Wel een prachtige spin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Muronia schreef:Ik heb eens zitten googelen en ik denk dat ik de valse wolfspin en de huisspin wel eens verwisseld heb hier thuis. Best interessant, maar voor mij vallen ze beide onder de noemer veel te grote enge spin, dus ik vang ze met een bakje en een stukje karton en bonjour ze naar buiten.
Voor de mensen die tegen beterweten in dit topic hebben geopend... kijk, deze had ik eergisteren opeens vlak voor mijn neus zitten. Een tijgerspin of wespspin.. dat was ook echt geen kleintje. Oh ja, slaap lekker
![]()
[ Afbeelding ]
TinkerTreas schreef:Mijn dochter van 14 is niet bang voor spinnen. Ze pakt ze zo op om ze buiten te zetten.
Gisteren avond ging ze het kippenhok dicht doen en toen ze via de schuur het huis weer binnen kwam, begon ze keihard te gillen. Om daarna een half hysterische lachbui te krijgen.
Er zat een spin, zo groot als haar handpalm naast de deur (dus nog in de schuur).
Helaas geen foto kunnen maken, want de spin kroop weg.
Ik heb hem daarna zien zitten in een kier boven de deur. Hij is echt enorm groot. Dus ik heb hem vriendelijk verzocht vooral in de schuur te blijven en niet het huis in te komen.
Hannanas schreef:TinkerTreas schreef:Mijn dochter van 14 is niet bang voor spinnen. Ze pakt ze zo op om ze buiten te zetten.
Gisteren avond ging ze het kippenhok dicht doen en toen ze via de schuur het huis weer binnen kwam, begon ze keihard te gillen. Om daarna een half hysterische lachbui te krijgen.
Er zat een spin, zo groot als haar handpalm naast de deur (dus nog in de schuur).
Helaas geen foto kunnen maken, want de spin kroop weg.
Ik heb hem daarna zien zitten in een kier boven de deur. Hij is echt enorm groot. Dus ik heb hem vriendelijk verzocht vooral in de schuur te blijven en niet het huis in te komen.
Ik voorzie haar eerste baantje! Kunnen we haar inhuren?