Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:En tel daarbij de bedrijven op die eisen dat je een kwartier van te voren onbetaald achter je pc moet zitten.
purny schreef:germie schreef:Ik zou liever bij het uwv werken dan bij een extreem commerciele partij waar je prestaties op elk front gemeten worden.
Wie weet is dit bij het uwv ook zo.
Iedere klantenservice werkt met targets dus dan zal het uwv dit ook wel doen
purny schreef:verootjoo schreef:Zou ik gelijk weggaan, dit mogen ze niet eens eisen.
En toch is het gebeurd.
verootjoo schreef:purny schreef:En tel daarbij de bedrijven op die eisen dat je een kwartier van te voren onbetaald achter je pc moet zitten.
Zou ik gelijk weggaan, dit mogen ze niet eens eisen.
Sowieso zou ik als het niet bevalt zo weer weggaan, de tijd dat werkgevers iets kunnen eisen is echt voorbij, overal worden werknemers gezocht.
DuoPenotti schreef:Toch is dat op veel plekken wel zo.
Werkoverdracht.
Ik weet dat er op een gegeven moment wel een rechterlijke uitspraak om is geweest. Dus weet niet of het nu veranderd is op de werkvloer.
Maar ik heb ook altijd onbetaalde Werkoverdracht gehad.
verootjoo schreef:DuoPenotti schreef:Toch is dat op veel plekken wel zo.
Werkoverdracht.
Ik weet dat er op een gegeven moment wel een rechterlijke uitspraak om is geweest. Dus weet niet of het nu veranderd is op de werkvloer.
Gek toch, want bij je overdracht ben je ook echt al met je werk bezig.
Ik ben ook vaak wel eerder dan officieel mijn werktijd start, ga ook regelmatig iets eerder weg als dat nodig is of als m’n werk af is of ben soms iets later.
Snap dat dat niet kan als je in diensten werkt en dus afgelost moet worden.
Maar inflexibele werkgevers zijn niet echt aan mij besteed. Je moet je privé leven ook nog een beetje kunnen managen.
fohadie schreef:Grappig dat mensen het een goede werkgever vinden. Qua arbeidsvoorwaarden misschien wel, maar ga geen eigen mening hebben, sluit je ogen voor de misstanden(en benoem deze nooit!!) en ga lekker mee met het verzieken van mensen hun levens, dan heb je echt een topbaan.
DuoPenotti schreef:Toch is dat op veel plekken wel zo.
Werkoverdracht.
verootjoo schreef:purny schreef:En tel daarbij de bedrijven op die eisen dat je een kwartier van te voren onbetaald achter je pc moet zitten.
Soepblik schreef:Ik heb het idee dat de mensen die zich hier zo daadwerkelijk bruut uitspreken over het UWV, zelf misschien ook wat steken hebben laten vallen?
MarlindeRooz schreef:Ik heb dit gedaan bij de belastingdienst. Ook een plek waar het gaat over geld + de overheid.
Bedreigingen, schelden, woede etc gebeurde echt heel vaak. Dat in combinatie met de hele dag moeten praten + bellen vond ik echt heel eenzijdig en niet leuk.