Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muppett schreef:Mijn appartement in een stad in het westen zou binnen 2 dagen weg moeten zijn, maar alle kijkers (behalve een uiteindelijk) haakten af op de oude badkamer. Ik heb persoonlijk spijt dat ik de badkamer niet heb laten opknappen. Ik had dat er zeker dik uit gekregen qua vraagprijs en ook korter dubbele lasten gehad. Dus ik zou dat zeker aanraden. Een badkamer is wel vaak iets wat mensen van te voren in orde willen hebben
Beauty26 schreef:Iedereen bedankt voor de reacties! Het gaat om de provincie Utrecht, en zoals t er nu uitziet is t een huis in de ik denk "gangbare" prijsklasse tussen 450.000 en 500.000€
cinniz123 schreef:Makelaars hebben al een zodanig netwerk aan kopers opgebouwd dat de bezichtigingen al vrijwel vol zijn direct als een huis op funda komt.
Mn broer heeft vanmorgen zn huis online gezet en alle bezichtigen om 14.00 uur al vol.
Suzanne F. schreef:Nee niet verbouwen. Zo te koop zetten. Echt niet doen. Je haalt je investering er niet uit. Je hebt er werk aan en zorg en gaat vaak meer geld inzitten dan je gedacht had.
Tenzij je een echt heeeeel oud huis hebt en je hem wilt flippen. Maar dan praat je over hele grote investeringen.
moonsparkle schreef:cinniz123 schreef:Makelaars hebben al een zodanig netwerk aan kopers opgebouwd dat de bezichtigingen al vrijwel vol zijn direct als een huis op funda komt.
Mn broer heeft vanmorgen zn huis online gezet en alle bezichtigen om 14.00 uur al vol.
Maar dat geldt blijkbaar niet overal daardoor was ik juist verbaasd over een paar reacties daarover