Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bloementje3 schreef:Als het met de eigen turnvereniging is,dan is het misschien wel leuk om haar te laten gaan als ze graag wilt.Je kan misschien altijd afspreken als het niet gaat dat je haart ophaalt? Meestal is het met de vriendinnetjes van turnen een geweldige ervaring. Ik ging ook altijd mee op kamp met de eigen turnvereniging. Zoka zal ik haar nog niet heen laten gaan ik ben daar op oudere leeftijd geweest en vond het maar een ongeregeld zooitje. Ben na een dag opgehaald door mijn moeder omdat er maar een beperkt aantal douches waren voor honderden kinderen. Wij mochten om 3 uur snachts douchen.
bloementje3 schreef:Als het met de eigen turnvereniging is,dan is het misschien wel leuk om haar te laten gaan als ze graag wilt.Je kan misschien altijd afspreken als het niet gaat dat je haart ophaalt? Meestal is het met de vriendinnetjes van turnen een geweldige ervaring. Ik ging ook altijd mee op kamp met de eigen turnvereniging. Zoka zal ik haar nog niet heen laten gaan ik ben daar op oudere leeftijd geweest en vond het maar een ongeregeld zooitje. Ben na een dag opgehaald door mijn moeder omdat er maar een beperkt aantal douches waren voor honderden kinderen. Wij mochten om 3 uur snachts douchen.
verootjoo schreef:bloementje3 schreef:Als het met de eigen turnvereniging is,dan is het misschien wel leuk om haar te laten gaan als ze graag wilt.Je kan misschien altijd afspreken als het niet gaat dat je haart ophaalt? Meestal is het met de vriendinnetjes van turnen een geweldige ervaring. Ik ging ook altijd mee op kamp met de eigen turnvereniging. Zoka zal ik haar nog niet heen laten gaan ik ben daar op oudere leeftijd geweest en vond het maar een ongeregeld zooitje. Ben na een dag opgehaald door mijn moeder omdat er maar een beperkt aantal douches waren voor honderden kinderen. Wij mochten om 3 uur snachts douchen.
Dat is toch wel een beetje hoe kamp werkt?
Kan me niet herinneren dat ik daar veel onder de douche ben geweestmeestal gewoon niet vermoed ik.
Lekker met je zwarte voeten en je hoofd vol klitten je slaapzak in.
De bevers van scouting gaan trouwens met 5 al op kamp. Wel in het eigen clubgebouw en maar 1 nachtje.
De oudere scouts gaan in tenten in het bos en no way dat daar überhaupt douches zijn