Robotstofzuiger, maar welke?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naskur11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 15:14

Even een vraagje, kan de dream L10 s ultra gen 2 en / of de eufy x 10 pro omni ook over drempels van een paar cm?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 16:06

Jigglemouse schreef:
Handig topic, ik lees even mee voor tips! Vraag voor degene met (langharige) katten, maken jullie de meubels nog apart schoon? Ik heb een Ragdoll dus als ik stofzuig neem ik ook altijd de bank en stoelen mee, en dat kan wel dagelijks qua haaruitval. Zijn er goede steelstofzuigers met meubel opzetstuk hiervoor? Ik ben bekend met de Dyson, maar om nou 500+ uit te geven puur om even over de bank te gaan :') hoe doet iedereen dit?

Ik heb een los borsteltje (zat ooit bij een stofzuiger) waarmee ik alles afneem

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 17:16

Naskur11 schreef:
Even een vraagje, kan de dream L10 s ultra gen 2 en / of de eufy x 10 pro omni ook over drempels van een paar cm?

De Dreame kan het. Als je meer de Eufy wilt weten, dan kan je de vraag beter even op het Tweakersforum stellen. Daar zijn mensen die m hebben.

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 4#83655704

Janine1990

Re: Robotstofzuiger, maar welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-25 17:53

Ik heb ook naar de Eufy gekeken, maar die is duurder en heeft minder zuigkracht. Vond ik het niet waard... zelfde als de Dreame die de dweilen heet wast.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:04

Je kunt ook voor een paar Euro drempeltjes kopen voor robotzuigers. Bij Alie hebben ze die zeker.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 18:41

Ik heb sinds een aantal weken de Eufy X10 Pro Omni en ben er met 2 honden en een kat enorm tevreden over!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 19:28

Ik heb de Eufy clean X8 Pro gekocht op Amazon. Hij zuigt en dweilt en heeft een opvangstation. € 349,00 op Amazon. Heb hier 2 honden. Hij voldoet echt prima.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 21:27

Jigglemouse schreef:
Handig topic, ik lees even mee voor tips! Vraag voor degene met (langharige) katten, maken jullie de meubels nog apart schoon? Ik heb een Ragdoll dus als ik stofzuig neem ik ook altijd de bank en stoelen mee, en dat kan wel dagelijks qua haaruitval. Zijn er goede steelstofzuigers met meubel opzetstuk hiervoor? Ik ben bekend met de Dyson, maar om nou 500+ uit te geven puur om even over de bank te gaan :') hoe doet iedereen dit?

Ik doe het in elk geval niet vaak genoeg...
Ik heb op alle banken en stoelen plaids liggen. Die gaan regelmatig in de was en dan zuig ik ook. Tussendoor gebruik ik ook wel een dierenharenborstel. Ik heb nog een gewone stofzuiger (AEG Animal). Ook handig voor als je iets laat vallen of als de schatjes weer eens een bloempot uit de vensterbank hebben geknikkerd.