DuoPenotti schreef:Eigenlijk vind ik dat een opmerking waar vol schaamte juist bij zou passen...
Heb ik dan ook minder gevoel voor karma?

@Tallie, ook weer pareltjes van voorbeelden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yavanna schreef:Die orenpiep ken ik ook. De jeukende handen weer niet.
En zo kende ik vroeger iemand die als ze een zwarte kat zag, 3x een rondje om haar as draaide en aan een van de oorlellen trok. Daar had ik zeer mijn vraagtekens bij.
En Verootje, nee het is ook geen vaststaand feit, maar, dus ook Kaka, ik noemde het als voorbeeld, het kan ook net zo goed de positieve kant opdraaien.
Maar feit is wel dat het vaak voorkomt dat er 3 vliegtuigen/helicopters in een relatief kort tijdsbestek na elkaar gaan.
office schreef:Mijn moeder geloofde in jeukende hand palmen.Hoe linker hoe flinker hoe rechter hoe slechter ..dan ging je dus geld kwijt raken binnenkort.
Onzin natuurlijk wel grappig als je iemand aan zijn hand ziet jeuken
verootjoo schreef:Yavanna schreef:Die orenpiep ken ik ook. De jeukende handen weer niet.
En zo kende ik vroeger iemand die als ze een zwarte kat zag, 3x een rondje om haar as draaide en aan een van de oorlellen trok. Daar had ik zeer mijn vraagtekens bij.
En Verootje, nee het is ook geen vaststaand feit, maar, dus ook Kaka, ik noemde het als voorbeeld, het kan ook net zo goed de positieve kant opdraaien.
Maar feit is wel dat het vaak voorkomt dat er 3 vliegtuigen/helicopters in een relatief kort tijdsbestek na elkaar gaan.
Wat is dat relatieve korte tijdsbestek dan?
Als je de lijst van luchtvaartongevallen bekijkt is er gewoon geen peil op te trekken en klopt het gewoon echt niet wat je zegt.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_v ... ongevallen
Soms zijn het er 3 per jaar. Maar vaker zijn het er minder per jaar of juist veel meer.
Ik probeer het echt te begrijpen maar ik begrijp gewoon niet hoe mensen echt kunnen geloven dat alles per 3 komt…
Roodvos schreef:Niet onder een ladder doorlopen heeft niets te maken met bijgeloof maar met veiligheid. Als iemand die op de ladder staat wat laat vallen krijg je het op je hoofd.
En dat is dan een ongeluk.
daantjuhhh schreef:verootjoo schreef:
Wat is dat relatieve korte tijdsbestek dan?
Als je de lijst van luchtvaartongevallen bekijkt is er gewoon geen peil op te trekken en klopt het gewoon echt niet wat je zegt.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lijst_v ... ongevallen
Soms zijn het er 3 per jaar. Maar vaker zijn het er minder per jaar of juist veel meer.
Ik probeer het echt te begrijpen maar ik begrijp gewoon niet hoe mensen echt kunnen geloven dat alles per 3 komt…
Maar een ramp hoeft toch niet het zelfde te zijn?
Jij praat over 3 vliegtuig rampen.
Maar het kan toch ook 1 vliegtuig ramp zijn, 1 overstroming en 1 aardbeving.
Dat zijn toch nog steeds 3 rampen.
Yavanna schreef:Maar feit is wel dat het vaak voorkomt dat er 3 vliegtuigen/helicopters in een relatief kort tijdsbestek na elkaar gaan.