Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valerie93 schreef:Mag iemand uit een bepaalde gemeente, in diezelfde gemeente werken bij een huisarts?
De kans dat diegene veel mensen kent is erg groot natuurlijk, ik weet van het beroepsgeheim af maar lijkt mij dat er ook nog andere regels aan zitten?
Valerie93 schreef:Mag iemand uit een bepaalde gemeente, in diezelfde gemeente werken bij een huisarts?
De kans dat diegene veel mensen kent is erg groot natuurlijk, ik weet van het beroepsgeheim af maar lijkt mij dat er ook nog andere regels aan zitten?
Femke_Tweety schreef:Waar kun je terecht voor een kleine reparatie aan een compactcamera,
Zonder allerlei ingewikkeld gedoe met opsturen en garantie enzo.
Dus gewoon een klaar terwijl u wacht reparatietje?
Iets wat iemand die weet wat hij doet zelf kan zeg maar, maar ik weet niet wat ik doe en heb er het gereedschap niet voor...
Ik kan het met Google nog niet zo makkelijk vinden....
DuoPenotti schreef:Valerie93 schreef:Mag iemand uit een bepaalde gemeente, in diezelfde gemeente werken bij een huisarts?
Hier in het dorp was de grootste roddeltante doktersassistente.
En ik was hier sowieso niet tevreden dus naar buurdorp gegaan.
Maar zij was mede reden.
JudithGigi schreef:Is het tokkie om 2 bankjes gratis af te halen op marktplaats te zetten waar een hond veel op heeft gelegen? Hij heeft afneembare en wasbare hoezen maar daaronder ziet het niet super fris uit. Of kan ik ze dan beter naar het stort brengen?
JudithGigi schreef:Is het tokkie om 2 bankjes gratis af te halen op marktplaats te zetten waar een hond veel op heeft gelegen? Hij heeft afneembare en wasbare hoezen maar daaronder ziet het niet super fris uit. Of kan ik ze dan beter naar het stort brengen?
_San87_ schreef:JudithGigi schreef:Is het tokkie om 2 bankjes gratis af te halen op marktplaats te zetten waar een hond veel op heeft gelegen? Hij heeft afneembare en wasbare hoezen maar daaronder ziet het niet super fris uit. Of kan ik ze dan beter naar het stort brengen?
Als je erbij zet dat er honden op hebben gelegen, prima toch? Wie weet zoekt iemand wel een bankje voor zijn/haar hond.
rien10 schreef:Als ik iets wil, iets koop, iets doe of onderneem, vraag ik mij af wat de impact op het milieu is en maak ik een bewuste keuze.
Wij drinken weinig frisdrank (cola, sinas, etc). Nu ons huishouden nog maar uit 2 personen bestaat, koop ik sinas, cola en ijsthee in halve liter flesjes of blikjes. Zo gooi ik nooit limonade weg. Maar wat is nu beter voor het milieu? Literflessen kopen en (soms meer dan) de helft weggooien of halve liter flessen of blikjes kopen en niets weggooien?
DuoPenotti schreef:Valerie93 schreef:Mag iemand uit een bepaalde gemeente, in diezelfde gemeente werken bij een huisarts?
Hier in het dorp was de grootste roddeltante doktersassistente.
En ik was hier sowieso niet tevreden dus naar buurdorp gegaan.
Maar zij was mede reden.
_Karlijn schreef:Femke_Tweety schreef:Waar kun je terecht voor een kleine reparatie aan een compactcamera,
Zonder allerlei ingewikkeld gedoe met opsturen en garantie enzo.
Dus gewoon een klaar terwijl u wacht reparatietje?
Iets wat iemand die weet wat hij doet zelf kan zeg maar, maar ik weet niet wat ik doe en heb er het gereedschap niet voor...
Ik kan het met Google nog niet zo makkelijk vinden....
In welke regio? Ik weet in Apeldoorn wel een fotozaak die zulke dingen volgens mij wel doet...
meintje schreef:Hier komen de assistentes ook uit de omgeving. Eén zelfs uit het dorpje waar wij wonen. Nooit een probleem geweest.
Meliaforever schreef:Werkt een tekenband voor honden/katten ook bij mensen?