Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 15:46

Wauw wat goed zeg, eindelijk je geld terug!! Maar dat duurde natuurlijk véél te lang....

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 15:54

Wat fijn dat het eindelijk gelukt is! De aanhouder wint

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 15:57

Oh wat fijn castamickey!!

Goed dat je zo doorgedramd hebt.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 16:01

Wauw dat is wel fijn zeg, eindelijk je geld! Kreeg je er ook een melding van of stond het opeens in je portemonee?

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 16:37

He stom, ik heb een boek ontvangen waarbij de hoek super erg is beschadigd. Het zat ook alleen in een verzendzakje, geen doosje oid. Ze wil me wel wat korting geven, maar ik had hem nooit gekocht zo.. M :(

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 18:14

Balen zeg.... -O- Vragen of je hem terug kan sturen op haar kosten omdat je echt graag gave boeken wilt en hem zo niet had gekocht.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 18:17

CastaMickey schreef:
Het is niet te geloven, ze hebben me m'n geld teruggegeven, eindelijk!!! Laatste bericht wat ik van ze had gekregen was 69 dagen geleden, ze hebben meerdere berichten genegeerd en na gister hebben ze het eindelijk opgegeven. Dit is gewoon hun verdienmodel, maar als je maar koppig genoeg bent en niet opgeeft lukt het uiteindelijk wel. Na een heleboel maanden :')

Super, zeg!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 18:43

Wat een goed nieuws CastaMickey!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 19:46

CastaMickey schreef:
Het is niet te geloven, ze hebben me m'n geld teruggegeven, eindelijk!!! Laatste bericht wat ik van ze had gekregen was 69 dagen geleden, ze hebben meerdere berichten genegeerd en na gister hebben ze het eindelijk opgegeven. Dit is gewoon hun verdienmodel, maar als je maar koppig genoeg bent en niet opgeeft lukt het uiteindelijk wel. Na een heleboel maanden :')

*\o/* *\o/* *\o/*
Woohoo! Gelukkig zeg!

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-25 21:10

Ook even een stipje, nog altijd even actief op vinted

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:24

In het vorige topic vooral meegelezen. Koop zelf regelmatig kleding voor mijn zoontje, maar nu op het punt dat ik ook heel veel erop heb gezet om te verkopen. Wanneer gooien jullie je Vinted open om te verkopen? Ik heb er nu 130 artikelen opgezet en heb nog wel meer spul wat er op kan, maar door een operatie ben ik nu fysiek niet in staat om dat erbij te zetten. Ik weet dat het nog wel wat maatjes zijn die ook al te koop staan, dus ik dacht qua pakketten misschien handiger als eerst alles erop staat? Wat is jullie ervaring daarmee? Ben al zo’n tijd bezig dat ik eigenlijk nu ook wel wat wil verkopen haha :o

Edit: het gaat dus vooral om kinderkleding in maten 80 t/m 98/104.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 11:38

Ik zou het gewoon open gooien nu, en wat je nog hebt liggen tzt gewoon toevoegen. Je kunt dan wat je uiteindelijk overhoud altijd nog als pakket opnieuw te koopen zetten bv. Wij doen met de kleding van onze zoon tegenwoordig al zelf pakketjes samenstellen van eenzelfde maat; een setje met Shirts voor een X bedrag, etc. en dat verkoopt vaak nog sneller als dat alles los erop staat. Maar met losse items kunnen mensen natuurlijk wel zelf bundels samenstellen en specifieker kiezen wat ze willen - wij wisselen dat dus af aan de hand van hoe de losse items verkopen en wat het precies is allemaal wat we te koop zetten.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 19:30

Meer mensen bij wie Vinted niet laad? Ik kom niet in de app

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 19:41

Hier ook inderdaad, ik kom wel bij mijn notificaties maar niet bij de zoekfunctie.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 20:28

CastaMickey schreef:

Ik ben blij voor jou, wat een thriller zeg _/-\o_

Lijst aangevuld (ik verkoop alles wat ik kwijt wil: kleding van mezelf, mijn zoontje, boeken, accesoires, huishoudelijke meuk, speelgoed, eigenlijk alles wat in een doos past)

Lijst van Bokkers op Vinted:

Hier in BE hebben ze eindelijk een regeerakkoord rond fiscale hervorming nr zoveel ... staat er als NIEUWS dat je dus de fiscus achter je aan krijgt bij een omzet van meer dan 2000 EUR - helemaal niks nieuws onder de zon maar dat staat dus wel weer in de krant alsof ze het net bedacht hebben in Brussel :')

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 20:55

Gewoon open zetten :j

Weg is weg toch? Dan zie je vanzelf wel wat er nog overblijft en wanneer je weer zin / tijd hebt om er nog wat bij te zetten. Bovendien is het alleen maar positief als je regelmatig een dingetjes erbij zet, dan blijf je een beetje relevant in de weergaves / zoek resultaten schijnt het.

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 21:51

CastaMickey schreef:
Hier helaas nog geen nieuws wat betreft mijn nooit aangekomen pakket. Korte sv: heb een maand of 2-3 geleden een bundel van ruim €200 gekocht, heb een paar oude broeken opgestuurd gekreg.................. er niet meer op reageren. Iemand nog een tip voor mij? Kan wel wekelijks blijven mailen maar er komt geen reactie op. Misschien dreigen met een jurist? Gaat toch om best wat geld

Mooi dat het is opgelost.
Ik check meestal voordat ik iets koop de reviews van de verkoper. Tot nu toe eigenlijk nog geen vervelende dingen meegemaakt.
Maar je betaalt voor kopersbescherming, dus dan moeten ze dat ook nakomen.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-25 23:05

Punt is dat als je iets terug stuurt omdat het in slechte staat is, of omdat je iets verkeerd gekregen hebt je geen feedback achter kan laten. Dat kan alleen als je besluit het toch te houden en dus je verlies neemt. op die manier is feedback dus ook niet eerlijk

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 14:31

Deze verkoper had alleen maar goede reviews. Vinted heeft de bestelling in 1e instantie dus goedgekeurd, dus ik heb zeker een negatieve review achtergelaten. Deze was wel binnen notime oversneeuwd met 5* beoordelingen. Of het was gewoon pech (maar waarom werk je dan niet mee aan bewijs sturen dat jij alles goed gedaan hebt?) of ze dacht ik heb zo veel goede reviews ik kan het vast wel 1x verpesten bij een grote bestelling om dik winst te maken. Belangrijkste is dat ik mn geld terugheb :) heb niks van vinted gehoord trouwens, stond er ineens :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 15:46

Misschien is er iets geks gebeurd met de pakketten en is het zo dat de verkoper juist dacht dat jij ergens een slaatje uit probeert te slaan, waardoor er geen medewerking werd verleend en Vinted daarom geld vrijgaf aan de verkoper?

Ik heb eens gehad dat ik een pakket van heel iemand anders binnenkreeg met ook een verzendlabel voor mij erop. Twee labels dus. Mijn gekochte pakket is nooit aangekomen en was helaas via MP, waarmee ik helemaal niks kon. Ik kon alleen de rechtmatige eigenaar contacteren voor het pakket dat per ongeluk naar mij was gekomen. Echt enorm balen. Het kan ook geen fout zijn geweest van de verkoper. Ergens is het verzendlabel van haar (mijn) pakket gekomen en op een andere geplakt. Toen was het 50% kans op levering op mijn adres en 50% kans op levering op het adres van de koper van dat product (afzender was een webshop).

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-25 18:32

Zou ik ook denken, alleen dan zou je toch wel meewerken aan een oplossing? Of in elk geval bewijzen dat jij alles goed hebt gedaan? Als ik voor zo veel geld iets verkocht zou ik het filmen en laten zien dat ik niks verkeerds gedaan had.
Zie trouwens dat ik wel een berichtje heb gehad van vinted, was even ondergesneeuwd. Stond alleen in dat ze de transactie hebben bekeken en besloten hebben me een refund te geven.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 22:12

Mag ik hier ook een vraagoproepje plaatsen voor iets wat ik zoek? Ik krijg het niet gevonden. Ook niet via Google, misschien dat iemand hier dat artikel te koop heeft en wil verkopen via vinted of een winkel weet waar dit te koop is?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-25 22:34

Momo94 schreef:
Mag ik hier ook een vraagoproepje plaatsen voor iets wat ik zoek? Ik krijg het niet gevonden. Ook niet via Google, misschien dat iemand hier dat artikel te koop heeft en wil verkopen via vinted of een winkel weet waar dit te koop is?

Waarom niet zou ik denken en anders is er nog een specifiek topic voor mensen die dingen zoeken

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 08:52

Top!

Ik ben eigenlijk opzoek naar de onderstaande hond.

Iemand die zo een heeft en via vinted wil verkopen of weet iemand waar je zo iets kan verkrijgen.

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-25 09:53