Goof schreef:Dorine92, dank je wel allereerst.
Heb jij bewust voor dit werk gekozen en wil jij niets doen met je opleiding? Hoe kom jij aan zoveel vakantieweken?
Jouw loon ligt overigens alsnog wel 600/700 euro lager dan dat van mij en ik werk ook 4 dagen.
Nou is loon niet allesbepalend hoor, maar het is toch een flink gat.
En ik wil toch ook ergens mijn hoofd wel aan het denken zetten (ook al wil ik best een jaartje poepscheppen en mijn verstand op 0 zetten), want anders krijg ik onrust.
Ah ok in je openingspost leek het alsof je juist wel op zoek was naar een leeg hoofd.
Ik ben erin gerold doordat ik in ieder geval vrij vlot doorhad dat ik geen docent wilde zijn, en eigenlijk had ik dat al toen ik ging studeren dat ik niks leuk vond, behalve de "flutbaantjes" waar je geen opleiding voor nodig hebt.
Dus ik ben via een omweg alsnog daar terecht gekomen. Mijn uitdaging heeft altijd in mijn priveleven gezeten. Vroeger mijn dressuur en de wedstrijden, nu het reizen, dansen en mijn fruittuin.
Die vakantieweken bouw ik op omdat je sowieso veel vakantie krijgt, en daarnaast plusuren
Ik heb geld zat eigenlijk. Ik zei al, ik krijg het per 4 weken dus als je per maand rekent zou er nog best wat bij komen, zo tussen 200/300 euro, dus zoveel verschilt het nou ook weer niet, want ik vang ook nog eens deels geen toeslagen over mijn uren als ik niet in het land ben. In maanden dat ik de hele maand in Nederland ben zit ik over de 2800, maar dat gebeurt dus vrijwel nooit omdat ik er nooit ben