Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Marije_jiplover schreef:Ik laat het mijn man doen
Wil hij het bij mij ook even komen doen dan?
Brainless schreef:Voor binnen zou dat hier prima zijn, buiten zit snel onder het zand.
Ik heb al kleine krasjes aan de buitenzijde van mijn keukenraam omdat iemand toentertijd al begonnen was met en speciale doek.
Mijn auto zou ik ook niet gelijk wassen met een spons/doek maar eerst het grove vuil eraf spuiten.
Renee schreef:Ik gebruik zo’n magnetisch systeem omdat mijn ramen boven anders niet te doen zijn (heb geen zin in gedoe met ladders). Het zijn twee driehoekige units die je aan de binnen- en buitenkant van je raam plaatst en bij elkaar gehouden worden door magneten. Zo doe je binnen en buiten ook meteen ter gelijker tijd. Verder gebruik ik altijd water met een drupje afwasmiddel.
Gnome schreef:Renee schreef:Ik gebruik zo’n magnetisch systeem omdat mijn ramen boven anders niet te doen zijn (heb geen zin in gedoe met ladders). Het zijn twee driehoekige units die je aan de binnen- en buitenkant van je raam plaatst en bij elkaar gehouden worden door magneten. Zo doe je binnen en buiten ook meteen ter gelijker tijd. Verder gebruik ik altijd water met een drupje afwasmiddel.
Welke gebruik je? Hebben we een keer gekocht en die lag 2 minuten later al buiten op de grond
Ania schreef:Met de doeken van Jemako en dan alleen met water. Ik heb nog nooit ramen lappen (of poetsen uberhaupt) leuk gevonden, maar met hun producten is het zó simpel en zó ontzettend schoon dat ik het met plezier doe.
Ik heb nu naast de doeken ook de handschoen aangeschaft voor de vieze vlekken en kozijnen.
JudithGigi schreef:Warm water met een druppeltje afwasmiddel en daarna met een trekker erover. Dan godveren dat er nog strepen zitten dus die wegvegen met een handdoek. Daarna bij de eerste zonnestraal zien dat alles een vettige boel is. Dan huilen.