Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Yorkshire tea, 1 zakje voor 1-1,5 liter en dan af laten koelen. Eventueel in de vriezer maar ijsblokjes werkt op zich ook prima.
Zelf voeg ik honing toe maar zonder ook erg lekker en niet bitter als de meeste thee word als hij koud word.
Manadeluca schreef:ik doe gewoon de infusies van Pukka thee of andere die je lekker vindt, gewoon in een karaf sament met koud water. Heerlijk zachte smaken/
Koper schreef:Azmay schreef:Yorkshire tea, 1 zakje voor 1-1,5 liter en dan af laten koelen. Eventueel in de vriezer maar ijsblokjes werkt op zich ook prima.
Zelf voeg ik honing toe maar zonder ook erg lekker en niet bitter als de meeste thee word als hij koud word.
De beste theeWel lastig om in Nederland aan te komen.
Roodvos schreef:Een kneepje citroen- of limoensap uit zo'n knijpflesje in de vorm van een citroen of limoen.
Hier zou je eventueel ook (kleine) ijsblokjes van kunnen maken. Hoef je het alleen maar naar smaak in een kan water te gooien en te laten ontdooien.
Eventueel combineren met een takje munt.
Azmay schreef:Op zich goed te bestellen maar niet specifiek goedkoop.
Maar ik haal dan 2 doze met samen 360 zakjes voor zon 30 euro en maak daar dan 500+ liter thee van. En dan elk jaar even zoeken waar ik het gunstigste nieuwe voorraad kan kopen. Ik drink alleen water of deze ijsthee