Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CastaMickey schreef:Het is niet te geloven, ze hebben me m'n geld teruggegeven, eindelijk!!! Laatste bericht wat ik van ze had gekregen was 69 dagen geleden, ze hebben meerdere berichten genegeerd en na gister hebben ze het eindelijk opgegeven. Dit is gewoon hun verdienmodel, maar als je maar koppig genoeg bent en niet opgeeft lukt het uiteindelijk wel. Na een heleboel maanden
CastaMickey schreef:Het is niet te geloven, ze hebben me m'n geld teruggegeven, eindelijk!!! Laatste bericht wat ik van ze had gekregen was 69 dagen geleden, ze hebben meerdere berichten genegeerd en na gister hebben ze het eindelijk opgegeven. Dit is gewoon hun verdienmodel, maar als je maar koppig genoeg bent en niet opgeeft lukt het uiteindelijk wel. Na een heleboel maanden
CastaMickey schreef:Hier helaas nog geen nieuws wat betreft mijn nooit aangekomen pakket. Korte sv: heb een maand of 2-3 geleden een bundel van ruim €200 gekocht, heb een paar oude broeken opgestuurd gekreg.................. er niet meer op reageren. Iemand nog een tip voor mij? Kan wel wekelijks blijven mailen maar er komt geen reactie op. Misschien dreigen met een jurist? Gaat toch om best wat geld
Momo94 schreef:Mag ik hier ook een vraagoproepje plaatsen voor iets wat ik zoek? Ik krijg het niet gevonden. Ook niet via Google, misschien dat iemand hier dat artikel te koop heeft en wil verkopen via vinted of een winkel weet waar dit te koop is?