Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SjonnieZ schreef:TS op Bokt woont iedereen altijd in een Villa en rijdt Anky of Isabel er uit op wedstrijd.
In real life zijn er genoeg mensen die met kinderen en dieren op 100 vierkante meter wonen.
Als de katten en honden het onderling kunnen vinden lijkt mij jouw oplossing prima te doen. Het zal wennen zijn maar het kan zeker.
De optie om jouw werkkamer naar de woon kamer te verplaatsen zou ik overwegen, maar alleen als de kinderen dan naar school zijn/ niet thuis.
Sterkte met jouw echtscheiding en de verhuis.
DubbelFun schreef:Leuk voor kinderen, maar voor volwassenen werkt het alleen als je plafond min. 2.70 is anders heb je óf geen ruimte om fatsoenlijk bij je bureau te komen óf je kunt niet rechtop in bed zitten.
Mazida schreef:Ik zal wat meer toelichting geven. Helaas zijn veel genoemde opties niet mogelijk:
-Huis is 100 vierkante meter
-Huis heeft een plat dak (dus dakkapel is geen optie)
-Beneden is 1 gezamenlijke woonkamer/keuken van +-30 vierkante meter. Er is geen mogelijkheid de ruimte in 2 stukken te verdelen. Er is geen bijkeuken of andere extra ruimte.
-Eerste verdieping: 2 slaapkamers (1 grotere en 1 kleine) en de badkamer.
-Zolder bestaat uit 1 slaapkamer en een bergkast. Hier is nog een hoekje over waar de hometrainer staat. En dan staat het vol.
janderegelaa schreef:3 slaapkamers en een zolder. Dan heeft iedereen toch een plekje. Honden en katten vinden het veel leuker op een boerderij ipv op een slaapkamertje. De keukentafel kan een prima werkplek zijn en anders misschien een bureautje op je eigen slaapkamer.
Mazida schreef:een rijtjeshuis met 3 slaapkamers, waarvan 1 op zolder.