Heel luie even m'n voorstel van vorig jaar erbij gepakt en wat aangepast waar nodig

Ik ben Ingrid, 39 jaar en ik woon samen met de leukste en liefste 'tuxedo cat' Flappie. Hij heette een paar kilo geleden nog Babypoesj, maar als je 6.6 kilo weegt past dat niet echt meer... Hij is nu 4 jaar en echt mijn grootste vriendje. Verder heb ik twee geweldige merriesvossen; een shet van 20 en een gelderse van 22 jaar. Beiden met pensioen al wandelen ze beiden nog wel regelmatig.
Naast het op stal buiten zijn of met de kat knuffelen op de bank, hou ik erg van lezen (momenteel vooral fantasie en in het engels, maar sta open voor andere genres), onder het genot van een bak rooibos thee (en chocolade

Ik heb super veel zin in secret santa, ben erg nieuwsgierig wie uiteindelijk mijn lootje gaat worden en ik kijk nu al uit naar alle pakketen. En uiteraard de voorpret in de topics vooraf. Met SS in het vooruitzicht is het opeens wat minder erg dat de dagen alweer korter worden en de winter voor de deur staat...