samengaat: Boeken. Lezen is een grote hobby. Nou ja, hobby zeg ik... het is zo'n beetje een eerste levensbehoefte van me :') Ik zit al met boeken in mijn hand zolang als mijn geheugen terug gaat en dat is nooit anders geweest in bijna 36 jaar tijd. Je vind me dan ook erg actief in het Welk boek lees jij-topic hier op bokt bv. *Ik heb best een flinke collectie in huis staan, met 1000+ boeken (99% is Engelstalig, dat heeft mijn absolute voorkeur). Ik heb jaren ook actief een boeken blog gehad, waar ik met veel plezier mee bezig ben geweest. Ik lees met name van allerhande soorten fantasy, romance, soms literaruur, en veel non-fictie ook (met name boeken over orca's, honden, katten, dino's, beroemde mensen en zelfhulpboeken)

Verder vind je me zoveel mogelijk buiten in de natuur, samen met mijn hond en af en toe ook met vrienden. Ondertussen niet meer zo actief als ik zou willen ivm long covid, maar ik probeer altijd te genieten van hetgeen wat wel kan, wanneer het kan - niet altijd een makkelijk iets, omdat heel veel niet meer structureel kan, maar we doen ons best. Ik woon hier al mijn hele leven maar kom er niet uitgekeken. Wat is het toch ontzettend genieten en een voorrecht om hier altijd te mogen wandelen in en rondom Heuvelland. Ook gaan we vaak de grens over, DL en BE, aangezien dat een steenworp afstand is. Met Arya eropuit is echt mijn absolute ontspanning en naast lezen ook echt een levensbehoefte voor mij :j :')

Voor de rest heb ik eigenlijk veel interesses nog. Ik ben gek op legpuzzels leggen, kleuren, kringloop shoppen, postcrossing, concerten, lunchen/eten/borrelen met familie en vrienden, gamen (Fortnite met name haha) alsook bordspellen spelen, en ook maak ik heel graag tripjes in zowel binnen- als buitenland (ik heb ondertussen ook alweer vanalles op de planning staan zoals Antwerpen, Praag en Madrid)

Mijn #1 bucket list/absolute droom is om orca's in het wild te zien. Al sinds ik jong ben, ben ik helemaal obsessed met orca's en Zeebioloog worden was vroeger altijd DE droom voor me. Orca's bestuderen met name. Ik volg dan ook actief heel veel van verschillende pods wereldwijd e.d. en blijf me constant inlezen over alles wat met (deze) orca's te maken heeft. Obsessed is wel het juiste woord denk ik :j :')

De kerst periode is echt iets waar ik van geniet en ik kan ook al niet wachten om weer alles in huis te versieren. Kerst decoratie, en met name potten, mokken en unieke kerst hangers, ben ik helemaal verslaafd aan en word ook elk jaar goed bijgevuld met nieuwe dingen wat ik dan weer ergens in de winkel en kringloop tegen kom (toevallig afgelopen week bij de kringloop alweer de eerste kerst dingen meegenomen die ik zag haha, mooie hangers) :') :j

---

Dat is denk ik wel even in grote lijnen wie Melissa is *ik schrijf ook graag lange posts zoals jullie zien :')
Ik kijk er echt naar uit om mee te doen, mee te kletsen en ben nu al enorm benieuwd naar mijn lootje en om aan de slag te kunnen gaan!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 09:50

Ja!! Super leuk! Ik doe ook weer mee :D Inmiddels al weer heel wat jaartjes.

Ik zal mezelf even voorstellen.
Bokker Saul, nu nog 37 dan 38 (auw).
Wonend met mijn partner en twee dochters van 2,5 en 5,5 in het Brabantse land bijna op de Belgische grens.
3 katten, Abby, Woezel en opa Billy van 17.
Afbeelding
Afbeelding

We hebben nog 3 schaapjes, Jokie, Jet en Janneke (Jip is helaas overleden dit jaar)
Afbeelding

2 kippen, pikkie en pokkie :')

2 konijnen, Sara en Saar (de meest namen zijn verzonnen door mijn kleuter laat dat duidelijk zijn :P )
Afbeelding

En 2 pony's.
Helaas heb ik dit jaar mijn soulmate na 23 jaar samen zijn in moeten laten slapen. Ik ben er nog steeds kapot van, en mis hem dagelijks.
Gelukkig toch nog vlug iets gevonden om bij mijn oude merrie Bo van bijna 27 te kunnen zetten.
Een langverwachte droom van mij, een prachtige zwarte Welsh cob merrie genaamd Magic (aka Maggie).
Welke drachtig is, dus volgend jaar ook nog een veulentje als alles goed gaat *\o/*
Afbeelding
Afbeelding
Magic en oma Bo.

Verder heb ik niet echt tops en flops, ik ben dol op lezen, nederlands, engels maakt me niet zo veel uit, ik lees alles van chicklits tot thrillers, van David Baldacci heb ik wel bijna alles al.
Ook ben ik dol op puzzelen, het liefst comics of wasgij van 1000st, maar andere puzzels ook altijd leuk.

Sokken ook altijd welkom :D, schoenmaat 36 hier.

Ik ben een echte thee en warme chocolade melk drinker, heerlijk zo bij de kachel <3.
De dames hebben tegen die tijd denk ik maatje 92 en 110.

Verder is er denk ik een hele hoop te vinden over mij inmiddels op bokt :P

Oh en nog even een fototje van mijn grote vriend, opdat wij heb niet vergeten Y;(

Afbeelding

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:05

Super leuk! Ik wil al jaren mee doen, maar kom er steeds te laat achter. Bij deze dus voor de eerste keer aangemeld.
Ik hou van pakketjes maken voor een ander, dus heb er onwijs veel zin in.

Ik ben Margriet, 42 jaar en woon in Leiden. Samen met mijn man woon ik in een tof appartement in een oude Meelfabriek. Ons personeel daar zijn 2 Brits Kortharen, Beertje en Wolfie. Zij zijn mijn alles.

Afbeelding
Afbeelding

Mijn man en ik hebben een eigen bedrijf in zonwering. Sinds een paar jaar ben ik gestopt als juf op de basisschool en werk ik fulltime in ons bedrijf.

Op een stal net buiten Leiden wonen mijn 2 pony’s, een haflingermerrie Noalie en een New Forest pony Razzle. Ze zijn mijn beste vriendin en vriendje.
Met Noalie hou ik erg van buiten rijden en vind ik Working Equitation echt te gek, maar sindskort starten we ook in de dressuur. Mijn ponyvriendje wordt gereden door de dochter van een vriendin.

Afbeelding
Afbeelding

Naast de paarden ben ik graag te vinden bij vrienden, een drankje drinken, een hapje eten. Ik hou van de gezelligheid om samen te zijn. Maar ik kan ook genieten van heerlijk alleen met de katten op de bank met een lekker theetje kijkend naar m’n favoriete Netflixseries.

Samen met mijn man rij ik rally’s met onze oldtimer. Zo gaan we een paar keer per jaar naar het buitenland om vanaf daar de weg terug naar huis te vinden met onze Opel Manta A.

Afbeelding
Afbeelding

Ook ben ik sindskort begonnen met golfen, het is nog lastig, maar het buiten zijn op de baan vind ik heerlijk.

Ik ben dol op kerst, het mag van mij het hele jaar kerst zijn. Mooi je huis versieren, kaarsjes aansteken, lekker warm binnen met een theetje en vooral gezellig samen zijn met de mensen van wie je het meeste houdt.

Afbeelding

Echte flops heb ik niet, behalve dat ik niet heel erg van zoete dingen hou.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:16

Ik woon bovenin het mooie Friesland, werk als jurist OOV in Rhenen op het moment, heb 5 minipaardjes en 2 katten, een tuin met een heleboel musjes en ik woon vlak achter de manege waar ik vroeger reed. Hou van rommelmarkten en kringlopen. Informatie voor Santa: ik heb mijn huis compleet ingericht met jaren 60 meubels. Moderne dingen voor in huis zijn dan ook een nono, net als cosmetica of badschuim en dat soort dingen. Bijzondere sieraden en andere zelfgemaakte dingen vind ik geweldig. Gek op eenhoorns, speeltjes voor m'n minipaardjes en m'n 2 katten. Tweedehands is meer dan welkom, alles wat ik heb is 2e hands of uit de kringloop. Elvis Presley is mijn soort van idool. Boeken over Elvis (cassettebandjes !) of over jaren 60 meubels of dat soort dingen zijn welkom, als het 2e hands is. Voor de rest hou ik van maltesers, sterke koffie en sinterklaasmuizen. Dol op Disney, vooral Dumbo (hij kan alles met het veertje in zijn slurf) en Mickey Mouse. Ook dol op lekkere zachte knuffels, kreeg er vorig jaar ook eentje, geweldig.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:17

Afbeelding

De katten op mijn SS doos van vorig jaar.

Afbeelding

Mijn stal die is versierd met allemaal oude paardendingetjes.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 10:48

Ik zal mijn voorstelronde vanavond even doen want mijn aanmelding is goedgekeurd *\%/*

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 13:17

Oooh hij is er weer! Ik heb me opgegeven voor de 3e keer :D Ik zal vanavond mijn voorstelronde doen!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 13:34

Ik heet Kristel, 37 jaartjes jong alweer. Voetbalsupporter in ruste, aangezien mijn club geen licentie meer heeft. Dus ik heb tijd genoeg om nieuwe hobby's te ontdekken. Begin dit jaar ben ik met padel begonnen en daar ben ik nu helemaal verslaafd aan. Ik sta iedere week minimaal 1x op de baan, maar als het even kan speel ik vaker. Verder ben ik verslaafd aan het luisteren naar podcasts.

In m'n vrije tijd ben ik graag creatief bezig. Zo heb ik een 3d printer en een snijplotter. En ik fotografeer graag, maar te weinig. Verder lees ik graag. Ook graag in bad. Dus alles wat hier binnen valt is een top.

Verder heb ik 2 pony's. M'n shet is gevoelig voor hoefbevangenheid dus ze krijgen enkel snoepjes (tijdens het werk) die laag zijn in suiker en zetmeel.

Verder ben ik altijd wel actief met meekletsen Dus top en flops komen zeker wel aan bod. En in de voorgaande topics kun je ook inspiratie vinden. Dit bericht heb ik ook gekopieerd en aangepast van de vorige editie :')

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 14:43

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Maaike, inmiddels 40 jaar oud en ik woon samen met mijn man en onze zoon Simon (9 jaar oud) in het zuidwesten van het mooie Drenthe. Ik werk voor 2 gemeenten op de afdeling grondzaken, dus ben veel betrokken bij allerlei (woningbouw)ontwikkelingen.

We hebben geen huisdieren en sinds afgelopen week heb ik ook even geen paard om te rijden, hopelijk gaat dat wel weer komen. Mis wat dat betreft een eigen paard wel, lekker je eigen gang kunnen gaan.

Ik hou van reizen en het plannen van reizen. Afgelopen april/mei hebben we een mooie reis gemaakt, 3 weken door het zuidwesten van de VS, het was echt prachtig! Van het zomer zijn we nog 2 weken naar Frankrijk gevraagd en ben ik ten huwelijk gevraagd. Na 13 jaar komt er toch nog een bruiloft :D Nog genoeg te regelen dus de komende tijd :)

Ik deed in 2019 voor het eerst mee, dus dit wordt voor mij de 7e editie. Ik heb er weer veel zin in!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 14:49

Ik ga er even vanuit dat er nog tijd is, vanavond of anders morgen ga ik even tijd vrij maken om me ook weer voor de zoveelste keer op te geven :-)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 15:07

Jaaaaaaaa! *\o/*

Ik heb me ook weer aangemeld!

Even een korte introductie:

Mijn naam is Marijke, 33 jaar, getrouwd met mijn lieve man Aren, en samen hebben we een zoontje van inmiddels alweer 3 jaar oud; Hidde. (hidde is gefascineerd door molens, watervallen en fonteinen, mocht dit relevant zijn ;-) )

Afbeelding

Wij wonen met zijn drietjes in het pittoreske Luttelgeest, een klein dorpje in de Noordoostpolder.
We hebben een kleine beestenboel thuis bestaande uit 4 kippen, 3 paarden, 2 poezen en 1 hamster.
Onze vrije tijd bestaat dus vooral uit het verzorgen van de beesten, klussen in de woning, en mijn man heeft buiten zijn baan om nog een brouwerij hier in de schuur (WijBrouwers).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb in voorgaande edities ook meegedaan, dus daar is ook het een en ander te vinden.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 15:48

Ik ga er gewoon van uit dat mijn aanmelding akkoord is *\%/*

Ik ben Manon, 31 jaar, en ik woon in Schiedam samen met mijn kat Blik. Ik werk als accountmanager bij een orchideeënkweker en ik heb een paard; Matsy.

Afbeelding

Ik hou van heel veel dingen! Ik drink graag speciaalbiertjes (blond, sour, IPA), ik rij dus paard, ik sport veel (voornamelijk fitness/hardlopen/klimmen) en ik dans Bachata.

Ik heb vooralsnog geen echte likes/dislikes, ik vind het gewoon super leuk als iemand de moeite doet om voor een onbekende een leuk pakket samen te stellen *\o/*

Edit: Matheno, wat een heerlijk plekje heb jij <3

AppleJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 16:22

Ik heb mij opgegeven :-)

Voorstelpost komt nog later :-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 17:32

Zertab schreef:
Is het eigenlijk (al) de bedoeling om een top en flop lijstje te delen? Of nog niet omdat er nog geen lootjes zijn? :o

Als jij die wil delen mag dat maar de tops en flops zullen ook vast nog aanbod komen. :D

Ik ga vanavond weer even de aanmeldingen verwerken. Iedereen die nu een berichtje heeft gestuurd kan zeker nog meedoen! *\o/*

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 19:32

Leuk om alle introducties te lezen!

Hieronder de mijne:

Mijn echte naam hoef ik niet geheim te houden want mijn boktnaam verraad het al :)) ik doe inmiddels niet meer de moeite om mijn leeftijd te onthouden aangezien deze elke jaar veranderd. Maar een snelle berekening liet me uitkomen op 32. Samen met mijn man, een zoon (2 jaar), een dochter (6 maanden) en twee katten (Europese korthaar en een Ragdoll) woon ik in het noorden van Holland. Mijn hobby’s zijn allemaal in vergetelheid geraakt door lichamelijke klachten die ontstaan zijn door de zwangerschappen. Maar zoals het er naar uitziet mag ik binnenkort een beginners proeflesje paaldansen gaan proberen om te kijken of er ruimte is om weer op te starten. Ook hoop ik meer tijd vrij te kunnen maken om binnenkort weer wat creatieve hobby’s (journalen, schilderen, haken en kleding maken) op te pakken die ik altijd leuk vond om te doen. Verder is dit mijn eerste secret santa en heb ik er onwijs veel zin in!

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 19:33

Even alvast een reactie want ik heb me zojuist aangemeld - als de aanmelding goedgekeurd is zal ik me verder voorstellen! *D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 21:27

Hallo allemaal!

Leuk om iedereen al een beetje te leren kennen.
Vorig jaar deed ik voor het eerst mee, dat vond ik zó leuk dat mij dit jaar weer heb opgegeven.
Ik ben Marieke, 35 jaar en woon met mijn vriend, zoon van 2 jaar, kat, 4 ratten en vis in Emmen.
Ik werk op het vooortgezet speciaal onderwijs als leerkracht. Soms heftig, maar ik vind het nog steeds heerlijk werk waar ik veel plezier uit haal.
Elke vrijdagavond rij ik paard op manege de Eekwal. Daar ben ik ook vaak te vinden om te helpen met wedstrijden, ponykamp of gewoon gezellig te kletsen met de paardenmeiden.
Naast paardrijden doe ik ook aan tennis en gaan mijn vriend en ik vaak baantjes trekken in het zwembad.

Verder spreek ik graag af met vrienden, ben gek op Ameland, kijk graag naar musicals en hebben we een abonnement op dierenpark Wildlands.

Paar foto's
Afbeelding
Ik op Tobias, de gvr waar ik eigenlijk altijd op rondhobbel

Afbeelding
Mijn gezin ♡

Afbeelding
Ik samen met onze zoon Hidde.

Afbeelding
Onze kat Moos

Afbeelding
Onze vier ratjes, Raja, Dory, Belle & Riley.

Afbeelding
Oké nog ééntje van Hidde dan. ;)

Ik heb weer helemaal zin in deze Secret Sanata editie!

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-25 21:33

Sorry allemaal, bijwerken word morgen. Y;(

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:28

Leuk weer een nieuw topic!.

Mijn naam is Linda
43 jaar oud en sinds 8 augustus getrouwd.
Een dochter van 8 jaar.
Ik woon in Putten midden nl op de veluwe.
Werkzaam als laborant.

Wij hebben sinds een paar maanden een kat.
Zijn naam is Diesel en hij is 8 jaar.
Gek op snoepjes maar niet op natvoer.

Afbeelding

Ik doe al een paar jaar mee in de vorige edities kan je ook meer informatie over mij vinden.

Mijn paardentijd is voorbij al denk ik er nog steeds aan om dit toch weer te gaan oppakken.
Bv 1x in de week niet meer 7 dagen in de week.
Met de bruiloft werden wij opgehaald in een trouwkoets met 2 friezen paarden (was als verrassing geregeld door familie) <3

Dat smelt je hart gelijk weer.

Op dit moment fitness ik 1x in de week.
Misschien dat ik voor thuis ook bv nog eens gewichten ga aanschaffen.
Af en toe baantjes zwemmen en rolschaatsen.
Nu je want verschil gaat zien raak je ook meer gemotiveerd om in beweging te blijven.

Naar de kringloop gaan vind ik af en toe ook leuk.
Bv voor oud service of leuke oude blikken.

Afbeelding

Afvallen is net als in de vorige edities nog van toepassing. Een doos met alleen maar lekkere dingen is een flop.

2ehands boeken of lp's is voor mij geen probleem.

Boeken over de 2e wereld oorlog of thrillers zijn altijd welkom.

Ik hou van delfs blauw en bloembollen.
Planten met hartvormige blaadjes zijn ook een top.
Eigenlijk heel veel dingen met hartjes zijn een top.
Ik vergeet vaak een foto te maken maar kom vaak hartjes tegen.

Afbeelding

Verder hou ik van douche en body producten. Ik heb geen vast merk.
Handcremes ook altijd lekker.

Warme winterspullen ook altijd leuk.

Verder volgen er vast nog een hoop tops en flops in het topic.

Zie nu dat het bericht wel heel lang is geworden :')

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 22:52

Wat zijn we vroeg dit jaar! Ik zit nog op het strand en moet al aan kerst denken haha!