Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eretria schreef:Ik vind het allemaal echt niet zo schokkend als die auto voor 300 euro gemaakt kan zijn. [knip]
Cayenne schreef:Wat ga je doen als de dealer hem niet terug neemt?
Lokii schreef:Garantie op 2e hands auto is er niet tenzij aangegeven of dat het bedrijf bij Bovag is aangesloten. Lekkage horen daarintegen wel APK afkeur te zijn, maar goed. De garage heeft zelf APK gekeurddus ik denk niet dat je ook maar iets hebt om op te staan. Ik zou het geld aannemen en deze auto inruilen voor een andere auto bij een betrouwbare autogarage (liefst ook bovag) met het verhaal erbij. Ik heb best veel ervaring op dit gebied en wil je wel mee helpen zoeken als je dat fijn vind
.
SansaS schreef:Voor een auto is het wel handig een potje te hebben. Die 450 euro kost het mij jaarlijks wel al minimaal aan onderhoudskosten en dan heb je het nog niet over wat onverwachts. Auto's zijn nu eenmaal duur.
Lokii schreef:Garantie op 2e hands auto is er niet tenzij aangegeven of dat het bedrijf bij Bovag is aangesloten. Lekkage horen daarintegen wel APK afkeur te zijn, maar goed. De garage heeft zelf APK gekeurddus ik denk niet dat je ook maar iets hebt om op te staan. Ik zou het geld aannemen en deze auto inruilen voor een andere auto bij een betrouwbare autogarage (liefst ook bovag) met het verhaal erbij. Ik heb best veel ervaring op dit gebied en wil je wel mee helpen zoeken als je dat fijn vind
.
Sky_As schreef:Lokii schreef:Garantie op 2e hands auto is er niet tenzij aangegeven of dat het bedrijf bij Bovag is aangesloten. Lekkage horen daarintegen wel APK afkeur te zijn, maar goed. De garage heeft zelf APK gekeurddus ik denk niet dat je ook maar iets hebt om op te staan. Ik zou het geld aannemen en deze auto inruilen voor een andere auto bij een betrouwbare autogarage (liefst ook bovag) met het verhaal erbij. Ik heb best veel ervaring op dit gebied en wil je wel mee helpen zoeken als je dat fijn vind
.
En dit is dus geheel niet waar.
Ts, dit is dus het gevaar van online advies vragen.
Want ik snap de redenatie van heel veel mensen hier, maar luister naar het advies van Floortjem, zij is de enige die hier advies geeft waar je echt ( wettelijk) iets mee kunt.
En zij geeft aan het juridisch loket te bellen.....