Opblaasbare Jacuzzi..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: Opblaasbare Jacuzzi..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-25 21:14

Wij gaan kijken hoe ver we komen in de herfst/winter.. ben heel benieuwd :D we zijn er vandaag 3 keer in geweest, we hadden hem op 30gr staan, opgewarmd tot 32gr vanmiddag, maar vanavond was het toch echt wel heel fris in het water met een wat lagere buitentemp, brr. Hebben jullie iets van vuistregels met temperatuur van de spa tov de buitentemperatuur?

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 22:02

Ik zet dat ding gewoon altijd op 37/38 graden. Ook met dit weer. Gewoon lichaamstemperatuur vind ik het lekkerste. Nu het warm is voelt het als hitte met hitte bestrijden. Ik merk niet meer dat het zo heet is buiten en als ik eruit kom voelt het heerlijk koel aan. :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 22:12

Wij hebben hem normaal ook op 37 graden. Maar met dit weer staat die op 32 graden, anders zweet ik eruit. :')

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-25 22:25

Oh nee als ie afkoelt en de 35 aantikt krijg ik het fris. _O-

Maar ik lig er deze dagen ook echt heel lang in dus dat maakt misschien ook dat je anders intern erg afkoelt?

Ik kan trouwens helemaal niet goed tegen warmte. Snel benauwd of ziek van hitte. Maar dit vind ik gewoon heel relaxt blijkbaar. :+

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:44

:oo ik heb nu ook een nieuwe in de schuur staan, wel nog in de verpakking hoor.
Door jullie berichten ben ik toch maar voor een 6 persoons gegaan, omdat dat dan toch net wat ruimer is (voor mijn mij alleen :o ) .
Degene die ik op het oog had was steeds snel uitverkocht zodra die weer op voorraad was, maar nu heb ik er dan toch eentje klaar liggen voor volgend jaar. Hij was ook binnen een dag bezorgd, dat ging echt heel snel.

manumol

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:04

meniekske schreef:
Door jullie berichten ben ik toch maar voor een 6 persoons gegaan, omdat dat dan toch net wat ruimer is (voor mijn mij alleen :o ) .
Degene die ik op het oog had was steeds snel uitverkocht zodra die weer op voorraad was, maar nu heb ik er dan toch eentje klaar liggen voor volgend jaar. Hij was ook binnen een dag bezorgd, dat ging echt heel snel.

Pas je op dat er geen muizen bij kunnen ;)

meniekske

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:52

manumol schreef:
meniekske schreef:

Pas je op dat er geen muizen bij kunnen ;)

Jah zeker, alles zit nog in zijn eigen verpakking, alleen uit de aller grootste doos gehaald. Heb ook niet het idee dat er muizen in mijn schuur zitten.